Hotel Riad 5 Sens

9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Riad 5 Sens voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Riad 5 Sens in het Nederlands

2008

Vanuit de taxistopplaats was het nog een stukje lopen (3 min). eenmaal binnen overvalt een oase van rust je. in een patio opstelling rondom het zwembad liggen de kamers, keuken, wellness spa. Op de 1e etage ook kamers en een bibliotheek. Op de 2e etage, dakterras, heerlijk toeven daar. Heel vriendelijk personeel. De kamers zijn niet heel erg groot maar is ook afhankelijk van het type kamer. Wel zijn ze uitgrust met airco. Wij hadden de types: Ethnic en Chrystal. Vanaf de ryad is het 20 minuten lopen door de medina om op het grote centrumplein terecht te komen. De sfeer is erg goed, niet bedreigend of opgefokt. De beheerder van de ryad staat 24/7 voor je klaar en kan je helpen met het plannen van excursies oa naar het Atlas gebergte. Restaurants kun je beter zelf regelen als je super touristische restaurants wilt voorkomen. Trouwens, vanaf het vliegvled is het 15 tot 25 minuten met de taxi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad 5 Sens in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad 5 Sens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.