Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech

Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Club Palmeraie Marrakech voor je op een rij gezet:

82 reviews over Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prachtige Suitekamer gekregen en fantastisch eten. Helemaal top en lekker zwembad!

Aandacht puntje: animatie + de sporten overdag (nog) niet echt op Benelux klanten ingesteld.

Vooral Frans wordt er gesproken en weinig engels. Duits spreken ze er niet.

Dat was vooral voor onze kinderen wat minder gezellig.

De nieuwe bedden zijn hard, verder hebben we helemaal niets op aan te merken. Kan het iedereen aanraden! Ook geschikt voor golfers. Er blijken mooie golfbanen in de buurt te zijn.

Voor de 2de maal op rij dit hotel uitgekozen om nieuwjaar te vieren. En ja hoor, ze kennen er wat van. Toegegeven, we hadden enorm veel geluk met het weer, maar toch blijven ze zelfs zonder zon enorm hun best doen om je het beste te geven voor een gezellige Kerst-Nieuwjaarperiode. Propere kamer, lekker eten, uitgebreid drankaanbod en een hele mooie eindejaars-show op de koop toe. Dankjewel Imad voor het prachtige onthaal en de warme zorgen tijdens het verblijf. Dankjewel aan alle medewerkers die het beste van zichzelf hebben gegeven om ons weeral eens thuis te voelen in een Iberostar !!

R. Lubbers
4-1-2018

Hotel was zeer clean. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Er gaat een bus die je naar centrum van Marrakech brengt en weer ophaalt. Eten was goed. Animatie was zeer goed.

Uitstekend Klasse entertainment

Hr Sluijters
9-11-2017

Aanbeveling : taxi van en naar vliegveld via reisorganisatie boeken

De pinautomaat in het hotel accepteert geen Maestro , wel creditcards

Fantastisch, wat een toplocatie en verblijf

Harry Petersen
21-10-2017

We waren hier van 9-10-2017 tot 16-10-2017. Een perfect hotel op een mooie locatie gelegen op 12 Ha prachtig en goed onderhouden terrein. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en alles is tot in de puntjes geregeld. Het buffet voor het ontbijt, lunch en diner is in één wordt geweldig te noemen. Iedere dag is het eten tot in de puntjes geregeld en zeer goed en heel gevarieerd, geen dag hetzelfde. De bar/louche ruimte is een mooie ruimte waar de heerlijke louche muziek ter gehore wordt gebracht met uiterst vriendelijke medewerkers.

De roomservice en cleaning is zeer goed en de kamer is iedere dag goed bijgehouden en op en top schoon gehouden. Voor activiteiten buiten het hotel kun je terecht in de voucher waar je vriendelijk wordt geholpen. De vriendelijkheid van de medewerkers van manager tot bediening, tuinman of schoonmaak heeft mij zeer verbaasd zo gemeend vriendelijk en iedereen is er voor de gasten vanaf aankomst tot ver

Absolute aanrader, erg fijne 8 dagen gehad, fijn personeel van jong tot ouder en iedereen erg klantgericht, erg clean hotel, tennis, zwembad, fitness, tafeltennis, en andere aktiviteiten erg goed geregeld, het heerlijke eten, foodtruck, de bar met cocktails, hammam, shuttle naar Marrakech, kado winkeltje, hotelmanager zeer voorkomend en laat zich vaak zien. Checkte zelf ook onze kamer. Zeker in oktober ivm minder drukte en warmte absolute aanrader. Wij komen zeker terug en onze dank aan alle mensen die in dit mooie hotel werken.

Op weg naar de top !

Hugo Eben
22-9-2017

Zoals het een Iberostar betaamt is ook dit 'nieuwe' Iberostar-hotel in de keten op weg om één van de beste familiehotels te worden in Marokko. Het prachtige onthaal heeft ons enge beeld van een zogezegd duister Marokko volledig verbrijzeld. Elkeen die bij het onthaal was betrokken deed het uiterste om het beste van zichzelf te tonen, en dat kan geen toeval zijn. Mooie, propere, ruime en gestyleerde kamers. Een heerlijk buffetrestaurant met een zeer gevarieerd aanbod van inheemse en uitheemse keuken. Af en toe moet je nog even de ogen dichtknijpen voor zij die zich nog altijd wagen aan voedselverkwisting in een all-in hotel, maar je mag er het hotelmanagement gerust over aanspreken hoor. Prachtig verzorgde zwembaden, met een 'Zen'-zwembad op de kop toe ook nog. Een prachtige ontbijthoek buiten onder de olijfbomen. En met af en toe een tipje van 20 Dihran (amper 2 euro) wordt je dag en nacht behandeld als een koning. Wat wil je nog meer.

Prima vakantie!

Jolanda
25-8-2017

Het was een prima hotel personeel was super aardig en beleeft, er is ook veel te doen in het hotel zoals : tenniswedstrijd,zwemmen,golfen en zo kan ik nog wel even door gaan.

De kamers waren schoon en heel erg mooi.

Het eten is ook elke dag anders ook heel erg fijn!

Het is een aanrader! Jolanda 38 jaar

Heerlijk genoten!

Maja Kateman-van Opbergen
3-7-2017

Echt fijn all inclusive hotel met zeer persoonlijke aandacht, fantastische buffetten, goede animatie, maar ook heel fijn: een tweede zwembad zonder animatie waar je dus lekker rustig kunt genieten.

Met de eigen touringcar kun je gratis een paar keer per dag naar Marrakech!

Absoluut top

Hans Willemsen
17-6-2017

Volledig nieuw hotel open sinds 1 april. Alle reviews voor die datum kunt u weggooien want zeggen niets over deze IberoSTAR.

Nieuwe kamers, prima internet nieuw mooi buffet restaurant met elke dag zowel voor lunch als dinner wisselende en vooral lekkere gerechten. Prima all-inclusive met lekkere dranken en prima wijn.Nieuw zwembad met top annimatie zowel op de dag als 's avonds. We komen absoluut terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech scoort een 7.93 uit 10 op basis van 101 reviews.