Appartement Residence Amira

2 reviews over Appartement Residence Amira in het Nederlands

prettig vakantie adres

Marianne Clerx
17-3-2010

Residence Amira in Marrakech is een prettig, rustig gelegen appartement in de wijk Gueliz. Prima plek om van daaruit Marrakech en omgeving te verkennen. Via nederlandse eigenaar is het makkelijk om chauffeur in te huren, wat wij als heel prettig hebben ervaren. Echte aanrader!

Sprookjesachtig Marokkaans

Jilke
22-6-2009

Prima locatie in een nette, rustige buurt. Winkels en restaurants zijn op loopafstand en het centrum is eveneens goed te bereiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Amira in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Amira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.