Hotel Pickalbatros Aqua Fun Club

Hotel Pickalbatros Aqua Fun Club

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Aqua Fun Club voor je op een rij gezet:

Laatste review

Super vakantie!

Fam Hinten,
20-8-2018

Wij zijn met ons zoontje van 6 jaar 12 dagen in aqua fun park geweest. Met 38 graden was het prima te doen, er stond een lekker windje waardoor je niet het idee had dat het zo warm was. Het eten was echt geweldig, ze hebben een speciale kids hoek met tv waar kinderen lekker met elkaar kunnen eten. Drinken komt uit flessen of tap er zijn 3 zwembaden met verschillende dieptes bij elk zwembad zit een life quad, in 't middelste zwembad wordt de animatie verzorgd, ze komen regelmatig met wat lekkers langs. Het waterpark is een leuke afwisseling, in het waterpark moet wel betaald worden voor eten en drinken dit zit niet bij de prijs inbegrepen. Kamers zijn top, wij zaten in complex B met een balkon. De bedden zijn heerlijk om op te slapen. Qua ligging ligt het wel wat verder van de stad zelf af, met 20 a 25 min bereik je de medina en kost met de taxi heen en terug 300 dirham, wij hebben een super vakantie gehad en raden dit hotel zeker aan.

Kenmerken

Super vakantie!

Fam Hinten,
20-8-2018

Om hierheen te gaan.

Het is echter 100% meegevallen.

Mensen superaardig en behulpzaam.

Mooie en schone kamer.

Ik hou niet zo van het eten bij all inclusive hotels, maar dat viel ook erg mee.

Wij waren hier 4 nachten, dat was iets teveel, want na een paar dagen waren de kids wel uitgekeken op de glijbanen en er waren vrijwel geen andere Nederlanders. En ze zijn niet zo van het contact leggen in een vreemde taal:(

Dankzij het personeel hebben we een paar super dagen gehad!

Ahgfjb,
30-4-2017

Leuke vakantie alles netjes eten super alles gratis wifi werkt prima echt top

2 Sterren te veel!

Noah,
7-1-2017

Hotel was verschrikkelijk! Geen 5 maar 3 sterren

* Eten niet gevarieerd, zeker voor mensen die langer verblijven.

* afstand naar de stad is een 30 min met de taxi ( 15 euro ) enkeltje

* Hygiène, vieze eettafels ( duurt veel te lang voor dat ze opgeruimd worden )

*Rondom de zwembaden lege en half volle bekers friesdrank en daardoor zijn er heel erg veel bijen.

*Iemand heeft een glas cola op de loungebank laten valen bij de ingang van ons complex, daardoor had je een plas cola ( dat zag ik rond 11 uur toen we gingen zwemmen ) iedereen komt langs.. schoonmaaksters bagagedragers etc.. maar niemand neemt aktie.

Rond 17 uur terug naar ons complex zie ik dat niks gebeurd was.

Ik heb maar zelf naar de manager gevraagd, die heeft met mij gelopen om te kijken, hij heeft gelijk een schoonmaakster erop aangesproken toen zei ze nee hoor dat niet de hele dag zo maar net gebeurd. ( dus was ik een leugenaar ?!?!? ) onbegrijpelijk!!!

fantastische vakantie gehad

ingrid,
29-12-2016

wij zijn in nov een weekje naar dit hotel geweest. ondanks de klimaattop in marrakech was alles goed geregeld en op en top in orde. het iszeker de moeite waard het hotel, goed eten, vriendelijk personeel en zeker met Mourad van de SPAontzettend veel gelachen.

Wij zijn alweer aan het zien voor een nieuwe vakantie in dit hotel maar dan met de kindjes.

Het aquapark is zeer mooi en netjes, spijtig dat niet alle glijbanen meer open waren in Nov, ook spijtig was dat het water zo ontzettend koud was.

Wij hebben ontzettend veel nieuwe vrienden hier leren kennen, zowel personeel als vakantie gangers.

Denk dat iedereen wel weet wie de John was :-)

ik zou zeggen tot aankomend jaar

Awesome

Albertina Meeuw
24-11-2016

Ik vond mijn verblijf in het hotel uitstekend! aankomst was dope, mooie lobby echt sick met die thee enzo. Personeel was ook prima en het hotel was mooi en je kon er ook goed chappen. Alcohol zat bij all inclusive wat ik ook leip vond.

De ballen.

Albertina Meeuw

geweldig

christel
24-7-2016

We vonden het wel spannend de eerste keer Marokko voor ons

Maar wat hebben we genoten

Heerlijk eten Grote kamers Vriendelijk personeel echt niets te klagen

Gaan in oktober weer terug met 6 personen

Geweldige vakantie gehad

Nayomi
24-5-2016

Geweldige vakantie gehad ! Erg vriendelijke mensen. Eten lekker en gevarieerd. Mooie kamers En balkons . Zwembaden en glijbanen super leuk voor de kinderen alleen erg koud het water is niet verwarmd . Min punt vindt ik wel het gepush in het hotel en aan het water voor een massage in het welness . Ik ben uiteindelijk toch gegaan , maar dat was de eerste en de laatste keer. De mensen wat in het welness werken, bekletsen je gewoon wanneer je daar ligt. De jacuzzi is koud en alsof je in rioolwater zit. En het ruikt er na riool . Maar verder heb ik een geweldige vakantie gehad met mijn gezin en we zouden Zo terug gaan

Fantastisch!

Lirinda
16-3-2016

Super hotel (alleen jammer dat de buitenbaden niet verwarmd zijn), mooie kamers, erg vriendelijk en behulpzaam personeel, goed eten (en veel keuze). Een extra pluim voor het animatie team met hun leuke shows, de vele activiteiten en hun aanstekelijk enthousiasme.

Wat wij wel vervelend vonden was het "drammen" van de spa-medewerksters. Zij kwamen elke dag bij je ligbedje vragen of je niet een behandeling wilde. Eenmaal "nee" zeggen was niet duidelijk voor ze. Jammer.

Extra aandachtspunt: je kan niet pinnen in het resort. Alles werkt met cash. Er staat wel een geldautomaat in de lobby.

Ondanks deze 2 minpuntjes gaan we zeker volgend jaar weer terug.

Nooit meer!

Rahaf
27-12-2015

Zeker geen 5* waard, zeker geen aanrader!

Personeel komt handdoeken vroeg ophalen maar je krijgt er geen terug tot savonds dus als je een douche wil nemen vergeet het.. Wifi niet beschikbaar in kamers zoals vermeld.. Het ergSte wat we hebben meegemaakt is tijdens het weekend als de locals aankomen die komen elke weekend en verblijven 2 dagen... Dan wordt het pas een echte chaos! Er wordt dan ruzie gemaakt voor het eten..er blijft dan amper iets over.. Ik at dan groentjes en een broodje!

Kan niks positief zeggen want dat heb ik niet gezien.. Niet gaan mensen het is uw geld niet waard.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Aqua Fun Club in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Aqua Fun Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.