Hotel Kenzi Club Agdal Medina

Hotel Kenzi Club Agdal Medina

7.2Goed

Marokko, Marokko, Marrakech

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Kenzi Club Agdal Medina voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Kenzi Club Agdal Medina ligt in Marrakech. Elke avond gevarieerd eten dankzij de thema-avonden. De kinderen zijn dol op het animatieteam in Kenzi Club. Jij neemt ondertussen plaats bij het zwembad. Aan de bar bestel je een cocktail. Hier ontsnap je aan de hectiek van Marrakech maar bereik je het centrum gemakkelijk met de gratis shuttlebus.

186 reviews over Hotel Kenzi Club Agdal Medina

• 2019
    9Fam. Schot23-07-2019

Vriendelijk, net, goed georganiseerd hotel

Wat een vriendelijke hardwerkende werknemers in dit hotel. Elke dag werden wij vrolijk begroet door iedereen die we tegen kwamen. Kamers zijn ruim en schoon, worden goed bijgehouden. Het eten beviel ons goed. Er waren basisgerechten die je dagelijks terug zag, maar daarnaast ook genoeg variatie. Vlees en vis gerechten werden voor je neus bereidt. Onze Riad had een privé zwembad, ideaal! Lekker rustig en ook voorzien van een barretje. Vanuit het hotel is een gratis shuttle service van en naar het centrum, erg handig. Met de taxi betaal je tussen de 6 en 8 euro enkel. Wij hebben genoten van onze vakantie in dit hotel!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Familie Allaert17-07-2019

Top hotel

We voelden ons direct thuis . Heel lekker, gevarieerd eten . Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam . Het animatieteam is top . Wat een mooie shows . De shuttle bus is een groot pluspunt . Alles is kraaknet . Wij gaan zeker en vast nog terug naar dit hotel !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Melissa13-07-2019

Het was goed

Over 2 jaar ben ik ook geweest. Vond toen al reuze. Dit jaar vonden we het goed, maar niet zoals 2 jaar geleden. Er was minder keuze van eten. Animatie vond ik ook heel wat minder dan over 2 jaar geleden. Als je buiten gaat eten van hotel uit, we nemen onze kinderen mee. Kinderen vielen in t slaap tijdens restaurant en hebben niet mee geeten en toch volle 20€ moeten betalen. Kinderen betalen even veel als volwassen, terwijl kinderen iets minder eten en drinken vooral geen wijn! Weekend van 5 juli tot met 7 juli, waren groep van Forever geweest en die en zitten heel hotel op stelte. Dat weekend moesten wij bijna bedelen voor eten. Had bijna iedereen aan geraden, maar nu ga ik het toch niet doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Teuntje23-06-2019

Een redelijk 4 sterren hotel met plus en minpunten

Dit hotel had ik maanden geleden geboekt. Toen ik sommige slechte reviews las van de afgelopen maanden hield ik mijn hart vast. Het hotel heeft goede pluspunten en enkele minpunten. Het is zeker geen 1, maar ook geen 9. Een 8 max is meer op z’n plaats. Wij hadden een familiekamer (mooi!)Schoonmaak kan beter. Sommige schoonmaaksters staan ineens in je kamer. Sta je daar in je string! Ok, je kunt het bordje niet storen ophangen. Maar je zou denken dat als zij kloppen en je keihard ‘non’ roept , het vrij brutaal is om de kamer alsnog open te doen. Toch is het gebeurd. Bij de Gnawa bar zitten echt een paar rotte appels. Vieze glazen en ook brutale opmerkingen van een paar snotneuzen. Positief is het restaurant. Prima eten en veel keuze. Ook aardig personeel net zoals bij de oceaan bar (zwembad). Al met al prima 2 weken gehad, maar geen 5 sterren. Het is verder een mooi hotel, goede WiFi, miniclub is prima en personeel doet echt z’n best.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Danielle Samson11-06-2019

Fantastisch en een aanrader voor iedereen.

We zijn nu voor de 3de keer terug hier. Nu met vrienden en hun 7 mnd oude dochtertje en ons 4 jarige zoontje. Kenzi blinkt echt uit qua uitstraling, het ontzettende attente personeel, het heerlijke en gevarieerde eten ( ik eet zelf geen vlees maar nog steeds volop keuze) en dat alles zo schoon en verzorgd is. Eerder zijn we in nov geweest en nu begin juni is het nog steeds niet te druk bv bij het zwembad of in het restaurant. Ook fijn dat je zo in het centrum bent met pendelbus of voor 5 a 7 euro omgerekend met de taxi. Vliegveld is ook nog geen 15 min. Kortom alle ingrediënten voor een perfecte vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Herman11-06-2019

Prima hotel

Prima hotel, vriendelijk personeel en beslist de moeite waard om nog een keer heen te gaan.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 1Holland02-06-2019

Verschrikkelijk!

Dit hotel is echt gigantisch achteruit gegaan. Als wij de recensies moesten geloven, was dit een top hotel. Echter dit hotel is echt gewoon 0 sterren waard zo slecht! Het eten is niet gaar, hygiene kennen ze daar niet. Wij zijn allemaal ziek geworden van het eten! Als je drinken besteld, rammen ze een fles warme cola op tafel zo van succes ermee. Ik vind dit echt qua prijs en wat je krijgt echt gewoon schandalig. Ik ben in heel veel hotels geweest, maar dit sloeg alles! Bij de bar word je in het Arabisch uitgescholden, personeel denkt toch dat je ze niet verstaat! Echter ik heb alles verstaan gezien het feit dat ik vloeiend Arabisch spreek! Schande dit personeel aan de bar! Een in het bijzonder, echt een onbeschofte jongen! Wat mij wel echt op viel was dat de obers in het restaurant compleet tegenovergestelde waren als van de bar. Deze jongens in het restaurant kennen wel manieren. Tip sla dit hotel over! Als je gezond wilt blijven!!!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 3Anoniem29-05-2019

Dit nooit meer!

Hotel is opstelling mooi, mooie zwembaden+glijbanen. Echter de glijbanen gaan aan wanneer de badmeester zin heeft om op te staan. Het eten in het restaurant is eentonig en vooral gericht op franse mensen. Heel veel dingen zijn niet gaar, wij hebben hier zelf buikkrampen en diarree aan over gehouden. Bij de bar van het zwembad werkt een jongen genaamd Driss die niet echt vriendelijk is en je afsnauwt. Als je geen frans spreekt, kan je dit hotel beter over slaan. Aangezien er weinig mensen zijn die ook maar iets van Engels kunnen/willen spreken. Ook bij de lounge bar duurt het heel lang voordat je überhaupt iets kan bestellen. De serveerster en of de obers daar lopen liever door dan dat ze je bestelling opnemen. De obers van het restaurant is niks op aan te merken die rennen en vliegen voor je deze jongens verdienen zeker een 10. Het hotel een 3, of zelfs lager.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Selma24-05-2019

Prima hotel

Prima hotel, echter animatie doet alles in het Frans. Heel jammer voor ons ook de reden om niet terug te keren. Barman van Gnawa was erg onbeschoft tegen een familelid. Daarna loog hij dat de Mojito op was. Ik vind dit niet kunnen. Eten en drinken is erg goed in dit hotel. Niets op aan te merken. Op een uitzondering na vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Fam. De Hond18-04-2019

Volgend jaar zeker terug en dit voor de 4e keer

Dit is reeds het 3e jaar op rij dat we naar dit 5* hotel gaan, en elk jaar zijn we meer en meer overtuigd dat we terugkomen. Prima ligging op 10 min van centrum Marrakech ( 5€ met de taxi) en 20 min van luchthaven (15€ taxi ). De resort is rustig ( geen boem-boem muziek), we hebben steeds plaats gevonden aan de zwembaden. Het zwembad met de schuifaf is niet verwarmd, en een beetje koud (maar niet voor mijn zoon) . Eten steeds van prima kwaliteit en steeds gevarieerd - elke dag een ander thema. De garçons zijn supervriendelijk, en na een dag weten ze je voorkeur van drank. Ook geen mega-lange files aan het buffet. De kamers zijn supergroot en steeds proper, bedden prima, geen lawaai van andere gasten. Ook de service is onberispelijk. Mijn echtgenote had graag een kamer gehad op gelijkvloers, dit aangegeven aan de receptie en de volgende dag konden we veranderen. We zien er naar uit om volgend jaar terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Hotel Kenzi Club Agdal Medina info