Appartement Residence Adama

Appartement Residence Adama

7Goed

Marokko, Marokko, Marrakech

Op vakantie geweest naar Residence Adama?

7Goed

Appartement info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

4 reviews over Appartement Residence Adama

• 9Linda08-10-2012

Heerlijke accommodatie!

Adama is een heerlijk ruim, rustig en schoon! De accommodatie ligt buiten het drukke centrum en je bevind je hier in een oase van rust. Met de losse huisjes die eruit zien als kleine Marokkaanse paleisjes bevind je je echt in een sprookje. Met de gratis shuttle bus en met een goedkope taxi ben je zo in het levendige centrum van Marrakech.

Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. We zijn verwelkomd met een cocktail en hebben genoten van een heerlijke vakantie. Het restaurant is erg goed, zowel het ontbijt, lunch en avondeten is fantastisch. En WiFi is gratis aanwezig.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 8mevrouw Termaat15-10-2011

Gezellige bungalow in oosterse sfeer!

Het was een grote bungalow met vaatwasser, magnetron en flatscreen, voor 5 personen. Maar er is op de 2e verdieping maar 1 afgesloten slaapkamer met een 2 pers bed. De rest had veel minder privacy. Er waren wel voldoende wc's en douche en badgelegenheid. Het water was nogal wisselend warm, koud. De airco deed het slecht, dat was wel jammer, misschien hadden wij de verkeerde bungalow. Het werd elke dag schoongemaakt. Voor de rest zag het er mooi uit...top!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9C vd Meer16-03-2011

prachtige plek, veel ruimte!

Adama residhotel is en appartementencomplex met hotelservice. Het ligt zo'n 20km uit de stad (gratis shuttle, de hel dag door!) en een paradijs om stad en relaxen met elkaar te combineren. Het hele complex is vormgegeven als een medina. De appartementen zijn traditiontineel gebouwd en prachtig vormgegeven. Niet overdadig protserig maar stijlvol ontworpen. De appartementen zijn erg groot. Wij hadden (gezin met 1 kind) een 2 kamer appartement. De kamers (slaapkamer met grote aangrenzende badkamer en grote woonkamer met aangrenzende keuken) waren gescheiden door prachtig prive tuintje. De zwembaden (groot + peuterbad) en de tuin zijn heel mooi en heerlijk om in te vertoeven. Check wel het weer want wij hebben veel regen gehad. In Franse schoolvakanties is er ook animatie voor kinderen maar het complex heeft absoluut geen "centerparcs" gehalte. Stijlvol, ingetogen marrokaans. Ook geschikt om met stel vrienden of grote familie naar toe te gaan (ook grote appartementen). Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 2Fam11-02-2011

Prijs/kwaliteit verhouding is erg slecht.

5dagen verbleven in dit hotel waarvan wij 590 euro hebben betaald. Vanaf dag 1 begonnen de problemen. Wij hebben gedurende het verblijf geen internet gehad. Vanaf dag 2 was er geen warm water. Tot overmaat van ramp was er op dag 3 ook geen elektriciteit. Wij hebben enkele uren niet gedoucht noch ontbeten. Zelfs een ontbijt werd je niet aangeboden. Na uren wachten en klagen kregen wij 1 glaasje jus d orange als compensatie. Ik heb in veel goedkopere hotels geslapen dan deze, maar deze verdiend nog geen 1 ster. Bovendien heeft de personeel nog nooit gehoord van service. Alleen de schoonmaaksters deden hun werk prima!!!!

Gereisd met vrienden in februari 2011

Appartement Residence Adama info