Bed and Breakfast Riad Aïcha Marrakech

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Riad Aïcha Marrakech
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Aïcha Marrakech voor je op een rij gezet:

69 reviews over Bed and Breakfast Riad Aïcha Marrakech in het Nederlands

Sfeervol, huiselijk riad; voor herhaling vatbaar!

Familie Vermeulen
25-2-2018

Samen met onze kinderen van 13 en 16 jaar hebben we genoten van ons verblijf bij Loek, Zara en Karim. Het riad is heel smaakvol ingericht en overzichtelijk om met de kinderen te verblijven. Terwijl het in Nederland vroor, genoten wij van een ontbijt in de ochtendzon op het dakterras! 's Avonds als het wat kouder was, praatten we in de salon bij een open haardvuur na met de andere gasten over de dag die achter ons lag.

De ligging in de medina maakt het mogelijk om heel zelfstandig (na een eerste introductie van Loek) de oude stad te ontdekken. Wij hebben daarnaast excursies gemaakt naar Palmaraie en de watervallen van Ouzoud, waar ook wilde aapjes te bewonderen zijn. Onze kinderen gaven na drie dagen al aan dat ze zeker terug willen!

fantastisch.

Eric en Ingrid
14-7-2017

Wij voelden ons meteen thuis. Geweldige mensen, heerlijk eten, fantastische kamer. Echt fantastisch.

Zeer onvriendelijk

Sara
28-6-2017

Ben nog nooit zo onvriendelijk bejegend als door deze mensen!

travelbird

Wat een heerlijke plek om te zijn.

Marianne Fikenscher
25-6-2017

De eigenaar Loek en zijn team zijn geweldig. Niks is teveel. Hij helpt je de 1e keer op het plein te komen. Je wordt gehaald en gebracht naar het vliegveld.Heerlijk eten. Een dag excursie met de kok gedaan. Naar de markt geweest. Bij zijn ouders lunchen en verder nog dingen laten zien een prachtige dag. En onze 1e dag was al een feest mijn was was gelijk met Loek de eigenaar jarig. Een heerlijk menu werd er op tafel gezet en dit was al gelijk onze 1e gezellige avond. Ik zou zeggen boeken naar Riad Aicha

heerlijk verblijf in mooi riad

Gerda en Evert
28-3-2017

gastvrij onthaal en heerlijk eten. Ontbijt op dakterras en bijzondere kookcursus onder leiding van Karim

Mooie riad

Laura
7-3-2017

Mooie riad met super gastvrij, behulpzaam en vriendelijk personeel!

Gelegen op loopafstand van zo'n beetje alle bezienswaardigheden in de oude stad.

Een aanrader om er ook 's avonds te eten, er wordt heerlijk voor je gekookt door Karim en Sara.

Een heerlijk rustige plek om te verblijven in deze drukke stad!

thuis en vrij, zo voelde Riad Aicha

Sara
17-11-2016

Het riad ligt in het oude deel, dus andere ervaring dan wanneer je dicht bij t plein zou verblijven. Dichtbij 'rondweg' wat praktisch kan zijn als je met je eigen vervoer bent. Het is binnen in het riad erg rustig. Je kunt op het terras over de stad uitkijken, maar ook slapen 😃. Alle ruimtes zijn bijzonder gerenoveerd, overal is wel iets wat je aandacht trekt, ik heb er vangenoten. De eigenaar Loek is gastvrij en betrokken. Geen minpunten.

Bijzonder indrukwekkend

Monique
16-11-2016

Je waant je in het Sprookje van 1000 en 1 nacht als je deze Riad binnenkomt, zo adembenemend mooi en sfeervol!

De ligging is ook heel bijzonder, midden in een woonwijk, en toch ook heel centraal. De eerste 10 minuten kom je bijna geen toerist tegen, maar binnen twintig minuten sta je op het El Fna plein, waar het een drukte van jewelste is.

Onze gastheer Loek was geweldig. Hij heeft ons wegwijs gemaakt in het doolhof van steegjes en heel veel ins en outs verteld over het leven van de bevolking.

Marrakech moet je echt beleven, en als we terug gaan is het beslist weer naar deze riad!

Heerlijke plek in de oude medina

Dhr. van Dikhout
15-10-2016

Dit (kleine) hotel, gerund door een Nederlander, ligt in het oostelijk deel van de oude stad (medina). Deze wijk is rustiger en volkser dan de meer toeristische gebieden maar ligt nog op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden (gemiddeld 20 minuten lopen). Wij hebben de hele stad vanaf hier te voet bekeken (inclusief de moderne wijken). Het hotel is dik in orde. Prima kamers, koel binnenterrein, dakterras, minizwembad (niet geprobeerd). Ook het personeel (Karim en Zara) is erg behulpzaam en biedt het hotel tal van excursies aan.

Pardijsje met veel mogelijkheden

Quinta
6-4-2016

Riad Aicha is een esthetisch pareltje, midden in de medina waar het nog niet zo toeristisch is. Hier kan je ontspannend genieten van warme gastvrijheid en heerlijk eten. Doordat de Nederlandse eigenaar bekend is met de bevolking kan er van alles voor je geregeld worden. Daardoor hebben we veel van de stad en omgeving kunnen ontdekken. Het was een fantastische week, zeker ook voor oudere kinderen!

travelbird

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Riad Aïcha Marrakech in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Riad Aïcha Marrakech zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Riad Aïcha Marrakech scoort een 8.7 uit 10 op basis van 69 reviews.