Hotel Pickalbatros Aqua Fun Club

Hotel Pickalbatros Aqua Fun Club
7,1

4 tips over Hotel Pickalbatros Aqua Fun Club

c, 24-10-2012
Vlak achter het paleis van de koning, is een taxi standplaats, die je voor 10 Dirham pp ( taxi moet wel met 6 personen vol zitten, of gewoon 60 Dirham betalen) naar Hotel Pickalbatros Aquafun park brengt.Veel goedkoper dan de andere taxis.
c, 24-10-2012
Vlak voor Marrakech zit de Carrefour supermarkt en een grote sportwinkel. Laat je met het shuttlebusje hier afzetten, en neem taxi naar marrakech, waar je weer met het shutllebusje terug kunt naar het hotel.
Samira A., 14-5-2012

En wees op tijd als je een hamburger wil, want die waren standaard op als je in het laatste uurtje kwaam.

Hetzelfde voor de ijsjes.

We waren wel vaker in Marokkaanse resorts maar deze was dus qua service het slechts. Maar ook nooit zo een fantastische zwemgelegenheid gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Aqua Fun Club voor je op een rij gezet:

Jacqueline, 6-5-2012
er gaat een gratis shuttle naar marrakech. Maar ook gewoon de streekbus. Kun je zelf bepalen wanneer je gaat of terugkomt. Die bus gaat ook nog de andere kant op, de bergen in.