Hotel Riad de la Belle Epoque

Hotel Riad de la Belle Epoque

10Fenomenaal

Marokko, Marokko, Marrakech

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Riad de la Belle Epoque?

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Riad de la Belle Epoque voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

1 review over Hotel Riad de la Belle Epoque

• 10Joost27-12-2012

Een Sprookje van 1001 nacht wat werkelijk is

Lopend door het donkere steegje vragen we ons af waar we uit komen. Totdat de deur van dit Riad open gaat en onze mond open valt van verbazing. Wat een geweldig mooi huis! De binnenplaats vol antiek, bloeiende planten, brandende kaarsen en heerlijke relaxte jazz muziek. Enorm vriendelijke mensen die direct aankomen met thee en koekjes. Uitleg waar we zijn en op welke manier we moeten lopen voor de high lights van de stad. Onze kamer (Mata Hari) is ruim, brandschoon en kijkt fraai uit over de binnentuin. Mooie badkamer, apart toilet, luxe toilet artikelen. Je kunt er eten maar dat moet je 's morgens aangeven (hebben wij niet gedaan) 's Morgens ontbijt op het dakterras

Gereisd met partner in oktober 2012

1 tip over Hotel Riad de la Belle Epoque

• Joost, 27-12-2012

Het straatje waar dit Riad aan ligt is te smal voor een taxi. Een taxi stopt dan ook vlak bij. Laat je niet "inpakken" door mensen die je koffer willen dragen. Het Riad is om de hoek van waar de taxi stopt. Dit in tegenstelling tot wat die jongens zeggen die je koffer (voor veel geld) willen dragen.

0 vragen over Hotel Riad de la Belle Epoque

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad