Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

29 Reviews over Les Jardins de la Koutoubia

• 10Bahar23-08-2019

Fantastisch hotel in de stad van 1001 nachten

De locatie is centraal, midden in de medina; 5min van de souk, 5min van de moskee. Ondanks de drukte van de stad was het in het hotel rustig en hebben wij lekker geslapen. Met de taxi 5min van Gueliz en de shopping mall Menara. We hadden de standaard kamer en die was prachtig, het leek net op een honeymoon! Het hotel was prachtig, authentiek, maar erg luxe en hygiënisch. Het personeel in het hotel was zeer vriendelijk en erg behulpzaam. De eerste dag hebben we genoten van een heerlijke massage in de Spa. Het hotel heeft 2 zwembaden en wij hebben elke dag heerlijk relaxed gelegen aan de roof top zwembad, de citrus karaffe en chicken club sandwich was ook smullen. Het ontbijt was heerlijk (elke ochtend verse Marokkaanse lekkernijen). Het Marokkaans restaurant in het hotel is ook een aanrader. Kortom, het hotel is fantastisch echt een aanrader en in Marrakech is genoeg te doen! Mijn moeder en ik hebben genoten! Best mom-daughter trip❤️

• 9M.S Klein -Kater16-02-2019

Interessant

5 sterren Hotel middenin de souk. Groot verschil tussen heel kuxe hotel en de mensen op straat. Veel gesluierde vrouwen ook met gezichtsbedekking

• 9Annemiek leeman19-04-2017

droomhotel in wereldstad

Een hotel in sprookjesachtige sferen met vriendelijke mensen en restaurants waar we heerlijk hebben gegeten. Vlak bij het jemaa el- Fna-plein, een zwembad op het dak met mooi uitzicht op de stad Marrakech. Een hotel om zeker terug te komen

• 9Frans van der heijden22-02-2015

Geweldige ligging, super personeel

Geweldig hotel om marrakech te ontdekken. Centrale ligging met het plein op ongeveer 200 m lopen. Medina, souls etc alles op loopafstand. Ontvangst bij aankomst was zeer goed (wij kwamen om 09.30 uur in de ochtend aan in het hotel ), werden ontvangen met koffie, vers sinaasappelsap en lekkernijen. Klein uurtje daarna konden we al in onze mini suite. Super personeel, mooie grote kamers die ook elke dag weer tip,top in orde gemaakt worden met mooie versiersels, rozenblaadjes etc. Ook is het hotel rolstoeltoegankelijk (handbewogen rolstoel). Met een elektrische rolstoel is marrakech niet aan te raden. Ontbijt is zeer uitgebreid. Al met al is marrakech een gezellige drukke heksenketel en wordt je de eerste dag overweldigd door deze stad, maar went snel. Ook moet je goed nee kunnen zeggen en veel onderhandelen. Dat is de nationale sport in Marokko. Al bij al super ervaring die je meegemaakt moet hebben.

• 9Rob12-01-2014

Mooi en rustig hotel

Dit hotel heeft eigenlijk alles, Dicht bij de belangrijkste plaatsen, Maar wel rust en netheid. Ook dingen als een verwarmt zwembad zijn aanwezig. Ook wij kregen een upgrade naar een junior suite. Wel in het "bijgebouw" maar niets op aan te merken zo veel luxe.

• 9Marco21-11-2013

Top hotel op 200 mtr van Jemaa el Fna

Klasse hotel op prima locatie, zo'n 200 mtr van Jemaa el Fna. Zeer goede uitvalsbasis om de binnenstad te ontdekken. Hotel bezocht 2e week november met 'wellness package'; upgrade naar patio room, Airport transfer, ontbijt, welkomsdrankje, hamman en massage. Uiteindelijk nog een extra upgrade gekregen naar mini suite met ruime zitkamer en twee badkamers. Goede service, zeer compleet ontbijt en vriendelijk personeel. Binnen het hotel een oase van rust, zodra je een meter buiten het hotel stapt sta je ook midden in de hectiek en drukte van de medina...

• 9Marloes Swinkels07-10-2013

Super mooi hotel en hele goede service

Wij verbleven een week in Les Jardins de la Katoubia. Dit hotel ligt op een perfecte locatie midden in marrakech, op loop afstand van het plein, de souks en alle andere bezienswaardigheden. Ondanks dat het hotel midden in de medina ligt waan je je zodra je de deur binnen stapt van het hotel in een oase van rust. Dit is een van de mooiste hotels waar ik ooit geweest ben. Vrijwel alles is er perfect. Het hotel is niet te groot, zeer goede persoonlijke service en leuk personeel. Wij hebben een upgrade gekregen naar een mini suite welke fantastisch was. Zeer ruime kamer mooi ingerichte kamer, garderobe kasten, ruime badkamer en iedere dag rozenblaadjes op het bed. Wij hebben gekozen voor een kamer met ontbijt omdat we graag ook op andere plaatsen wilde eten, maar hebben ook een aantal keer in de verschillende restaurant gegeten. Met name het Marokkaanse restaurant is een aanrader, het lekkerste Marokkaans wat ik ooit gegeten heb. Wij willen zeker nog eens terug naar deze super plek!

• 9Danny25-07-2013

Zeer Goed hotel op een fantastische locatie!!

Dit hotel is een geweldig verblijf voor je ontdekking naar Marrakech! Geweldige aandacht voor de gast. Prachtige kamers met "zeer" ruime badkamer. Bij het inchecken naar ons idee een upgrade gekregen gezien we een grote kamer kregen voorzien van een ruime entree, kledingruimte, zeer grote badkamer, slaapkamer, zitkamer en een ruim balkon. Alle ruimte,s zijn voorzien van mooie verlichting en meubilair en een tv. Ook de 3 restaurants zijn goed veel betere kwaliteit in vergelijking met bijvoorbeeld all- in ressorts.

• 1birdy birdy naam naam24-04-2013

Plus Jamais

Dans l'ordre chronologique : pas d'accueil, pas d'eau chaude, pas de serviettes au bord de la piscine, pas de service en général, pas d'isolation des fenêtres, climatisation très bruyante et qui produisait une odeur infecte dans la chambre (les chambres voisines avaient le même problème, n'avons pas dormi du tout à cause de cela), nourriture infecte (ex. jus d'orange en poudre... à Marrakech !!!).

• 9Pim03-04-2013

Fantastische plek

Midden in de stad een plek van rust en ideale uitvalsbasis om de stad te ontdekken.

Hotel Les Jardins de la Koutoubia info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters