Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

55 Reviews over Marrakech Semiramis

• 6TC26-10-2013

Ondanks..

Ondanks het vriendelijke personeel was het verblijf in dit hotel als geheel een tegenvaller. Behalve het feit dat het gebouw schreeuwt om een grondige opknapbeurt, werd ik als gast geconfronteerd met een aantal zaken die ik nooit tevoren ergens heb meegemaakt. Ik kan me voorstellen dat de directie graag ziet dat de toerist zoveel mogelijk in het hotel spendeert, maar of controle van tassen aan de ingang van het hotel dan de juiste aanpak is, waag ik te betwijfelen. Sterker nog, ik vond het nogal intimiderend om door mensen van de beveiliging gecontroleerd te worden op het al of niet in het bezit hebben van levensmiddelen/dranken die eventueel buiten het hotel (lees: supermarkt) zouden kunnen zijn gekocht). Het is voor mij de reden om nooit meer een voet in dit hotel te zetten.

• 8m.yahiaoui03-05-2013

samiramis is een goed hotel

De serviceverleners zijn zich bewust van het feit dat ze het zo moeten doen om de mensen tery=ug te laten komen, ik zelf zou naar deze hotel terug gaan als ik weer op vakantie naar marrakech ga.

• 8laparre01-04-2013

très bon hotel

son jardin et sa piscine superbe

• 8Marijke21-10-2011

Relaxed oord

In oktober hier geweest met twee vriendinnen. Het hotel ligt buiten de drukte en wij betaalden 25 dirham voor een taxi naar de stad (kort ritje). We hadden een zgn. familiekamer geboekt, maar ze blijken helemaal geen grote en kleinere kamers te hebben. Het verschil zit hem in het opklapbed! Na klagen hebben ze voor ons een 'normaal' bed in de kamer er bij gezet. Stoelen op het balkon geplant en zo voldoende ruimte gemaakt voor onze koffers! Elke dag schoonmaak, dus prima. Het aanbod van de lunch kwam 's avonds bij het diner weer terug, maar goed. Qua drinken (rosé) hebben we behoorlijk kunnen besparen op de portemonnee. Het zwembad was heerlijk; altijd plek, weinig kinderen, geen gratis handdoeken echter. Een goede plek voor een lekker combinatie stad en ontspanning!

• 8Kim16-10-2011

Ideale prijs kwaliteitverhouding

Ik zou meteen opnieuw hetzelfde hotel kiezen! Het hotel is mooi en netjes. De kamers zijn aangenaam met een leuk terrasje, een goed bed en proper sanitair. Het hotel is ideaal gelegen (ook te voet naar het centrum is mogelijk vermits een stevige wandeling). Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De manager van het hotel komt ook regelmatig eens 'socializen', wat wel leuk is.

Een minpuntje is misschien het eten. Alhoewel er een buffet is, vond ik het eten toch redelijk eentonig (veel kip, worstjes, tajines en koude salades). Ik was het eten ook echt wel beu op het einde. Maar ik vind dat niet superbelangrijk. Het a la cart resto hebben we wel niet geprobeerd.

De all in formule is ook in orde, je haalt het er zeker uit. Het hotel trekt ook geen kinderen aan, wat wij wel heel relaxed vonden. Ideaal voor koppels dus.

Wat animatie betreft, hebben we niets gezien. Onze vlucht was vrijdagavond waardoor wij de Marokkaanse avond 2X misliepen. Vond ik eigenlijk wel jammer!

• 8Kathleen V. 25-09-2011

Een beetje rust in het drukke Marrakech!

Het hotel is gelegen iets buiten het centrum van Marrakech, dus een beetje rust in het drukke stadsleven! Het hotel was niet volzet dus wij hadden steeds plaats genoeg aan het zwembad! Het eten is in buffetvorm, dus je kiest zelf wat je eet en wat niet. De kamers zijn een beetje verouderd maar je moet er rekening mee houden dat dit Afrikaanse normen zijn en geen Europese normen. De touropperators raden je aan om de kleine taxi's te nemen naar het oude stadscentrum, maar als je een beetje buiten het hotel gaat (tot aan de grote baan) dan kun je daar de bus nemen naar het oude stadscentrum! Taxi = 40 dirham, bus = 7 dirham voor 2 pers. Reken maar is uit hoeveel je spaart op enkele dagen! Wij vonden het alvast een gezellige en leuke vakantie! Indien je nog vragen hebt, mail gerust!

• 7kathleenverbist25-09-2011

Een beetje rust uit het drukke Marrakech!

Het hotel is een beetje buiten het centrum van Marrakech gelegen. Dit zorgde voor een beetje rust in het drukke stadsleven van Marrakech! Het hotel is niet zoals onze Europese normen, maar Afrikaanse normen! De kamers zijn een beetje verouderd, maar al bij al toch gezellig! Ik heb geen last gehad van lawaai- of geurhinder, alhoewel wij ook aan de buitenkant van het hotel sliepen. Het personeel is heel vriendelijk! Wat misschien wel een minpuntje was, was dat er geen cocktails waren. Het hotel was niet volzet, dus we hadden plaats genoeg aan het zwembad! Als je een uitstap wil maken (bvb. Place Jemaa el Fna) kan je beter de bus nemen! De touropperators bevelen de petit taxi's aan, maar als je tot aan de grote baan stapt, kan je daar de bus nemen. Taxi = 40 dirham, bus = 7 dirham voor 2 personen! Reken maar uit wat je uitspaart op enkele dagen! Maar dat wordt natuurlijk niet verteld. Indien nog vragen, mail gerust!

• 8farida03-05-2011

geweldig

ik was in maand april in de hotel kenzi semiramis. Ik vond het daar gewoon geweldig de mooie grote tuin, de grote zwembad en de hele vriendelijke obers. en het gezellige en rustige omgeving. het zou heel lekker zijn om nog zo een vakantie te kunnen hebben.

liefs

• 7Rinus24-01-2011

Schitterende tuin

Het hotel is omgeven door een prachtige palmentuin waarin ook het grote zwembad is gelegen, de tuin tuin is s'avonds sprookjesachtig mooi verlicht. Het restaurant is gelegen in een z.g. "Riaad", een binnentuin, waar veelal een Marokkaans buffet word aangeboden. De kamers zijn ruim en schoon, het personeel is uiterst vriendelijk.

• 8Marloes22-10-2010

Helemaal top! Zeker 5 Afrikaanse sterren waard

Wij zijn net terug uit Marrakech. We hebben geboekt via een touroperator en niet veel betaald voor een week. Wij zijn erg tevreden over Kenzi en herkennen de negatieve beoordelingen dan ook niet. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij kregen in eerste instantie een kamer die aan de verkeerde kant van het hotel lag (aan een bouwval met de daarbij behorende geluidsoverlast). De volgende ochtend waren we echter binnen een uur oververhuisd. Het ontbijt was prima, uitgebreid en lekker. We hebben geen gebruik gemaakt van het buffet ' s avonds dus kunnen daar niet over oordelen. We hebben wel geluncht bij het restaurant en daar ook eenmaal gedineerd. Was prima. Het hotel is rustig gelegen. Met de taxi is het ongeveer 10 minuten (40 dirham) naar Place Jemaa el Fnaa. Naar het nieuwe centrum ongeveer 5-7 minuten.Is ook goed te lopen. Al met al:TOP!. Mail gerust als u vragen heeft.

Hotel Marrakech Semiramis info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)