Hotel Riad Amsasafah

Meer hotelinfo

1 review over Hotel Riad Amsasafah

• 2Lisanne09-07-2016

Heel slecht!

Ontvangst was heel vriendelijk, goed Engels sprekende man ontving ons en gaf ons een zelf getekende plattegrond met uitleg hoe we naar het plein konden kopen (ligging is zeer goed slechts 7 minuten lopen). De rest van de week is deze man er niet meer geweest. Zeer slechte schoonmaak je betaald €5 per dag extra schoonmaak kosten terwijl onze kamer de hele week niet is schoongemaakt, hebben meerdere malen zelf om schone handdoeken en toiletpapier moeten vragen omdat dit niet wordt gedaan. Zwembad is ook zeer vies wordt niet schoongemaakt troebel water met haren, stof en dode insecten die erin drijven. En airco kost €5 per dag extra. De vrouw die dag en nacht aanwezig is, is erg chagrijnig. Bij het boeken van een excursie (bij een erkende organisatie via internet) zag zij ons wachten in de lobby en heeft ons snel laten ophalen door hun "reisorganisatie" (niet erkend en niet verzekerd, hoorde we later van de organisatie waar we wel geboekt hadden) waardoor we op de verkeerde excursie zijn gegaan en ze vervolgens probeerde ons te laten betalen voor dit ongevraagde uitstapje (na stug volhouden dit niet te doen lieten ze ons wel gaan). Later hoorde we van de organisatie waar we eigenlijk mee geboekt hadden dat dit vaker gebeurd is bij dit Riad en een vorm van oplichting is. Bij terugkomst na de vakantie kregen we een melding van de boekingsorganisatie dat het Riad had doorgegeven dat we niet zijn komen opdagen en €105 annuleringskosten moesten betalen! Terwijl we er een week geweest zijn en betaald hebben, het zijn oplichters en alleen maar op geld uit. Ik ben in veel hotels verbleven ook van goedkopere prijsklasse maar nog nooit zoiets meegemaakt en zo slecht behandeld geweest.

Met vrienden

0 tips over Hotel Riad Amsasafah