Hotel Morrocan House

76 reviews over Hotel Morrocan House in het Nederlands

Aan te raden

Prima hotel!
26-8-2015

Een goed hotel met een leuke ontbijtruimte op het dak.

Ook het diner is aan te raden.

Zeer mooi en sfeervol hotel, gelegen nabij het "nieuwe" centrum met alle uitgaansgelegenheden en wat verder (20 min lopen) van de oude stad.

Mooi grote kamers, leuk ingericht. Prima bedden en goede badkamer. De deuren zijn echte poorten maar daardoor wat laag. Wifi werkt alleen in de hotellobbie.

Ontbijt op het dak is zeer uitgebreid.

Vriendelijk personeel.

Het zwembad is ijskoud en ligt in mei/juni maar een kwartier per dag in de zon.

Veel restaurants binnen 5 minuten lopen.

Kindvriendelijk hotel in Marrakech

Rico Tankink
26-8-2014

Hotel Marrocan House in Marrakech is een kindvriendelijk hotel, gelegen op 3 km van het beroemde Djaama el Fna plein. Het eten vindt plaats op het dak(terras) van het hotel, met uitzicht over een gedeelte van Marrakech. De kamers (en eigenlijk de rest van het hotel ook) zijn typisch Marrokaans ingericht. Er zit een zwembad bij het hotel en de kamers worden elke dag schoongemaakt

Aardig hotel, redelijk centraal

Erna
24-1-2014

Het hotel was prima. Kamer was schoon en groot genoeg voor ons. De bedden voor de kinderen waren niet fijn. De inrichting van het hotel was echt Marokkaans, erg kleurig. Het hotel ligt een flinke wandeling van de medina, tegen de nieuwe stad. Het ontbijt was prima, in een tent boven op het hotel.

Onbeschoft behandeld

JackMacL
11-8-2013

Redelijk hotel, maar nadat een iPad en twee smartphones uit onze kamer waren gestolen zijn we ronduit onbeschoft behandeld. Hotel medewerkers en staf waren vooral bezig hun eigen straatje schoon te vegen en suggereerden dat wij logen en/of dat anderen in de groep de daders moesten zijn. Videobeelden zouden niet aanwezig zijn volgens de hotel manager, maar die zijn er plotseling wel om zijn eigen verhaal te onderbouwen. Heel erg jammer. Niet alleen wij, maar iedereen was het vertrouwen kwijt na dit incident. Het is heel erg makkelijk om in de kamers te komen, ook al zitten die op slot.

Leuk en authentiek

Patrick
11-4-2013

Leuke ambiance om je reis mee te beginnen. Leuke, maar kleine kamers, stijlvol ingericht. Tikkie out of date, maar wel leuk. Ver vd medina, maar taxi doet wonderen.

schitterend gebouw

collega
24-10-2012

prachtig, authentiek marookaans gebouw, uniek ingerichte kamers, royaal ontbijt, vriendelijke bediening;alleen de verlichting in de kamers is van ongezellige spaarlampen; doet beetje afbreuk aan de sfeer

kwaliteit mag best wel beter

Josh Dusee
17-4-2012

Het hotel is gedateerd en dat is te merken aan alles; het zitcomfort bij het eten; de deur van de kamer die moeizaam opent en sluit; de ligging en het straatlawaai dat laconiek wordt verklaard door de receptie;

Super aanrader !

Willeke
6-11-2011

We hebben 4 nachten in Moroccan House doorgebracht. Rechtstreeks geboekt (we hadden al wel tijdens een andere vakantie dit hotel bezichtigd).

De inriching geheel in arabische sfeer. Leuke originele kamers met gratis WiFi. De badkamer ietwat sober. Redelijk zwembad, ligt echter wel grootste gedeelte van de dag in de schaduw (wanneer het erg warm weer is wellicht een voordeel). Zeer service gericht personeel. We hebben hier een excursie geboekt voor een goeie prijs. Heel dichtbij het moderne centrum en in 20 minuten lopen in de Medina.

Mooi en Schoon met zwembad

Ab Curado
21-9-2011

Het hotel heeft een heerlijk zwembad n ligt buiten de oude stad, wat fijn is voor de toerist. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk en het ontbijt goed.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Morrocan House in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Morrocan House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Morrocan House scoort een 7.65 uit 10 op basis van 76 reviews.