Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech

Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech

8.7Fantastisch

Marokko, Marokko, Marrakech

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 535p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.7Fantastisch

• Animatie
  • Sauna

120 reviews over Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech

• 2019
    10Veerle Brebels26-01-2019

Dit hotel blijft top ! Telkens weer !

Voor de zoveelste keer in dit hotel en ze blijven gewoon fantastisch. Samen met mijn man en dochter hebben we hier weeral de kerst- en nieuwjaarsdagen doorgebracht. Alles was af. En ondanks dat de vermoeidheid op de gezichten zichtbaar was blijven ze er voor gaan om je als klant ‘thuis’ te voelen. Elk detail wordt verzorgd...heerlijk eten...prachtige omkleding. September is weeral geboekt !!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 10Anke Eben26-01-2019

Na 4maal nog even Uitmuntend!

Eind december verbleef ik samen met mijn ouders voor de vierde maal in dit fantastische hotel. Het eten is zeer gevarieerd, van topkwaliteit en erg lekker. Er is de mogelijkheid om een gratis shuttebus te nemen naar het centrum van Marrakech. Hiernaast is er ook een zwembad met animatie en muziek, een zenzwembad en een kinderzwembad. Er vinden zich tal van activiteiten plaats doorheen de dag waar men vrijblijvend aan kan deelnemen. Kortom er is voor ieder wat wils. Het voltallige personeel doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, niets is hen te veel gevraagd. Voor mij krijgt Club Palmarei Marrakech dan ook een dikke 10, omdat het gewoonweg niet meer beter kan!

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    10Fam van der Zanden01-12-2018

Mysterieus indrukwekkend chaotisch heerlijk ❤️

Heerlijk Hotel, gelegen in een prachtige aangelegde tuin Twee laags bouw wat ons persoonlijk altijd als erg aan spreekt. Personeel met een vriendelijk gezicht Het hotel zeer schoon en de maaltijden in overvloed echt heb niks verkeerd te melden Wij vonden het een uitkomst de shuttle bus vanuit het hotel naar de zeer drukke chaotische stad van te voren reserveren Maar geen probleem dit kon ruim voldoende Marrakech zelf een bijzondere stad Zelf een aanrader om een fietstour te gaan doen. Met een gezellige groep mensen zelfs dor de souks gefietst was een hele uitdaging Rachid onze gids prachtige jongenman 😊die ons de mooie indrukwekkende punten van Marrakech heeft laten zien. Een tour naar de Berbers geboekt ook Een aanrader om te doen naast de drukke stad een sirene van rust in de bergen op een uurtje rijden en daarna een prachtige wandel / klim tocht in de bergen schitterend

Gereisd met partner in november 2018

• 9Ageet31-10-2018

Een echte oase in de woestijn bij Marrakech

Een echte oase in de woestijn! Erg ruime hotelkamers met zithoekje. Prachtige grote badkamer met heerlijke inloopdouche. Groot opgezet buffetrestaurant met voldoende keuze. Mogelijkheid om buiten te eten. Sfeer zou iets gezelliger mogen. Eten was top! Tuinen enormmmmm. Goede animatie. Gezellige drukte bij het ene zwembad en rust bij zen zwembad. Foodtruck erg leuk. Top service van gehele personeel. Half uurtje met de taxi naar hartje Marrakech. Hotel heeft op meerdere tijden per dag shuttle service. Zelf niet gebruikt want tijden waren niet erg handig

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 9Cindy van der Hooft25-07-2018

De beste vakantie in jaren!!

Meer dan waar voor je geld. Mooie lounge bij de receptie, prima bar met terras en hardwerkend vriendelijk personeel. Goed restaurant met heerlijk eten altijd meer dan voldoende en zeer gevarieerd. 3 mooie zwembaden, kinderbad met leuke speeltoestellen, animatie bad met veel gezelligheid en zen-pool waar je heerlijk tot rust kan komen (adults Only). Top-animatieteam!! Werken keihard, zijn niet opdringerig maar wel vrolijk en vriendelijk, iedereen zet zich 200% in! (Mohamed en Youssef jullie waren geweldig!). Shuttle bus naar de stad perfect geregeld. Tegenover hotel touareg quad rijden en kameel rijden. Heel professioneel. Leukste vakantie in jaren voor ons, aanrader, wij willen zeker terug!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10John en Bianca en kids25-07-2018

Super Hotel!

Fantastisch hotel! Schone kamers, elke dag schone handdoeken, personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam! Meisje had haar voet bezeerd en binnen 5 minuten stond er een arts en werd zij geholpen.

Eten is fantastisch! Voor iedereen is er wel iets wat hij of zij lust. Animatieteam doet erg zijn best om iedereen een leuke vakantie te bezorgen. Kinderen staan op de eerste plek in Marokko 😉

Hotel is echt een aanrader. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8A.W.18-06-2018

heerlijk hotel voor combinatie stad en zonvakantie

Prachtige Suitekamer gekregen en fantastisch eten. Helemaal top en lekker zwembad! Aandacht puntje: animatie + de sporten overdag (nog) niet echt op Benelux klanten ingesteld. Vooral Frans wordt er gesproken en weinig engels. Duits spreken ze er niet. Dat was vooral voor onze kinderen wat minder gezellig. De nieuwe bedden zijn hard, verder hebben we helemaal niets op aan te merken. Kan het iedereen aanraden! Ook geschikt voor golfers. Er blijken mooie golfbanen in de buurt te zijn.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10Hugo Eben07-01-2018

Nieuwjaar in Iberostar Club Palmaraie - whaauw !!

Voor de 2de maal op rij dit hotel uitgekozen om nieuwjaar te vieren. En ja hoor, ze kennen er wat van. Toegegeven, we hadden enorm veel geluk met het weer, maar toch blijven ze zelfs zonder zon enorm hun best doen om je het beste te geven voor een gezellige Kerst-Nieuwjaarperiode. Propere kamer, lekker eten, uitgebreid drankaanbod en een hele mooie eindejaars-show op de koop toe. Dankjewel Imad voor het prachtige onthaal en de warme zorgen tijdens het verblijf. Dankjewel aan alle medewerkers die het beste van zichzelf hebben gegeven om ons weeral eens thuis te voelen in een Iberostar !!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• 9R. Lubbers04-01-2018

Hotel was zeer clean. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Er gaat een bus die je naar centrum van Marrakech brengt en weer ophaalt. Eten was goed. Animatie was zeer goed.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• Oude reviews

10Hr Sluijters09-11-2017

Uitstekend Klasse entertainment

Aanbeveling : taxi van en naar vliegveld via reisorganisatie boeken De pinautomaat in het hotel accepteert geen Maestro , wel creditcards

Gereisd met partner in oktober 2017

Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech info