Hotel Kasbah Le Mirage

27 reviews over Hotel Kasbah Le Mirage in het Nederlands

Prachtig sfeervol hotel!

Ilona Stevelmans
16-8-2018

Kasbah le mirage is een klein heel sfeervol hotel buiten de stad. 2x per dag kun je gebruik maken van de shuttle om naar t centrum te gaan. Het personeel in t hotel is vriendelijk en ze doen alles voor je binnen hun mogelijkheden. Het ontbijt is eenvoudig maar oké. T avondeten is prima. Omdat er weinig toeristen waren hadden wij n privé zwembad... heerlijk dus. Handdoeken worden ook geregeld voor bij t zwembad. Hotel is absoluut voor herhaling vatbaar

Nooit meer

Mevr X
28-4-2018

Niets was goed!! Niet doen! Vies, vuil, alles klam, oud versleten, stuk......

fantastisch

Hans Meulenbelt
27-1-2018

De heerlijke rust ver weg van de drukke stad. Het prachtige uitzicht op de Atlas.

Ontzettend mooie nostalgische kamers. Het eten is er zeer goed. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Helaas is in december het zwembad te koud maar op het dak heb je een heerlijke warme borrel ton. Wat wil je nog meer in de winter.Voor velen is de ligging vaak te rusten en beschrijven het als (het ligt in een armetierig dorp). Nou daar kozen wij voor. Gewoon lekker tussen de lokale bevolking. Mocht je toch naar de stad willen dan is er een busje elke dag voor heen en terug. Blijf echter niet alleen in die stad hangen maar doe ook een trip naar die geweldige Atlas.

nooit meer

peter
8-1-2018

volgens site zou er een tennisbaan aanwezig zijn, wifi op de kamer en tv en telefoon. Niets van dit alles. Zwembad bevatte groen water ipv blauw en de jacuzzi was leeg en met zand. Douchekop lag op de kraan, is later opgehangen. Deze kwam zelfde avond weer van de wand. Er werd door reisleiding gezegd dat het tijd niet was voor zwembad of jacuzzi? ochtend 10 graden en om 11 uur was het meestal 20 plus tot zeker een uur of 4,5. Voor het hotel zou het allemaal groen zijn op de foto's helaas niets van dit alles . Dakterras was gedeeltelijk gevuld met kapot materiaal van oude tafels stoelen enz. Ander dakterras bij zwembad zat geen dak op en lag vol vogelpoep.Grote dorre vlakte kanaaltje bijna opgedroogd en voor het hotel werden quads? verhuurd. Er werd tijdens ons verblijf een nomadentent opgebouwd voor het hotel. Ook dit geeft allemaal lawaai als je op het terras zit. Personeel was erg vriendelijk. Voor het hotel hangen bijna de gehele dag buurtkinderen die schooien om geld. Alleen de bar in d eeetzaal was open. Ik zeg nooit meer

Prachtig hotel , ideaal om volledig te ontstressen

Nico&Dorien
27-6-2017

De kasbah ligt te midden van een klein dorpje, op zo'n 20 min. rijden van het centrum van Marrakech. Het is er super rustig, ideaal om helemaal tot rust te komen. Het hotel voorziet overdag (2x per dag) een gratis shuttle service van/naar het centrum. Wil je 's avonds nog naar het centrum dan kan dat per taxi (150 dirham - privé taxiservice van het hotel).

De kamers liggen rond een prachtige patio en zijn ingericht in typisch Marokkaanse stijl. Alle nodige comfort is aanwezig.

Ontbijten en dineren kan binnen of op het terras met zicht op de rivier. Eenvoudige Marokkaanse keuken maar wel super lekker en vers.

Het personeel is super vriendelijk en extreem behulpzaam, van de taxi chauffeur tot de receptionist. Heel aangenaam.

De Kasbah beschikt ook over een zwembad waar het heerlijk vertoeven is en een prachtig dakterras waar je een schitterend zicht hebt over het ganse dorp en de omgeving.

Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een kleinschalig hotel buiten het drukke Marrakech. Wij gaan zeker terug!!

fantastisch

Vandenbussche Evelyne
3-9-2015

Dit was een super reis, een super team en een super hotel. Heel kleinschalig hotel, in echt Marokkaanse stijl. Wie heel veel luxe verwacht, moet daar niet zijn. Wie echter rust en stilte zoekt, is dit de plaats. Het hotel ligt een 20-tal minuten van Marakkech en ligt pal in een arm dorp, het lijkt wel of het dorpje zich rond het hotel bouwde. Eenmaal je in het hotel binnen komt, kom je in een oase van rust terecht. De kamers zijn eerder sober, maar proper. Ik was er samen met mijn man en dochter van 10, ook voor haar was dit een leuke reis. We konden rustig aan het zwembad zitten ( soms hadden we het zwembad voor ons alleen. Yousef zorgde steeds dat het ons aan niks mankeerde, handdoeken, sleuren met parasols of stoelen, niets was hem teveel. Het eten is eerder Marokkaans( veel tajine, niet ons ding) maar zodra de kok dit wist, maakte hij met plezier iets anders klaar. Enige minpuntje was een beetje het shuttle vervoer naar Marrakech. Wij gaan zeker terug.

Een echte aanrader!

Noré
12-11-2014

Ik heb alleen maar lof voor dit kleinschalig charmehotel: ideaal om te ontstressen. Zeer vriendelijk personeel, gedienstig en alles wordt gedaan met de glimlach. Ook de animator is zeker het vermelden waard: bedankt Abdel voor de leuke petanque-momenten! Het eten in HB is typisch Marrokaans en wie houdt van Tajines komt zeker aan zijn trekken: een pluim voor het keukenpersoneel is hier dan ook op zijn plaats. Enig minpuntje is de afstand naar Marrakech (1/2u), maar de dagelijkse gratis navettes maken dit toch goed. voeg aan dit alles een super prijs/kwaliteitsverhouding en je begrijpt waarom wij dit hotel zo positief beoordelen. Chris & Cathérine/ België

Authentiek gastvrij sfeervol hotel.

mevrouw Hiemstra
24-3-2014

Sfeervol en gastvrij hotel. Vriendelijk personeel. Prima keuken met variatie. Iedere dag werd er iets anders opgediend. Ligging tegen een armoedig dorpje aan. Wat het moeilijk maakt 's avonds te wandelen rondom het hotel. Wel goed te ervaren hoe het leven in Marokko er werkelijk uit ziet.

fantastische plek voor rust en ontspanning

aaldert & esther
19-11-2013

Hotel ligt inderdaad in een klein arm dorpje. Zo'n 15 min vanaf verharde weg en half uurtje van Marrakech Transport door hotel prima georganiseerd (halen/brengen) Marrakech. Personeel doet erg z'n best om het je naar het zin te maken. Eten was erg lekker. Wij hadden half pension maar de zelf te betalen lunch en drankjes waren erg lekker en goed qua prijs/kwaliteit. Omstandigheden zijn verder fantastisch. Diverse plekken in het hotel om in zonnetje te lezen of te genieten van uitzicht (dakterras/zwembad/ 2 andere terrassen). Romantisch plekje.

dit nooit meer

w. van beek
15-11-2013

beslist geen 9 waard! Zeer onvriendelijke receptie.Hadden bij verblijf van 4

nachten een gratis dromedaristocht van 2 uur, de receptie weigerde deze

ons, omdat hiervoor het voucher ontbrak.

Dag geen elektra en 2 dagen geen water, kregen met moeite fles water om

tanden te poetsen, zonder douches 2 dagen bij 30C is heel vervelend!

Zeker als je een voedselvergiftiging hebt opgelopen!

Zwembad zeer koud.

Hotel ligt in klein zeer arm plaatsje, waar je niet zonder begeleiding doorheen kan lopen.

Transfer luchthaven geen 100 dirham per kmr. zoals in hotel informatie maar 200,men steekt dus de helft in eigen zak.

kamer heeft bij de patio kamers geen buiten ramen, ventileren niet mogelijk.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasbah Le Mirage in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasbah Le Mirage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasbah Le Mirage scoort een 7.33 uit 10 op basis van 27 reviews.