Tijdelijk €25 aanbetaling

Marrakech Tichka

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Marrakech Tichka voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 46 reviews
+51

7.5GoedScore uit 46 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

46 Reviews over Marrakech Tichka

• 5Stefan Wanders31-05-2019

Matig

Na alle slechte recensies, toch maar geboekt. Zijn 4 dagen gegaan, en zochten slechts een slaapplek.

Verwacht geen 4 sterren hotel. Maar na alle slechte recensies, viel het niet tegen. Inderdaad matige airco, schimmel op de badkamer en een zeer matig ontbijt. 4 dagen pistoletje jam met een klein beetje roer ei op.

Aangezien we niet zo heel moeilijk zijn en zelf besluiten een goedkoop hotel te nemen, mogen we niet klagen.

Personeel was vriendelijk. Ondanks dat het ramadan was.

Weinig hinder van de ramadan gehad. Alleen een pilsje drinken ergens is iets lastiger ( en in verhouding behoorlijk duur).

Te doen voor een stedentripje, maar zou hier geen week vakantie boeken.

• 2Ryastef26-05-2018

Niet bepaald een aanrader

Vieze kamers, vies eten, prima zwembad met tuin maar wel koud! Slechte service, na uren stonden onze vieze borden nog op tafel en de katten aten hiervan! Stofzuigen kennen ze niet, alle vloerbedekking vies! Schimmel in de badkamer. Toen we naar huis gingen (eerder dan gepland) probeerden ze ons nog op te lichten, de toeristen belasting moesten we nog betalen (ging om 19 euro) maar ze probeerde ons eerst 90 euro te laten betalen! Goed opletten dus! Wij zijn tijdens de ramadan in Marrakech geweest, de mensen zijn echt niet leuk! Op het mooie plein word je continu lastig gevallen! Jammer! Volgende keer kiezen wij een andere bestemming!

• 4Mimi15-01-2017

Vergane glorie

Ligging was ok, personeel was weinig geïnteresseerd om hun hotel goed uit te baten. Kamers waren oud (vuile wanden, loszittende stopcontacten, niet werkende safe en niet te regelen kamertemperatuur... veel te warm) en hadden dringend renovatienodig. Handdoeken waren niet proper en roken onaangenaam flauw. Restaurant was meestal niet verwarmd en de keuken liet soms te wensen over. Teveel dingen stuk en geen interesse om het te verhelpen.

• 2Mimi24-08-2016

A éviter...véritable anarque

Le personnel est très désagréable on l'impression qu'ils en ont marre de travailler là-bas. C est une arnaque les 4* il en vaut même pas 2 les chambres sont très sales la salle de bain un nid à microbe la climatisation en panne ..chasse d'eau et en panne Bref ce fut un calvaire ce séjour à éviter Absolument si vous souhaitez passer de bonne vacances A BON ENTENDEUR !!

• 8Freek de Zeeuw10-05-2016

Prima hotel voor een redelijke prijs

Het hotel is ingericht in Marokkaanse stijl en ziet er mooi uit. Prima zwembad in tuin met groot grasveld. Ruim voldoende ligbedden en restaurant/terras langs het zwembad. Vriendelijk en service gericht personeel, er werd midden in de nacht nog water voor ons gehaald toen wij aankwamen. Het is niet al te ver van de oude stad, 10 minuten per taxi, en ligt in een rustige wijk. Het hotel en de kamers waren in een redelijke staat met uitzondering van ons dakterras, hier was duidelijk al jaren niets aan gedaan. Er kwamen dagelijks schone handdoeken en er werd goed schoongemaakt.

• 4Dey25-04-2016

Verwacht geen gastvrijheid & service vn receptie

Onze kamer was prima, schone mooie badkamer, & oke kamertje bij aankomst. Beetje jammer dat er in de 5 dagen tijd dat we er waren niet 1 x is schoongemaakt, maar alleen is opgeruimd. We waren blij dat we er geen ontbijt bij hadden geboekt, aangezien het letterlijk niks voorstelde toen we een kijkje namen. Er staan 4 warmhoud bakker met 1 cous cous 2 vlees 3 worst 4 brood wat op was. De keuze is dus zeer beperkt. Bespaar je je 8 euro want in de stad kan je voor 3 euro heerlijk uitgebreid eten. Het hotel oogt prima, maar het hotel kan zoveel meer! Service en gastvrijheid kent het receptiepersoneel absoluut niet. Als 2 meiden werden we als een stuk stront behandeld en probeerde ze ons enorm af te zetten met prijzen voor restaurants & tours.

• 5BdW08-08-2015

Hygiëne niet volgens Nederlandse standaard

Pluspunten de servicebereidheid van een aantal medewerkers. Hangt erg van personen af. Ruime kamer en zeer groot balkon. Zwembad is 's avonds te gebruiken. Lekker verkoelend na warme dag. Minder was de hygiëne. Alle stoelen op het onder de duivenpoep, afruimen tafels traag zodat deze zwart van de wespen waren, bloedvlekken op bed en beddengoed, handdoeken voor 2 personen terwijl we met zijn drieën zijn. Slecht onderhoud van gebouw, hout aan het afbrokkelen. Pizzastukken gevonden op stoel in de vide. Glas op terras stuk gevallen, lag er na 2 uur Maakt al met al geen goede indruk. In de directe omgeving zeer beperkt aantal winkels en eetgelegenheden.

• 7Anja26-05-2015

Prima hotel, uitstekende prijs-kwaliteit

Hotel Le Tichka is een beetje vergane glorie door slecht onderhoud en lakse service. Wij hadden een kamer geboekt met een extra bed (zonder kosten) voor 2 volwassenen en 2 kinderen en bij aankomst waren er bijvoorbeeld 2 kussens en 1 handdoek. Het receptiepersoneel is uiterst vriendelijk, maar er is veel op. Handdoelen met gaten bij zwembad etc. Ook de commentaren over het ontbijt komen bekend voor. Het is jammer, want het hotel biedt veel potentie. Kijk je hierdoor heen, dan heb je (zeker gezien de lage kamerprijzen) een prima hotel, in een rustige wijk, niet ver van de Medina en andere bezienswaardigheden en met een lekker (fris) zwembad. Het hotel is in Marrokaanse stijl gebouw en heeft niet al te veel kamers. Dus het is er rustig. Voldoende ligbedden in de mooie tuin. Dus prima als uitrust plek na een drukke rondreis.

• 8mevrouw Moughrabi-Tollig15-03-2015

keurig hotel, mooie tuin met ligbedjes.

Als je een week hier verblijft wordt het ontbijt heel eentonig, elke dag hetzelfde, nooit eens een gebakken eitje of ander fruit, er is weinig variatie in beleg. Wel dagelijks vers sinaasappelsap.

E.e.a. zou beter gecoordineerd moeten worden, er was altijd wel iets op: borden, kopjes, servetjes, kaas etc. Obers zijn heel bereidwillig en brengen op verzoek de ontbrekende zaken, maar het zou natuurlijk beter zijn als 1 persoon alles in de gaten houdt.

Dagelijks dezelfde wijn besteld, beviel goed, maar op een gegeven moment bleek die op, toen een andere keus gemaakt, de avond erop geen aanvulling van het wijnassortiment.

Verder hebben we het naar onze zin gehad.

Petit taxi's voor het hotel die je, na onderhandelen, voor een redelijke prijs naar de oude of nieuwe stad brengen. Er verblijven veel groepen in dit hotel, vaak voor 1 nacht, was niet storend.

• 9a versteegh19-04-2013

heerlijk hotel

Wij zijn in hotel TICHKA 1 week geweest na een rondreis en hebben juist voor dit hotel gekozen ,Marokaans!heel vriendelijk personeel schoon ,eten goed, mooi zwembad met tuin, heerlijk terras, kortom heel goed!! is best te lopen naar het bekende plein als je een wandeling wilt doen , taxi tussen 3 en 5 euro van af hotel naar het plein, verwacht geen winkels in de directe nabijheid, marakesh is een gewone stad en geen vakantieplaats met resorts, op het plein goed opletten op je spullen en voor dames die je handen pakken en onmiddelijk met zgn henna beginnen te versieren[troep] en boos worden als je niet wilt!! in het hotel is pinautomaat, overal kun je met euro betalen in het hotel doet een fooitje het heel goed maar ook als je nog niets gegeven hebt zijn ze allemaal even vriendelijk, de schoenpoetser bij de ingang kan echt wel iets gebruiken en buigt zo dank baar als hij iets krijgt[is echt arm] naar marakesh, tichka is een aanrader!!!

Hotel Marrakech Tichka info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne