Tijdelijk €25 aanbetaling

Riad Aguaviva

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Riad Aguaviva voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Riad Aguaviva

• 9Sharon13-02-2014

Prachtige plek in het hart van de medina!

Riad Aguavia is een prachtige plek middenin een wijk in Marrakech. Bij aankomst heb je geen idee wat je kunt verwachten omdat het verstopt ligt in een volkswijk. Eenmaal binnen is het een oase van rust, net een sprookje van 1001 nacht. Tijdens onze eerste avond kregen we een uitgebreide rondleiding door een van de eigenaren en ook de volgende dagen werd er elke ochtend besproken wat we konden doen en kregen we zelfgemaakte plattegrondjes mee. Elke ochtend hebben we genoten van een heerlijk Marokkaans ontbijt en het is ook zeker aan te raden om een keertje in de Riad te eten. De overige avonden werden er voor ons restaurants gereserveerd in Marrakech en we hebben dus op allerlei plekken gegeten. De kamers zijn ruim en prachtig ingericht en als je eventjes wilt afkoelen dan kan dat in het mini zwembadje op de begane grond. Op het dakterras is het 's avonds heerlijk vertoeven met een vers geperst sapje. Riad Aguaviva is zeker een plek waar wij zullen terug keren!

• 10Dennis Muijser23-03-2012

Riad midden in de Medina

4 mannen uit Barcelona hebben midden in Marrakech een oase van rust, persoonlijke aandacht en puur genot weten te creëren. Wat een geweldige paar dagen hebben we hier gehad. Bij aankomst een volledige persoonlijke tour van 2 uur door Marrakech gekregen. Tips en truken om het beste uit onze paar dagen te halen. Elke ochtend een persoonlijke agenda met plekken die in geen enkel boek te vinden zijn. Zo veel persoonlijke aandacht van de eigenaren Wil je naar Marrakech dan moet je doen!

Hotel Riad Aguaviva info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Sidi Ghanem, Derb Derraz, 3 (Zaouia), 40000