Hotel Kempinski Hotel Mansour Eddahbi Marrakech ****

Hotel Kempinski Hotel Mansour Eddahbi Marrakech ****

Hotel Kempinski Hotel Mansour Eddahbi Marrakech
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kempinski Hotel Mansour Eddahbi Marrakech voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Kempinski Hotel Mansour Eddahbi Marrakech in het Nederlands

Mooi Hotel

Martin, 16-8-2010

Grote klasse Hotel. Echt Marokaans met Westerse invloeden. Zeer Stijlvol. Wel een erg klein zwembad.

alleen al de inkomhal bewijst de grandeur van dit hotel. Een PRACHTIG zwembad en een unieke bloemenpracht in de tuiden. De kamers zijn zeer goed onderhouden, ruim en de bedden van goede kwaliteit. Het ontbijt is ZEEEEER ruim en kwalitatief hoogstaand. Het avondbuffet is gevarieerd en vers !!! zeker een aanrader. Wij gaan terug !!

Prachtig gebouw maar een heel stuk buiten het centrum gelegen. Het eten is lekker maar de dranken zijn duur en verschillen (voor hetzelfde drankje) al naargelang de kelner - men rekent de fooi er al vlug zelf bij.

Ze mogen van mij wat meer investeren in hun hotel.De douchekoppen zijn aan vervanging toe.De schuiframen waren kapot(konden niet op slot).En het belangrijkste de minibar was leeg,en dat vond ik echt een blammage.Maar voor de rest een leuke week daar meegemaakt met oud en nieuw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kempinski Hotel Mansour Eddahbi Marrakech in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kempinski Hotel Mansour Eddahbi Marrakech zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kempinski Hotel Mansour Eddahbi Marrakech scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.