Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech

Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech

8.7Fantastisch

Marokko, Marokko, Marrakech

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 535p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.7Fantastisch

• Animatie
  • Sauna

120 reviews over Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech

• 9Jacqueline09-05-2017

Top resort

Wat n top resort. De kamer was keurig, erg mooie badkamer. Het eten, zowel ontbijt, lunch als diner is uitgebreid en erg goed verzorgd. Je kunt in het restaurant eten, maar ook heerlijk in de tuin. Echt een schitterende tuin. Personeel is vrijwel allemaal even vriendelijk, doen hun best om het je naar de zin te maken. En wat een enthousiast animatieteam. Ze proberen allemaal om iedereen, van jong tot oud, enthousiast te maken voor de zeer veel verschillende activiteiten (wel een speciale vermelding voor Rasta en Jad, zij proberen echt de niet Marokkanen enthousiast te maken voor alle activiteiten. Twee toppers in het animatie-team.) Bezetting Marokkanen / Europeanen is denk 65/35. Het hotel heeft zeer uitgebreide sportfaciliteiten. Drie zwembaden, waarvan de kleinste een aquapark voor jonge kinderen (tot ca. 7 jaar) is, met ook een gedeelte voor de echte kleintjes. Een avond gegeten in het Marokkaanse restaurant: super leuk en super lekker. Ook weer zeer vriendelijk personeel. Ideaal is de shuttle bus naar Marrakech, deze stopt tussen het oude en het nieuwe Marrakech in, het is dus wel handig om vooraf even te kijken hoe je lopen moet. De bus gaat op vaste tijden en stopt op 1 plaats. Wij hebben genoten: een ideaal hotel voor een combinatie van een stedentrip en een relaxvakantie. Zeker een resort om terug te komen

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 7Brigitte10-04-2017

Een ster die nog meer kan stralen.

Het hotel is geopend op 1 april 2017. De ontvangst en de service bij de receptie is goed. De kamers zijn mooi en ruim. De badkamer is ruim met een regendouche. Het restaurant is mooi van opzet en het eten is van een goede kwaliteit. Er is volop keuze zowel westers als Marrokaans. Door de overvolle bezetting was het momenteel heel erg chaotisch in het restaurant. Tafels te kort en personeel kon het niet goed aan. Er is een mogelijkheid om buiten op het terras te dineren. Er zijn drie zwembaden, een voor jonge kinderen, een voor de jeugd en een zwembad voor de rustzoekers. De bezetting was 100% vol , 90% Marrokaans en 10% Duits, Nederlands en Frans. De andere helft van het hotel wordt momenteel gerenoveerd. Indien dit klaar is vraag ik mij af of alles nog goed te overzien is! Het restaurant was nu al volledig vol en was erg chaotisch! Het zen bad voor rust zoekers werd bezocht door families met kleine kinderen en de rust was ver te zoeken. Het animatie team was aanwezig, maar nog niet goed draaiende. Een hotel met potentie, mits er nog aan gewerkt wordt. Met name dan een tweede restaurant als de andere helf open gaat, een zwembad waarin ook mensen die rust zoeken, het zen gedeelte , deze ook echt kunnen vinden. Nu was dit niet zo, dus geen aanrader voor rustzoekers en jonge stelletjes!!........

Gereisd met vrienden in april 2017

• 8Steven03-04-2017

Een nieuwe ster van Iberostar!

Iberostar heeft fantastisch werk geleverd met deze renovatie van Club Palmeraie Marrakesh. Hotel ademt gastvrijheid uit, mooi aangelegde tuin, tal van sportfaciliteiten, groot geannimeerd zwembad maar ook een zwembad voor rustzoekers inclusief "Zen Bar". Voor de allerkleinsten een heel leuk kinderzwembad met fonteinen, waterpistolen. Ook de kamers zijn fris ingericht, super goede regendouche en indien je met 3 volwassenen bent, een volwaardig 3de bed. Op culinair vlak worden de smaakpapillen ruimschoots verwend, van detoxsapjes in de ochtend, tot lekkere Marokkaanse gerechten maar uiteraard ook pasta. pizza voor de Italiaanse keukenliefhebbers of andere westerse gerechten. Een nieuwe ster van Iberostar met veel potentieel zowel voor families met kinderen als voor koppels op zoek naar rust, golfers, ...

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 3Jaap Stols22-09-2016

Heel teleurstellend

We hadden ons meer voorgesteld van dit hotel. Reisorganisatie had het immers als 4 sterren hotel gepresenteerd. Nou, dit is zeer zeker geen 4 sterren waard, 2 sterren op z'n best. Ik wil dan ook iedereen behouden voor het boeken van dit hotel. Slecht eten, ongemotiveerd onkundig personeel en dan zwijg ik nog maar over het achterstallig onderhoud.

Gereisd met partner in september 2016

• 4Jim Pardo22-09-2016

Matig hotel met 0,0 animatie voor kinderen

Het hotel heeft nog al wat tekortkomingen. Zo is het eten gewoon niet goed. De kamers zijn dringend aan een opknapbeurt toe. Het personeel is niet gemotiveerd en niet op haar taak berust. Heb je kinderen verwacht in dit hotel dan helemaal niets. Alles is op franstaligen en lokale gasten gericht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 3P. Van der Stronk18-09-2016

Zeer slecht hotel dat het geld niet waard is

De kamers zijn ronduit versleten maar dat is geen probleem. Je zit immers in Afrika. Het echte probleem is het personeel dat is ronduit arrogant. Een kapot bed word pas na 9 uur vervangen en bij de schoonmaak nemen ze standaard alle handdoeken mee, schoon of niet. Na 6 x zeuren kregen we die 10 uur later terug. Ik heb de indruk dat reisorganisaties klachten in de doofpot stoppen daar wij heeeel veel klachten andere mensen hebben gehoord. Desondanks is de waardering bij veel reisorganisaties veel te hoog.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 1Hans en Marjan22-11-2015

Nooit meer

in de middle of nowhere Vreselijk smerig eten. 13 dagen dezelfde smakeloze soep vlees koud en net schoenzolen of rauw vanbinnen en zwart van buiten Salades smaken allemaal hetzelfde Pizza's bodems worden s ochtends klaargemaakt en s avonds weer belegd en opgewarmd . Zo taai als leer. Middag snacks worden bij het ontbijt gebakken en s middags koud in een bak gegooid dus alles helemaal uitgedroogd . Hotel zelf is redelijk. Alleen hebben ze volgens ons de koks vrijaf gegeven en het afwas personeel laten koken. Alles smaakt naar afwaswater.

Gereisd met partner in november 2015

• 9Homo koppel 32/46 jaar22-09-2015

Fantastisch etablissement

Wij zijn 11 dagen in het hotel verbleven. We hadden een kamer met tuinzicht geboekt voor €50 meer, een aanrader daar bij het (grote) zwembad de muziek hard is. Het hotel is prima, het eten was over het algemeen goed te doen. Bij elke maaltijd krijg je standaard een fles water, als je frisdrank of wijn wilde kun je dit vragen, inclusief ijsemmer erbij. Zoals veel in Marokko is een hoop op Franse gericht. Dit was duidelijk te merken, maar wij voelden ons zelf geenszins gediscrimineerd. Bij de vraag om frisdrank of wijn krijg je een glas, op verzoek was een fles geen probleem. Obers halen eten voor je op en dringen hierbij voor je voor op de mensen die stonden te wachten :) Verder vonden wij het animatieteam niet opdringerig. Wij hebben een keer mee gedaan met dansen maar wilde je dit niet dan was dit ook prima. Zeer grote plus is het extra Zen zwembad, hier is geen muziek, geen animatie en zijn drukke, jengelende kinderen niet toegestaan. Ideaal als je hier voor rust komt. Een aanrader!

• 9Rina en Arjo17-09-2015

Geweldige vakantie bestemming!

Zwembad super temperatuur! Animatie team erg goed en niet opdringerig! Men spreekt over t algemeen Frans naar probeert ook Engels en Nederlands! Locatie: erg mooi plekje! Eten: genoeg keus! Flessen drinken op tafel, zelfs wijn in een wijn koeler. Animatie heel erg veel, zelfs trapeze zwaaien onder begeleiding! Wij ondervonden geen verschil met dat wij Nederlanders zijn, werden vriendelijk behandeld!!! Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 8Danny17-09-2015

Prima hotel, er wordt wel gediscrimineerd.

Samen met mijn vriendin heb ik negen dagen in het hotel verbleven. Wij hadden een kamer met zwembadzicht, echter keken wij uit op bosjes. Verder was het hotel prima, ook het eten was goed te doen. Bij elke maaltijd krijg je standaard een fles water op tafel, als je frisdrank wilde moest je hier om vragen. Zoals veel in Marokko is een hoop op Franse gericht. Dit was duidelijk te merken, wij voelden ons zelf een beetje gediscrimineerd. Bijvoorbeeld, als wij om cola bij het eten vroegen, kregen wij slechts een glaasje, daar in tegen kregen Franse direct een hele fles. Zelfs obers haalde eten voor de Franse en drongen hierbij ook erg voor op mensen die al een tijdje stonden te wachten. Verder vonden wij het annimatieteam erg opdringerig. Wij hebben diverse malen mee gedaan met dansen. Nu wilde wij een keer een avond toekijken en even genieten. Echter begon het annimatieteam de stoel onder je vandaan te trekken. Pas toen we goed boos werden begrepen ze dat we wilden toekijken.

Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech info

• Animatie programmaAanwezig