Hotel L'Eden Andalou

MarokkoMarokkoMarrakech

6.2VoldoendeScore uit 13 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

14 Reviews over L'Eden Andalou

• 7Room 33909-03-2019

You need to know.

In march are the swimmingpools for small kids in the aquaparc closed. Its not on the website of the hotel, Trivago or aquaparc. Manager tells IT is on the Facebook website, but its not logical to check An Facebook site before booking. Too bad that he didn't show a little bit more Respect for the dissapointment. Or make the sad small kids happy with a small thing. No icecreams are served with hot weather.

• 5Erna Wauters01-10-2018

Dit jaar helemaal niet tevreden aan wat het afhang

Het was voor de 4de of 5de keer dat we er geweest zijn .Altijd heel tevreden zowel op gebied van eten en heel mooie kamer .Maar dit jaar sorry is het volkomen mislopen de gordijnen hingen af / 1 lavabo liep bijna niet door het eten was bijna altijd hetzelfde geen afwisseling alle dagen van s'morgens tot s'avonds dezelfde slaatjes .Alle dagen was er puree en frieten hoegenaamd niet te eten .Alle andere jaren Een heel mooie grote kamer met douche en ligbad en balkon en heel proper .Het eten uitstekend en afwisselend .Zelfs nu het dessert de gebakjes vielen mee maar ook alle dagen dezelfde en het fruit meloen en druiven .We zijn een andere kamer gaan vragen daar we niet tevreden waren maar er waren geen te rbeschikking Op 27 sept heeft het daar wel heel fel geregend tot zover dat de kamer van mijn schoonzus vooraan onderwater stond we zijn ook meerdere malen naar de receptie geweest om het water weg te trekken het heeft wel 2uur

• 1Crins05-05-2017

Nooit meer gewoon een vies hok

Schimmels op de kamer tussen de tegels vieze badkamer wat er loopt niet weg met 3 pers steeds maar 1 a 2 handdoeken geen bekers voor tanden te poetsen veel muggen op kamer stinkt muf 1 week daar geweest geen schone lakens kussen lijkt wel gevuld met aardappelen geen was rek voor nare was handdoeken op zwembad gaten en kapot kunnen alleen maar Frans of morokaans gewoon vies geen 5 sterren in de buurt niks te zien nooit meer

• 9Milou28-02-2016

Top vakantie gehad

Met 4 vriendinnen een weekje in Marrakech geweest. Personeel was heel vriendelijk evenals het animatieteam. Eten was afwisselend! Kamers waren goed en schoon. Elke dag handdoeken verwisseld en schoongemaakt. Kwamen om 10u aan en mochten de kamer al in. Goede gratis shuttlebus naar de stad. Zou zo nog een keer gaan!

• 1Franky20-09-2015

Nooit meer

we zijn hier naar toe geweest met 5 vrienden Alles maar ook alles sloeg tegen, verschrikkelijk . Aankomst 11h00 pas inchecken om 15h00, dus eer je de kamer had, was het 16h00 . Dus meer dan 24uur wakker ... . Geen uitleg verkregen over restaurant(s) - uren Bar - Handoeken service, alle niets, ook geen flyer met uren en uitleg, niets ! Hotel geeft een zeer verwaarloosde indruk .Douche cabine lekte als een vergiet. Douche tussen 17h00 en 18h30 ging zeer moeizaam weinig tot geen water en water temperatuur veranderde constant Eten lauw tot koud en zeer weinig variatie Van 11h00 tot 18h00 maar een bar open de poolbar in zeer dunnen plastiek festifal bekertjes + 250meter wandelen 5 is amper 3 waard . Laatste dag laat vertrekken om 20h00 hotel verlaten, konden wij in middag niet meer eten, nee wij hadden uitgechecked ...Neen geen eten of bijbetalen 250 dirham of 25€ per persoon voor middag lunch, avond idem. De dames van touroperator hebben dan gebeld en dan ging het wel....Nooit meer !

• 8Liselotte08-06-2013

Geweldig

Mooi hotel, goede service. Kamers werden elke dag goed schoongemaakt, ook heel netjes onder de bedden. Het personeel is top en 's avonds is het ook erg gezellig. Eten was lekker.

• 8abdel_allali27-05-2013

Prachtig uitzicht!

Het hotel ligt in een rustige omgeving ongeveer 10km van de Medina en van het vliegveld af. Dit vonden wij prettig i.v.m. de drukte van de stad. Het hotel heeft een gratis pendeldienst naar het centrum toe en terug (om het uur tot aan de avond). Het uitzicht van onze kamer was op het Atlasgebergte en de zwembaden. De hotelkamer was groot genoeg en er werd goed schoongemaakt. Het onbijt was goed en er was veel keus. Vanuit het hotel kun je ook allerlei excursies boeken. Het entertainment team deed er alles aan om de hotelbezoekers te vermaken.

Bij aankomst was men vergeten om wat algemene informatie te verstrekken daardoor misten wij de eerste pendelbus. Wij wisten toen niet dat de pendelbus plaatsen beperkt waren (ongeveer 20 plaatsen)en je de heen en terugweg 5 uur van te voren moest vastleggen bij de receptie. Het hotel is volgens ons te veel ingericht op het all inclusive concept waardoor de kwaliteit van het eten minder is dan je van een 5 sterren hotel mag verwachten.

• 8Edin07-05-2013

de ideale relax vakantie

het hotel zelf is prachtig maar het water in het zwembad is koud het hotel heeft prachtige tuinen . Maar ook belachelijke prijs voor het aquapark en spa .Je hebt vriendelijk personeel maar kunnen niet allemaal engels en animatie is een 0 maar we hebben een droom vakantie gehad

• 8Diana kortbeek 08-08-2012

Mooi hotel met zeer open en vriendelijk personeel.

Mooie suite, grote zwembaden, weinig schaduw , onhandig met de zonnige temperatuur ( 45 tot 50 graden). Vooral het restaurant La Fez is een belevenis met goed marrokaans eten,zeer goede muziek en gracieuze bediening.

• 3Dick20-02-2012

slechte ligging en slechte service

Hotel Eden Andalou waar wij via Groupon 1week hebben gezeten is ons ontzettend tegen gevallen.De service is dramatisch.Wij hadden de afspraak dat we van het vliegveld zouden worden opgehaald door het hotel. Vervolgens stond er niemand.Daarna afspraak gemaakt om weg gebracht te worden die weer niet werd na gekomen. Wij konden na 6 dagen de kamer niet meer in.Na vele pogingen eindelijk een nieuw pasje geregeld. We zouden 45 minuten massage krijgen.Na een half uur hadden ze het wel gezien. De locatie is ook niet handig,11 km bij Marrakech vandaan en totaal niks te vinden in de buurt van het hotel Ik zou het eerder 3 sterren geven. Zeer onvriendelijke bediening bij de receptie.

Hotel L'Eden Andalou info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (5)

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar