Hotel Le Caspien

Hotel Le Caspien

8.6Fantastisch

Marokko, Marokko, Marrakech

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 297p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

42 reviews over Hotel Le Caspien

• 2019
    9Rinie Strijbosch23-03-2019

Geweldig!

Vriendelijke ontvangst in het hotel met zeer behulpzaam personeel. Hotel is authenthiek Marrokaans ingericht. Uitgebreid ontbijtbuffet en avondeten was Europees gericht met aardappelen en groenten. Prima!!!!

Gereisd met partner in maart 2019

• Oude reviews

7broost17-05-2015

redelijk hotel nabij modern winkelcentrum

Le Caspien is een leuk hotel met veel Marrokaanse accenten. Van onze kamer aan de voorkant kon het raam niet dicht met als gevolg veel lawaai overlast van brommers, autoi's en pratende mensen. de kamer zelf is er leuk, de douche drupte wat water. het zwembad is klein en er zijn geen ligbedden. je zit gewoon op het terras van het restaurant; in de middag is er geen zon meer in het zwembad. de wifi doet het alleen als je aan d ebalie staat (zelfs in de loby werkt het niet). Het ontbijt is uitstekend, net als het eten in het restuarant.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 7Katja08-05-2015

Goede ligging, behulpzaam personeel

Fijne dagen gehad in dit hotel. In de wijk Gueliz, ca. 30 min. lopen naar Djemaa el Fna en souks. Redelijk ontbijt inbegrepen, restaurant serveert lekkere gerechten. Wifi alleen bij de receptie, klein zwembad, douche was matig.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 9Mariel19-01-2014

Top hotel!

Wij hebben overnacht bij Hotel Le Caspien in Marrakech. Mooi hotel, zeer klantvriendelijk en behulpzaa personeel. Ligging op loopafstand van centrum (nieuwe stad). Ontbijt is uitgebreid en lekker. Mooie, schone hotelkamers. S avonds bar beneden open, heel gezellig!gaaf dakterras met uitzicht over de stad. Zeer goed betaalbaar. Echt een aanrader!!

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 7Diana08-01-2014

Prima uitvalsbasis, wel wat lawaaierig

Het hotel ligt mooi centraal, wij hebben alles de hele week gelopen. Nette kamers, badkamer was wel wat aan de krappe kant, deur kon je alleen dicht doen als je op toilet zelf zat. Wel nette schone kamers.

Voor de rest wel erg lawaaierig. Alles heeft stenen vloeren, dus erg gehorig, Ontbijtzaal op de eerste etage en als je dan de kamer daar boven hebt, ben je dagelijks om 6.15 wakker. Ivm het schuiven van stoelen en borden op elkaar stapelen. Het hotel is van binnen ook helemaal open, dus vanaf de bovenste etage kan je zo naar beneden kijken (wel erg mooi) maar niet zo bevorderlijk voor het geluid. (ligt vaak ook aan de gasten als aan het hotel zelf)

Gereisd met partner in december 2013

• 8Jacq.10-10-2013

goed hotel

Ga hier niet heen met kleine kinderen. Het zwembad is te klein. En verder zijn er weinig mogelijkheden voor kinderen. Het is echt n stadshotel. Goede verzorgde kamers, goed eten en vriendelijk personeel. Dakterras is heerlijk om aan het begin van de avond of na het eten wat te drinken. Een nadeel: de waterdruk in de douche is erg laag waardoor er een miezerig straaltje uitkwam.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 7Daniel van Scherpenzeel 13-10-2012

Prima hotel voor stedentrip

Hotel Le Caspien is een prima hotel als uitvals basis voor een steden trip. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. De bediening is vriendelijk en hoffelijk. Ontbijt is goed, zij het wat eenzijdig en beperkt. Wij vonden ons bed wat aan de harde kant, maar dat is persoonlijk. Gelegen op 20 wandel minuten van de medina. Maar de wijk waar in het hotel is gelegen heeft bijzonder leuke en hippe restaurantjes en winkel aanbod.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 8M. uit Zeist21-12-2011

Goed hotel, vriendelijke mensen

Het is een prima hotel voor een goede prijs, zwembad is erg klein. Het ontbijt was niet uitgebreid maar voor elk wat wils en prima om de dag mee te beginnen. Voor de kinderen verder niets te doen en free WiFi is alleen beschikbaar bij de receptie. Het water in het bad/douche was qua warmte heel spaarzaam afgesteld, het had net wat warmer gemogen maar was verder prima te doen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 9E. Schepers12-08-2011

Prima hotel, zeker een aanrader!!

In augustus 2011 met vriendin hier geweest. Mooi hotel, zowel buiten als binnen. Het personeel is erg vriendelijk, naar mijn mening ook oprecht en niet gemaakt. Het eten: bij het diner heb je de keuze uit 2 hoofgerechten; over het algemeen is dat goed te eten, de kwaliteit en uitstraling is i.i.g. goed. Over smaak valt natuurlijk te twisten; mijn vriendin vondt bijna niks lekker, maar de Mac D. ligt op maar zo'n 4 miniuten lopen!), ik vond het wel lekker. (ik nam veelal de "Tanine" gerechten, een soort stoofpotje). Als je niet van olijfolie houdt, pak dan niet een pizza of spagetti. Het ontbijt is sober, wel ok. Drank vrij inschenkbaar, verder de keus uit broodjes en koekjes. Helaas geen beleg voor de broodjes. Ligging is prima, dichtbij winkelstraat, Medina is 4km, best een eind, met taxi: ongeveer 300 DH (Euro 3,-). Taxi vliegveld: MAX 150 DH (euro 15,-)!! Hotel is een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Luc D.23-03-2011

Zeer goed "familiaal" hotel -

hoge kwaliteit voor een "deftige" prijs. Alleen jammer dat mijn volle SD-kaart met de foto's van de eerste dagen gejat werd uit mijn valies...

Gereisd met partner in november 2010

Hotel Le Caspien info