Kleine hotelsWeer vandaag32°18°

16 reviews over Hotel Riad Barroko in het Nederlands

Gezellig

Jo
12-5-2019

Gezellige riad. Elke dag schone handdoeken ,vraag erom. Ontbijt goed Rustig gelegen Mooie uitval basis om marakech te verkennen Leidinggevende niet zo vriendelijk. Maar de vrouw des huizes die voor alles zorgt is een schatje Ga de omgeving verkennen,en naar het land goed van Yves st Laurent

Gereisd Met partner in mei 2019

Super verblijf!!

RK
28-12-2018

Geweldige Riad! Super aardige mensen! Centraal gelegen. Schoon. Je komt hier helemaal tot rust. Top verblijf!

Gereisd Met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima hotel, goede kwaliteit prijsverhouding.

J. Giethoorn
14-7-2016

Aardig een zeer behulpzaam personeel. Hotelmanager spreekt prima Engels, de assistent manager spreekt iets minder Engels maar voldoende om je te redden. Schoonmaakster spreekt vooral Arabisch of Frans. Dit maakt het ook weer leuk om met handen en voeten duidelijk te maken wat je wilt. Kamer ziet er wat sober maar netjes en schoon uit. Kamer wordt elke dag schoongemaakt. Ontbijt is prima. Als je een beetje leuk contact hebt met diegene die het ontbijt klaarmaakt krijg je de volgende ochtend zeker een verassing zoals pannenkoekjes of eigen gemaakte cakejes. Het zwembad is niet groot maar biedt wel heerlijke verkoeling in de hitte die er overdag heerst. Elke middag werd er muntthee voor ons gemaakt. Ik kan het een ieder aanraden om hier een kamer voor een aantal dagen te boeken. Je weet als je naar Marokko gaat dat dit niet hetzelfde is dan is een tropisch oord. Pas jee aan de bevolking en je zult een prima vakantie hebben.

Eeen geweldige sfeer

H.M. van der Vegt
20-2-2014

Riad Barroko heeft een mooie sfeervolle binnenplaats en zeer vriendelijke dames voor de bediening.De inrichting van de luxe kamer is authentiek maar wel sober en met veel achterstallig onderhoud. Verder zijn er veel functies niet beschikbaar: Geen hout voor de open haard , een TV zonder antenne, een bad zonder afvoerstop of ophanghaak voor de douche. WC deuren sluiten niet. Sluiting van de kamerdeuren met een bouwmarkt hangslotje, etc. Desondanks hebben we er een aangenaam verblijf gehad.

Gereisd Met partner in Thu Feb 06 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie rustige plek in de medina

Roos
20-11-2013

Het is een heerlijke plek om een week door te brengen. Met sfeervolle kamers Een prachtige hamman is om de hoek Het is niet ver lopen van het plein en het heeft een heerlijk dakterras Je wordt s'morgens wakker van de vogeltjes Kortom alle ingedienten voor een heerlijke week zijn er aanwezig En ...je kunt er ook nog heerlijk eten ,wel even s'morgens bestellen Enige kennis van de franse taal is wel handig want de engels sprekende manager heb ik niet gezien

Gereisd Met partner in januari 2013

Nog steeds een uitstekende keuze

W
28-2-2013

6 dagen in deze riad verbleven. OK...het begint een heel klein beetje af te brokkelen, maar het blijft een oase in het drukke Marrakech. Eenvoudig maar lekker ontbijt. Correcte medewerkers. Een mondje Frans helpt! We gingen in februari (week 8) en hebben 's middags op het dakterras van de zon genoten.

Gereisd Met partner in februari 2013

Een waar paradijsje!

Cynthia
13-7-2012

Als twee meiden van 21 jaar verbleven wij vier nachten in Riad Barokko. Bij aankomst in Marrakech ondervonden wij een cultuurschock, echter bij binnenkomst in Riad Barokko was het thuiskomen. Wat een fijne sfeer, rustgevend, net een sprookje! Je waant in een Marokkaans sprookje, in de patio, het dakterras en de kamer. Het kleine zwembad is heerlijk om even af te koelen of pootje in te baden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Als je een vraag hebt, om een tip vraagt, de weg vraagt, de manager van de Riad helpt je uitstekend! Ook zijn er bij het Riad mooie excursies te boeken. Een echte aanrader is de excursie naar de Ourika Vallei. De excursie leidt eerst naar een Berber stam, een medicijnentuin en vervolgens bij de Ourika Vallei waar je lopende een tocht maakt naar de watervallen. Erg mooi en een adembenemend uitzicht. Het is handig als je een woordje Frans kunt spreken!

Gereisd Met vrienden in mei 2012

fantastisch plek

marie
24-5-2012

Leuk hotel met vriendelijke personeel. Wat een rust binnen. Dicht bij het grote plein en de plaza. Je kan eten bestellen en de keuken ziet er keurig uit.

Echt een geweldig riad!

N Bouwman
25-10-2011

5 dagen Marrakech met man en kind (13 maanden) en ondanks dat het riad niet ingesteld is op kleine kinderen, deden ze er alles aan zodat het ons aan niets ontbrak. Toen onze kleine man midden in de nacht naar het ziekenhuis moest ging er iemand van het hotel mee. De plek is super, want je bent binnen 10 minuten op het plein. De kamers zijn prachtig marokkaans ingericht.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Oct 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima verblijf nabij medina

v Oort
25-6-2011

We hebben hier 3 nachten doorgebracht aan begin van de rondreis. Het verblijf is prima met een goede liggen tov de medina. De manager spreekt goed engels en kan wat toelichtingen geven. Ontbijt is simpel(maar dat is normaal) en de kamers zijn goed, niet luxe. We hebben er ook gegeten 's avonds. Ik ben heel ziek geweest daarvan; waarschijnlijk pech met een ei! Het zwembad stelt niets voor. EEn prima verblijf om voor een paar dagen marrakesh te verkennen.

Gereisd Met partner in juni 2011

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Barroko in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Barroko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.