MarokkoMarokkoMarrakechHotels MarrakechHotel Ibis Moussafir Marrakech Centre Gare

Hotel Ibis Moussafir Marrakech Centre Gare

MarokkoMarokkoMarrakech

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ibis Moussafir Marrakech Centre Gare voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 12 reviews

7GoedScore uit 12 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over Ibis Moussafir Marrakech Centre Gare

• 6annoniem03-09-2016

enkel verblijf om te slapen en douchen

Kamers zijn wat klein wat ik gezien heb en ervaren...maar om te slapen of te relaxen bij het zwembad prima! receptiepersoneel vriendelijk maar de beveiligers en sommige bartenders erg nors en onvriendelijk wil geen namen noemn van deze mensen.

• 3Louise Kroot16-03-2014

Geen aanrader

Het hotel ligt redelijk ver van het oude centrum. het personeel aan de balie is niet behulpzaam of klantvriendelijk. Kamers vertonen gebreken. Vuil op de trap lag er na vier dagen nog. Pluspunt goede bedden.

• 6bretagne22-06-2012

moussafir gare

Cet hôtel est bien placé dans un quartier calme à 20 mn à pied de la place centrale.Le personnel est très bien et serviable. Seul problème récurrent: la climatisation dans les chambres qui est plus ou moins défaillante; mais la solution de rechange est très vite trouvée

• 8wim hageman13-01-2012

prima verblijf ,centraal

Uitstekende ligging, centraal voor vervoer per taxi, bus, trein, lopen.Goede prijs voor wat je krijgt. Kamer aan tuinzijde voorkeur. Zwembad met mooie tuin midden in de hektiek.

• 9michel monsellier28-11-2011

très bon hôtel

problème d'insonorisation des chambres donnant sur rue / excellent service

• 8Carola03-11-2010

Praktisch hotel, goede prijs kwaliteit

De eerste 2 dagen van onze reis starten hier. Lekker zwembad, eenvoudige menu kaart (wat wij bestelde was erg lekker) goed ontbijtbuffet wat ze met man en macht proberen aan te vullen maar niet altijd lukt. Oh de koffie tijdens het buffet was niet super. Receptie erg aardig, we kregen een extra grote kamer omdat we met 2 kleine kinderen reisde. Kamer was schoon en zelfs het balkon was schoon. Tja wel typisch Marokkaans, her en der een los tegeltje (die onze kleinste er feilloos uit peuterde) de badkamer is schoon maar als je echt goed kijkt, van die dingen. Wij hadden een ruime kamer met een ruime badkamer, 2 toiletten (een in de badkamer een appart), ruim 2 persoonsbed die erg lekker sliep, goede airco, warm water, tv, koelkastje. Extra bedden kon makkelijk. Geen standaard kamer, wel erg prettig. Bij het zwembad zijn heerlijke strandstoelen en eventueel omkleedruimte.

Min punt van dit hotel vonden wij het net niet persoonlijke. Er werd druk verbouwd dus binnenkort prachtig.

• 8Nicole18-01-2010

net ibis hotel

naast het treinstation gelegen (heb je geen last van). Goede bedden. bushalte voor de deur. klein stukje lopen naar het uitgaansleven in de nieuwe stad. Goed ontbijt.

• 7Alex25-10-2009

prima hotel

Vorig jaar waren wij hier ook. Kamers zijn inmiddels vernieuwd en van voldoende comfort; IBIS. Hotel ligt niet te ver van het centrum en goed bereikbaar vanaf het vliegveld.

• 8ed & khadija22-09-2009

super hotel, vriendelijk en schoon.

Ik kom nu al 8 jaar in dit hotel samen met mijn vrouw.Wij blijven dan ong 1 weekje en voor ons is dat even heerlijk ontspannen. Daarna gaan we weer door naar een ander gedeelte van Marokko. Iedereen is vriendelijk en de manager dhr Alami regelt alles indien er eventueel klachten zijn. 2010 zijn we er weer.

• 7Jan Jongmans18-04-2009

in de stad met heerlijke tuin

Prima hotel als je niet veel op je kamer bent, die is nl. klein. Heerlijke tuin waarin je 's ochtends in de zon kunt ontbijten en 's middags lekker even bij het zwembad kunt gaan liggen. Vriendelijk personeel. Ligging ongeveer 2,5 km van Jema el Fna-plein. Als je stilte wilt, ga hier dan niet heen. Het hotel ligt aan een drukke straat en naast het station dus veel stadse geluiden. Voor 45 euro met z'n tweeen een prima keuze.

Hotel Ibis Moussafir Marrakech Centre Gare info

• KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar