6 vragen over Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech

• Hennie, 13-12-2019 Rapporteren

Bedden

Hoi Ik wilde met mijn man en zoon van 14 jaar een 2 persoons kamer boeken omdat dit ook geschikt zou zijn voor 2 volwassenen en 1 kind Maar ik zie alleen maar dat ze 2 1persoons bedden hebben.waar moet ik mn zoon dan leggen?

• Nadine, 09-08-2019 Rapporteren

Kinder club

Hi,

Heeft iemand ervaring Met de kinderclub. We hebben twee dochters (4 en 7) en vroeg me af of de kinderclub dingen organiseert en of het afgesloten is? En lees veel goeie reviews over het eten maar soms ook hele slechte..... hoe was dat afgelopen paar weken? Groetjes Nadine

• hugoeben, 04-12-2017 Rapporteren

Kamertype

Wij zijn reeds in september in dit hotel geweest,prachtig. We gaan er nu nieuwjaar vieren. Toen hadden we een kamer met zwembadzicht,dat was nu niet meer mogelijk. Daarom hebben we nu een kamer met tuinzicht,zijn deze kamers ook vernieuwd? Ze praten over blok 1 en 2,we zouden graag een rustige kamer willen,er zijn ook kamers met zicht op de parking! Die zou ik liever niet hebben. Kan iemand me raad geven,welke blok en welke verdieping ik aan het reisbureau moet doorgeven. Eventueel een nr. Gr,

• NA, 27-07-2017 Rapporteren

Bezetting Marrokanen/europeanen

We lezen in de reviews dat er een groot deel van de bezetting marokkanen zelf is. Hebben jullie hier last van ondervonden? ( ifv blonde meisjes of het dragen van bikini) Waarom staat dit zo expleciet vermeld?

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Club Palmeraie Marrakech voor je op een rij gezet:

Travel store
    Travel store

• maaike, 08-08-2013 Rapporteren

klachten

Lees zojuist veel klachten over het hotel. Zijn deze bij het hotel aangegeven of bij de reisleiding? Wist de reisleiding er al van? Word er dan iets mee gedaan? Wij gaan over een paar weken.. Alvast bedankt. Maaike.

Suzanne Gons, 11-08-2013

Wij hadden alleen een klacht over de kamer, we hadden een familiekamer verwacht, maar die was er helemaal niet. Dit hebben ze netjes opgelost door ons een suite aan te bieden (met wat bijbetaling)... Het hielp, denk ik, wel dat ik de Franse taal goed beheers.... Verder heerlijk genoten, hoor, wij zijn net twee weken terug! Veel vakantieplezier!

• M.vanderMeer, 31-08-2012 Rapporteren

Geschikt voor 1 jarige?

Beste lezer,

Is dit hotel geschikt voor kleine kinderen? Is er een kinderbadje bij het zwembad, kinderstoel in het restaurant enzo?

Alvast bedankt!

Sabine, 11-11-2012

Zijn jullie al naar het hotel geweest? Wij gaan er in augustus naartoe en we hebben 2 kinderen 1 van 6 en 1 van 1,5 (tegen die tijd) Zou wel graag willen weten hoe jullie het daar vonden. Hebben ze ook nog een mini disco ofzo. Hoor het graag. Groetjes

rooiefran, 25-09-2012

Beste M. vanderMeer,

Toen wij in dit hotel waren, waren er redelijk veel mensen (vooral Marokkanen zelf) met heel kleine kinderen. Bij het buffet is een magnetron. Er is een klein ondiep zwembadje voor kinderen. In het grote restaurant waren kinderstoelen aanwezig, die moet je wel naar je eigen tafel slepen. Volgens mij moet je wel zelf het babyeten meenemen en spul voor het flesje (heb zelf geen kinderen dus weet niet precies hoe dat heet), want dat hadden de mensen allemaal al bij zich.

Je krijgt elke dag op de kamer een verse fles water in de koelkast en bij het eten krijg je elke keer een fles water op de tafel (dit is allemaal inlusief). Wat ik wel op de kamer vond, is dat de het wassen misschien met een kind moeilijk gaat. je heb een bad met daarin een douche. Bij de douchekop kun je niet bij als je gewoon naast t bad staat, omdat die in een inham (tussen 3 muurtjes) is, ongeveer zo diep als het halve bad. Ook moet je even extra handdoeken vragen, want je krijgt niet zoveel handdoeken per kamer (1 kleine en 2 grote).