Hotel Kenzi Club Agdal Medina

Hotel Kenzi Club Agdal Medina
8,6

39 tips over Hotel Kenzi Club Agdal Medina

S_Prins, 15-11-2014
Als het mogelijk is dan zou ik aan willen raden een kamer te boeken in Riad 8 (des aromates). Deze kamers zijn dichtbij het zwembad en het restaurant.
virginie schoutteten, 15-8-2014
wij komen zeker terug en zal het ook aan iedereen aanraden
daphne_de_bloois, 6-8-2014
Boek geen wellnesskamer! Bij sommige reisorganisaties wordt deze aangeboden inclusief behandelingen in de Spa. Bij aankomst blijkt dat je deze helemaal niet krijgt, enkel gratis toegang tot de Hamam (en dat is het extra geld niet waard!)

We hebben een aantal aanbieders voor Kenzi Club Agdal Medina voor je op een rij gezet:

smeetse, 30-7-2014
Pinnen is goedkoper dan geld wisselen bij de receptie.op 10 minuten lopen ligt een westers winkelcentrum: Carrefour:loop hotel uit naar links na 200 meter 1e straat rechts, steek grindveld links diagonaal over en na 500 meter zie je carrefour liggen. Wij hebben verder excursie naar Ourika dal geboekt voor een halve dag, je bezoekt een Argan (noten) coöperatie van vrouwen gesteund door prinses Maxima.Een berberfamilie in de bergen en een pottenbakkerij.In Marrekech kun je veel dingen te voet doen
Yvonne , 23-5-2014
Tip : Voor als je pas s'avonds vliegt en je na een dagje zwembad toch eventjes wilt douchen.. Douche dan gewoon bij het zwembad! de "douchekamer" was erg ranzig.. Beetje een domper na een heerlijk verblijf!
Puck, 15-5-2014
Ideaal all inclusive hotel om te combineren met excursies en tripjes naar Marrakech

Bart en Cora den Ouden, 28-3-2014

De shuttle bus is gratis naar Marrakech, maar als je goed onderhandeld ga je voor 50 dirham met de taxi naar het hart van Marrakech.

Restaurant Marrakechi op het plein, wel reserveren, 2e verdieping, onvergetelijke ervaring

De Hop of en Hop on bus vonden wij niets toevoegen aan de stad.

De Souk, gewoon ingaan en dwalen, vraag naar La Place en je komt weer terug op het plein.

Paul, 27-1-2014
De Spa/hammam in het hotel is 2 x zo duur als een goede in het centrum. Mis je de shuttlebus of wil je je niet vastleggen qua tijd, voor minder dan 5 euro heb je een taxi. Ga een keer s'avonds op het El Fidnaplein écht Marokkaans eten voor een habbekrats. Het Marokkaanse restaurant in het hotel (10 europ.p. bijbetalen) heeft maar 1 menu en daar moet je ook fors voor de wijn betalen.
robboz, 17-1-2014

Vraag een taxi chauffeur voor een excursie. Wij betaalden voor een rondtrip langs paleizen, tuinen en de palmaraie ( ruim 3 uur) 200 Dirham.

Een rit naar het Atlasgebergte (5-6 uur) circa 500 Dirham

rekenblad, 6-1-2014
Stadswandeling geboekt met erkende gids voor het hotel goed en duidelijk onderhandelen hebben 25 euro betaald voor 4 personen gans de voormiddag heel leuk. Cafe de France op place djemaa el fna is ook heel leuk , veel afbieden mocht je iets willen kopen , op ongeveer 2 kilometer of 20 minuten te voet op het gemak mocht je nog iets nodig hebben kan je tot aan de Carrefour gaan juist straat rechtover het hotel hele mooi aangelegd en veilig juist na het circuit is heel laat open s 'avonds.