Wellness hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag19°3°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Club Palmeraie Marrakech voor je op een rij gezet:

86 reviews over Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech in het Nederlands

Mysterieus indrukwekkend chaotisch heerlijk ❤️

Fam van der Zanden,
1-12-2018

Heerlijk Hotel, gelegen in een prachtige aangelegde tuin

Twee laags bouw wat ons persoonlijk altijd als erg aan spreekt.

Personeel met een vriendelijk gezicht

Het hotel zeer schoon en de maaltijden in overvloed echt heb niks verkeerd te melden

Wij vonden het een uitkomst de shuttle bus vanuit het hotel naar de zeer drukke chaotische stad van te voren reserveren

Maar geen probleem dit kon ruim voldoende

Marrakech zelf een bijzondere stad

Zelf een aanrader om een fietstour te gaan doen. Met een gezellige groep mensen zelfs dor de souks gefietst was een hele uitdaging

Rachid onze gids prachtige jongenman 😊die ons de mooie indrukwekkende punten van Marrakech heeft laten zien.

Een tour naar de Berbers geboekt ook

Een aanrader om te doen naast de drukke stad een sirene van rust in de bergen op een uurtje rijden en daarna een prachtige wandel / klim tocht in de bergen schitterend

Gereisd met partner in november 2018

Een echte oase in de woestijn bij Marrakech

Ageet,
31-10-2018

Een echte oase in de woestijn!

Erg ruime hotelkamers met zithoekje. Prachtige grote badkamer met heerlijke inloopdouche. Groot opgezet buffetrestaurant met voldoende keuze. Mogelijkheid om buiten te eten. Sfeer zou iets gezelliger mogen. Eten was top! Tuinen enormmmmm. Goede animatie. Gezellige drukte bij het ene zwembad en rust bij zen zwembad. Foodtruck erg leuk. Top service van gehele personeel. Half uurtje met de taxi naar hartje Marrakech. Hotel heeft op meerdere tijden per dag shuttle service. Zelf niet gebruikt want tijden waren niet erg handig

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

De beste vakantie in jaren!!

Cindy van der Hooft,
25-7-2018

Meer dan waar voor je geld. Mooie lounge bij de receptie, prima bar met terras en hardwerkend vriendelijk personeel. Goed restaurant met heerlijk eten altijd meer dan voldoende en zeer gevarieerd. 3 mooie zwembaden, kinderbad met leuke speeltoestellen, animatie bad met veel gezelligheid en zen-pool waar je heerlijk tot rust kan komen (adults Only). Top-animatieteam!! Werken keihard, zijn niet opdringerig maar wel vrolijk en vriendelijk, iedereen zet zich 200% in! (Mohamed en Youssef jullie waren geweldig!). Shuttle bus naar de stad perfect geregeld. Tegenover hotel touareg quad rijden en kameel rijden. Heel professioneel. Leukste vakantie in jaren voor ons, aanrader, wij willen zeker terug!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super Hotel!

John en Bianca en kids,
25-7-2018

Fantastisch hotel!

Schone kamers, elke dag schone handdoeken, personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam!

Meisje had haar voet bezeerd en binnen 5 minuten stond er een arts en werd zij geholpen.

Eten is fantastisch! Voor iedereen is er wel iets wat hij of zij lust.

Animatieteam doet erg zijn best om iedereen een leuke vakantie te bezorgen. Kinderen staan op de eerste plek in Marokko 😉

Hotel is echt een aanrader. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtige Suitekamer gekregen en fantastisch eten. Helemaal top en lekker zwembad!

Aandacht puntje: animatie + de sporten overdag (nog) niet echt op Benelux klanten ingesteld.

Vooral Frans wordt er gesproken en weinig engels. Duits spreken ze er niet.

Dat was vooral voor onze kinderen wat minder gezellig.

De nieuwe bedden zijn hard, verder hebben we helemaal niets op aan te merken. Kan het iedereen aanraden! Ook geschikt voor golfers. Er blijken mooie golfbanen in de buurt te zijn.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Voor de 2de maal op rij dit hotel uitgekozen om nieuwjaar te vieren. En ja hoor, ze kennen er wat van. Toegegeven, we hadden enorm veel geluk met het weer, maar toch blijven ze zelfs zonder zon enorm hun best doen om je het beste te geven voor een gezellige Kerst-Nieuwjaarperiode. Propere kamer, lekker eten, uitgebreid drankaanbod en een hele mooie eindejaars-show op de koop toe. Dankjewel Imad voor het prachtige onthaal en de warme zorgen tijdens het verblijf. Dankjewel aan alle medewerkers die het beste van zichzelf hebben gegeven om ons weeral eens thuis te voelen in een Iberostar !!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

R. Lubbers,
4-1-2018

Hotel was zeer clean. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Er gaat een bus die je naar centrum van Marrakech brengt en weer ophaalt. Eten was goed. Animatie was zeer goed.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Uitstekend Klasse entertainment

Hr Sluijters,
9-11-2017

Aanbeveling : taxi van en naar vliegveld via reisorganisatie boeken

De pinautomaat in het hotel accepteert geen Maestro , wel creditcards

Gereisd met partner in oktober 2017

Fantastisch, wat een toplocatie en verblijf

Harry Petersen,
21-10-2017

We waren hier van 9-10-2017 tot 16-10-2017. Een perfect hotel op een mooie locatie gelegen op 12 Ha prachtig en goed onderhouden terrein. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en alles is tot in de puntjes geregeld. Het buffet voor het ontbijt, lunch en diner is in één wordt geweldig te noemen. Iedere dag is het eten tot in de puntjes geregeld en zeer goed en heel gevarieerd, geen dag hetzelfde. De bar/louche ruimte is een mooie ruimte waar de heerlijke louche muziek ter gehore wordt gebracht met uiterst vriendelijke medewerkers.

De roomservice en cleaning is zeer goed en de kamer is iedere dag goed bijgehouden en op en top schoon gehouden. Voor activiteiten buiten het hotel kun je terecht in de voucher waar je vriendelijk wordt geholpen. De vriendelijkheid van de medewerkers van manager tot bediening, tuinman of schoonmaak heeft mij zeer verbaasd zo gemeend vriendelijk en iedereen is er voor de gasten vanaf aankomst tot ver

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Absolute aanrader, erg fijne 8 dagen gehad, fijn personeel van jong tot ouder en iedereen erg klantgericht, erg clean hotel, tennis, zwembad, fitness, tafeltennis, en andere aktiviteiten erg goed geregeld, het heerlijke eten, foodtruck, de bar met cocktails, hammam, shuttle naar Marrakech, kado winkeltje, hotelmanager zeer voorkomend en laat zich vaak zien. Checkte zelf ook onze kamer. Zeker in oktober ivm minder drukte en warmte absolute aanrader. Wij komen zeker terug en onze dank aan alle mensen die in dit mooie hotel werken.

Gereisd met partner in oktober 2017

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Club Palmeraie Marrakech zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.