Hotel Pullman Palmeraie Resort & Spa

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag24°7°
Hotel Pullman Palmeraie Resort & Spa
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Pullman Palmeraie Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Laatste review

Het is er schoon, luxe en ruim opgezet. Daarentegen zijn de kamers wat aan de kleine kant(wat voor ons geen enkel probleem was) en de prijzen van eten en drinken extreem extreem hoog. Zelfs de prijzen binnen een hotel in Europa liggen lager. Dit heeft wel een beetje onze vakantie beïnvloed. Over het algemeen is het beeld positief en willen we ook afsluiten met het ongelofelijk chille zen zwembad!

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco

43 reviews over Hotel Pullman Palmeraie Resort & Spa in het Nederlands

Luxe met een prijskaartje ;)

Eef,
18-9-2018

Geen hotel, een belevenis

M1963,
24-7-2018

Vooreerst : dit hotel werd in 2017 verkozen tot beste familie hotel van het Afrikaanse continent. Het is ook reuze, op enkele km van Marrakesh, gratis shuttle. De maaltijden zijn uitstekend : elke dag lam en/of biefstuk, eend, rosbief rosé gebakken, enfin het kon niet op. ( we hadden wel een all-inn). En geef die obers af en toe een fooi, en je wordt op handen gedragen.

Het hotel zeer rustig gelegen, met het uitmuntende parfum van jasmijn in de lobby, annex bar. mensen allemaal zeer vriendelijk. Verwacht echter geen marktjes of souvenirwinkels in de buurt. Eens uit het hotel ben je in de brousse maar zoals gezegd : Marrakesh is vlakbij. Nog dit : het is een relax hotel : diegene die 24/24, 7/7 een animatieprogramma willen zullen ontgoocheld zijn. Er is wel een - bescheiden- kinderclub.

Super relaxed en zeer luxe.

Roy,
13-1-2018

Eten iederedag ander eten bereid door top koks. Altijd vers en heel vriendelijk personeel.

Sprookje: 1001 nacht

Hilde Haerens,
10-6-2017

Op dit hotel is werkelijk niets aan te merken.

Subliem

Marc Martens,
5-5-2017

Perfect: Ligging. Accomodatie. Maaltijden.

Top hotel

Marc&yvette
27-9-2016

We verbleven 1weekje in dit super resort bij aankomst kregen we een lekker thee aangeboden , onze koffers werden naar de bungalow gebracht en onze vakantie kon beginnen ,prachtige zwembaden waaronder 1 zen zwembad vanaf 16j het was er heerlijk genieten !!! ,veel variatie in het buffet elke dag wel iets anders en een super vriendelijke bediening van ober tot manager had je iets nodig gewoon vragen en het staat er.

De kamers waren netjes badjas slippers alles wat je nodig had was aanwezig .

Al veel gereisd maar zelden zo vriendelijke bediening gehad.

Het is een rustig hotel en daar houden wij van ,de spa moet je zeker eens doen dit is uiteraard te betalen ..

Wij komen zeker terug

- puntje kleerkast te klein

Uitmuntend hotel

Lpd4
22-8-2016

Wij hebben twee weken doorgebracht in dit fantastische hotel en hebben daar erg van genoten. Het is een rustig gelegen hotel, dat zeer mooi verzorgd is met prachtige tuinen en beschikt over een zeer ruime oppervlakte! Het eten was overheerlijk, elke dag van zeer goede kwaliteit en er was heel veel variatie! We zijn twee weken gebleven en hebben telkens 's middags en 's avonds verschillend gegeten, bovendien hebben we ook geen enkel dag hetzelfde eten gehad! Gewoon super!

De service is uitmuntend, je wordt bij aankomst met elektrische wagentjes naar de kamer gereden en het personeel is uiterst vriendelijk! Tuinen mooi verzorgd, lekkere hapjes aan het zwembad, verse zelfgemaakte cocktails met bijvoorbeeld verse munt, bij aankomst koud washandje om jezelf op te frissen,... Kamers ook altijd goed gepoetst en opgemaakt!

Kortom, dit hotel is een aanrader voor iedereen die een gezonde combinatie van ontspanning en citytrip verlangt, aangezien er een gratis shuttle is. Een aanrader is ook de excursie naar het Atlasgebergte , zo zie je de echte mooie natuur van Marokko en het dagelijkse leven! Wij komen zeker terug!

Het was een aangenaam hotel om een week platte rust te hebben. We hadden net iets meer variatie van eten verwacht, maar hetgeen wat er lag, was van superkwaliteit! We hebben nergens zo goed gegeten als in dit hotel. Alsook heel goede cocktails (all-in)! geen siroopjes gelijk in andere hotels. Eveneens merk frisdranken zoals cola, fanta, sprite enz... Minpuntje was dat het erg lang duurde aan de bar.

Onze kamer was in orde, werd elke dag netjes gekuist. Het enige wat we mistte voor een all in hotel met 5 sterren, is een gevulde minibar. Voor de rest was het zeker in orde.

We mistten wel een vorm van animatie 's avonds. Na het avondeten was er niets meer voorzien buiten wat muziek dat gedraaid werd en voor ons niets voorstelde.

Misschien lag dit aan het feit dat we niet in het hoogseizoen zijn gegaan.

De gratis shuttle van en naar Marrakech is heel handig! Alleen was de laatste al om 19u en ben je verplicht met de taxi terug te gaan als je Marrakech 's avonds wil bezichtigen.

Verder was het voor ons een aangenaam verblijf!

Een geweldige vakantie gehad

Henri
3-3-2016

Prachtig hotel, groot, mooi, proper, vriendelijk personeel, lekker gevarieerd eten. Ideaal voor iemand met voedselallergieën, de kok zorgde dat elke maaltijd voor mij allergievrij en bovendien lekker was.

Handdoeken aan 't zwembad zijn zeer groot, het is niet nodig een eigen handdoek te gebruiken.

In de kamer zijn slippers en badjas ter beschikking. De kluis op de kamer is inbegrepen in de prijs. De kleerkast is eerder klein.

De gratis shuttle naar Marrakech was prima en steeds op tijd.

Het personeel is heel vriendelijk en alles is goed onderhouden.

Uitgebreid ontbijt is mogelijk vanaf 7u, echter als het nodig is, is een beperkt ontbijt 's nachts (voor 7u) mogelijk.

Zeker een aanrader!

Wil je genieten van een top vakantie

Martin
31-1-2016

Geniet van de gastvrijheid en de goede service , van de tuinman tot de général directeur staan je steeds bij om je een aangename vakantie te geven . Motto van Afrika , heb je iets te kort dan ligt het aan je zelf , vraag het gewoon . We gaan niet voor niets voor de 6 x naar dit hotel .

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pullman Palmeraie Resort & Spa in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pullman Palmeraie Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.