Géén boekingskosten

• Airconditioning

9 Reviews over Riad Chorfa

• 8Linda13-05-2017

Heerlijke uitvalsbasis

Mooie kamer op de eerste verdieping aan de binnenplaats gehad. Was een oase van rust in de drukke medina. Souks op 50m, Djemaa el Fnaa op slechts 500m. Van de drukte is binnen niets te merken. We hebben er heerlijk gegeten nadat we laat aankwamen, ontbijt was ook prima. Draagt absoluut bij aan de vakantieherinneringen. Door de vele trapjes niet heel geschikt voor mindervaliden.

• 6doldewit03-03-2015

Beetje vergane glorie

Bij aankomst werden wij neergezet naast de vijver. Wat een stank!! Die moest echt schoongemaakt worden. De kamers waren netjes, maar de binnenplaats vies en er staan allemaal versleten meubelen. Tot 2 keer toe kregen we geen water uit de douche. De kamer waar het ontbijt werd geserveerd was ook nogal sleets met gaten in de tafels. Het ontbijt was, zeker vergeleken met eerder riads waar we verbleven, ver onder de maat. Je kreeg geen bord, dan maar op het schoteltje van het koffiekopje. Maar dat was ook niet al te fris. Pannekoekjes kwamen uit de magnetron en er waren alleen 2 bakjes jam als beleg op de toast. Personeel was niet vriendelijk en zeker niet behulpzaam. De ligging is wel fantastisch. Midden in de medina en op korte loopafstand van alle bezienswaardigheden. Als je niet te veel eisen stelt en de riad allen gebruikt om er te slapen is het best een aardig onderkomen.

• 8maschatwellaar19-02-2015

Mooi riad op fantastische locatie

Het riad ligt midden in de medina, vlak bij een drukke winkelstraat/souk. Alleen het laatste stukje er naartoe is een klein steegje. Mooie binnenplaats en sfeervolle, eenvoudige kamers. Minpuntje: wij kregen bij aankomst iets te drinken aangeboden, wat vervolgens bij uitchecken wel afgerekend werd. Wij verbleven er aan het begin en einde van onze rondreis. De eerste keer hadden we een mooie kamer aan de binnenplaats. Tweede keer helaas een (mooie) kamer in een apart gebouw, waardoor we de sfeer en de rust van het riad misten (de kamer lag aan het steegje waar 's avonds nogal wat kabaal was).

• 8M.Smit23-04-2013

bijzondere kamers

Riad Chorfa is een heerlijk rustige en koele plek om bij te komen van de drukte in de stad. Het personeel is vriendelijk en de bedden waren goed. We hebben in twee verschillende kamers gelogeerd. Deze kamers zijn kleurijk en bijzonder van vorm.

• 8Luckyrobin08-06-2011

super mooi

het is een heel mooi Riad, helemaal in orginele staat en goed onderhouden. De kamers zijn goed en schoon. En de ligging van het Riad is ideaal, je zit midden in de Medina het oude binnenste van de stad en dicht bij het grote plein. Vanuit daar beginnen alle winkel straatjes en eet gelegenheden. Ik zou wel iedereen die niet bekent is met het land aanraden, om niet alleen (als vrouw) over straat te gaan.

• 9Maria07-06-2011

sfeervol en zeer gastvrij

romantisch, sfeervolle riad midden in de medina, waar je je de gast waant van een vriendelijke familie. "s morgens een heerlijk marrokaans ontbijt met verse jus en pannekoekjes.

• 10Nel13-05-2011

sfeervolle rustplek midden in het centrum

Riad Chorfu in Marrakech had sfeervolle kamers, elk met eigen accent. Kunst aan de muur en in de galerij langs de kamers. Goed ontbijt, behulpzaam personeel, schone kamers. Wel 1 keer koude douche, maar dat gebeurde bij meer hotels. Niet geschikt voor minder validen. Zou hier zo weer heen gaan.

• 9Peter en Tineke07-02-2009

Erg mooi

2 nachten verbleven in dit prachtige Riad midden in de Medina. Vriendelijke en gastvrije mensen, sfeervolle kamers.

• 9Pascalle 19-05-2008

Je waant je hier in een sprookje! Erge mooie Riad met diverse themakamers. Vriendelijke ontvangst en erg behulpzaam personeel. Je vindt er allerlei leuke zithoeken. Het ontbijt (op het dakterras) en diner was erg lekker. Deze Riad is in zijn geheel te huren.

Hotel Riad Chorfa info

Het complex