ZorghotelWeer vandaag40°22°

40 reviews over Hotel Kenzi Farah in het Nederlands

Totaal geen service en matig eten.

R. Lankveld
30-9-2014

Helaas was het hotel dat we geboekt hadden vol. Reisorganisatie gaf Kenzi Farah als alternatief. Dit is een grote teleurstelling geworden. Verwacht bij dit hotel geen hartelijk ontvangst. Het personeel achter de balie gedraagt zich ronduit onfatsoenlijk. Moeilijke vragen worden simpelweg genegeerd door weg te lopen en andere gasten te woord te staan. De hele vakantie bij elkaar meer dan 5 uur aan de balie gewacht door puinhoop in de organisatie.

Hotel zelf is nodig aan een opfrisbeurt toe. Jaren tachtig uitstraling. Drie verschillende kamers gehad, van iedere kamer was de douche defect. (Lekkende slangen en kranen)

Ontbijt is lekker, diner matig. Dagelijks ongeveer het zelfde eten. Gerechten die warm horen te zijn, worden lauw aangeboden. Veel flauw smakeloos eten. Alleen toetjes zijn super.

Hotel is vergaande glorie met een zeer slechte service.

Gereisd Met partner in september 2014

Nooit gezien

Julie
21-7-2014

Nooit meer. Enorm onvriendelijk. Slechte handdoeken service(handdoeken die om 9u al op zijn?). Erg vuile randen aan het zwembad,dit had gemakkelijk kunnen proper gemaakt worden maar de "badmeester" speelde liever een kaartspel met de collega. Eindrekening die totaal fout was!! Animatie die aangegeven werd werd niet uitgevoerd Eten weinig variatie maar ok. Absurde prijzen van frisdrank in minibar. Veel te weinig ligbedden aan het zwembad. Spa: reservatie niet genoteerd, massage die 30min zou duren duurde slechts 20min, geen handdoek voorzien waardoor je naakt lag, sauna zelf moeten opzetten,...

Gereisd Met vrienden in juli 2014

geen service

geert vanlommel
7-10-2013

steeds iets tekort, eten steeds hetzelfde absoluut geen 5 sterren maximum 3 schip zonder leiding. verouderd en niet onderhouden, alleen prachtige tuin

Gereisd Met partner in september 2013

niet voor herhaling vatbaar

Willem
23-9-2013

niet eerder meegemaakt dat de bediening zo onbeschoft kan zijn. Niets is mogelijk en als het de heren/dames niet aanstaat word je gewoon genegeerd. Kwaliteit van het eten inderdaad ver beneden de maat en veel te duur.

Gereisd Met partner in Sat Sep 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet aan te raden

Priscilla
8-7-2013

Ondanks de slechte recensies dachten wij het zal wel meevallen 'Hollanders klagen overal over'. Maar helaas was dit niet het geval. Het eten is zeer en zeer slecht, ik ben er doodziek geworden braken, diarree en koorts. Mijn partner was ook hevig aan de diarree. Het eten is verschrikkelijk duur en je krijgt geen waar voor je geld. als je gaat lunchen moet je er snel bij zijn want na een uur is alles al op. Ontbijt stelt ook echt heel weinig voor, daarnaast is het tot half 11 maar als je om 10 uur komt is alles al op. Zwembad is okee echter lijkt het groot op de foto maar is klein. Enige pluspunten zijn de kamers die zijn ruim, schoon en voorzien van goede airco en de ligging van het hotel is redelijk centraal. Dit hotel is absoluut geen 5 sterren waard. Ik geef het een 3+

Gereisd Met partner in februari 2013

Leuk hotel, mooie tuin en zwembad.

Naam Naam
1-2-2013

Kamers zijn gedateerd. wel schoon. Ontbijt was minimaal. Brood was oud.

Gereisd Met partner in Wed Jan 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, maar ik zou er niet gaan eten!

Betty
26-9-2011

Prima hotel, nette kamers, schoon, heerlijk zwembad. Het eten was er vreselijk en de extra kosten voor het gebruik van de gym en het binnenbad zijn belachelijk hoog.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geen belangstelling voor de gast

Twan
12-9-2011

Bij aankomst s'avonds absoluut geen informatie gekregen over het hotel. Bv over wanneer het ontbijt is enz. je wordt helemaal aan je lot overgelaten.

Ontbijt erg chaotisch en erg simpel. Het aanvullen van de kaas, koffie, thee en de broodjes laat soms erg lang op zich wachten. je bent dus eigenlijk bezig om zo snel mogelijk alles bij elkaar te verzamelen voordat het op is. Niet mijn begrip van een rustig ontbijt.

Het enige personeel wat vriendelijk tegen ons was, was de schoonmaakster. De receptie is erg gemaakt en niet spontaan.

De bediening in het buitenrestaurant is werkelijkwaar schandalig! 1 jongen die zich de benen uit het lijf moet lopen en soms meer als 8 tafels helemaal alleen moet bedienen. Tevens moet hij dan van de ene kant van het hotel naar het andere om bijvoorbeeld en fles wijn te halen. Alles erg omslachtig, waardoor er elke keer erg lange wachttijden ontstaan.

Ga naar dit Hotel met drie sterren verwachting, anders valt het tegen

Gereisd Met partner in september 2011

lekker rustpunt

Mar
11-9-2011

Pluspunten: heerlijk zwembad, comfortabele kamer, lekkere bedden, rustige omgeving doch nabij oude centrum Minpunten: te weinig badhanddoeken en ligbedden, prijs/kwaliteitsverhouding eten (maar net buiten hotel heerlijk en stukken goedkoper)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

goed voor oudere koppels, geen animatie

Paul
1-11-2010

Wie te laat 's avonds in het hotel aankomt, krijgt geen eten meer Wees er 's avonds vlug bij om te eten, anders zie je lege schotels die niet meer worden aangevuld. Er is ook weinig variatie in het eten. Het was wel goed. Geschikt voor oudere personen, want de animatie was zero. Gezien het salon aan een opfrisbeurt toe was, konden wij alleen op het terras een glaasje drinken.

Gereisd Met partner in oktober 2010

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelBowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kenzi Farah in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kenzi Farah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.