Hotel Hivernage & Spa

Hotel Hivernage & Spa
8,1

9 reviews over Hotel Hivernage & Spa in het Nederlands

Bij aankomst kregen we een vies oud donker uitgeleefd hok, met de remsporen nog in de wc.. Dit meteen gemeld en zonder problemen kregen we de volgende dag een andere kamer omdat toen alles vol zat...

Deze was een stuk beter, maar toch nog een beetje smoezelig en lekkage bij de wastafel in de badkamer. En jammer was dat je alleen de 1e dag een flesje water op de kamer kreeg en de andere dagen niet meer. Ja tegen betaling.. Verder was het ontbijt heerlijk. Personeel vriendelijk.

Oude reviews (archief)

aan te bevelen

Jos Bedet
19-4-2013

Hotel Hivernage in Marrakech is een professionele organisatie: goed geschoold en toegewijd personeel. Kamers zijn ruim en luxe van inrichting - kwaliteit/prijs was ( in ons geval ) prima. Goede ontbijtbuffetten en diverse restaurants. Prima ligging t.o.v. toeristische objecten en de Medine.

Absoluut klasse!

Frank
20-2-2010

Wij zeggen: zeker doen! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Personeel is bijzonder vriendelijk en erg behulpzaam. Hier weten ze hoe je met gasten hoort om te gaan. Ga beslist eens eten in het restaurant 's avonds en bezoek zeker naastgelegen club/restaurant Jad Mahal (hoort niet bij het hotel). Goed en eten en leuk entertainment. En ook een bezoek aan de spa van het hotel loont de moeite. De afstand tot het centrum is goed te doen, mits je goed ter been bent.

Let op! Indien je een trip naar het Atlas gebergte boekt doe dit dan via het hotel, maar onderhandel over de kosten. Eenmaal aangekomen kun je met een gids naar de 3 watervallen, maar beter is gewoon achter anderen aan te lopen. Je mag dit namelijk op jezelf doen en levert geen gevaar op.

We hebben een aantal aanbieders voor Hivernage & Spa voor je op een rij gezet:

Het is een geweldig hotel. De service was top, het personeel was vriendelijk, geweldige kamers en een heerlijke spa!

Een kleine tegenvaller, die ik hier eerder heb gelezen. Er werden uiteindelijk drankjes bij gerekend uit de minibar waar wij geen gebruik van hebben gemaakt.

Voor de rest heb ik heerlijk genoten in dit hotel en zal ik zeker weer terug komen!

Nog steeds een AANRADER

hans de vos
30-3-2009

beoordeling maart 2009, nog steeds een fantasties hotel heerlijk restaurant met veel personeel die prima opgeleid zijn en weten wat service is!! Hotel personeel zeer behulpzaam en geven ook goede raad wat leuk is, en vertellen je wat je ong. moet betalen (taxi's koetsen) zelfs personeel in vrije tijd tegen gekomen die je helpen! Sofitel ligt er tegenover maar is zeer groot Dit hotel is wat kleiner en persoonlijker

Luxe

Judith
23-11-2008

Het was heel wat sjieker en mooier dan verwacht. Met dag en nacht iemand die de deur voor je opendoet. Rozenblaadjes in de badkamer etc. Ik heb ook nog nooit zo'n uitgebreidt ontbijtbuffet gehad. Het zwembad lag er aanlokkelijk bij. Alleen hebben we daar geen gebruik van gemaakt (net als de spa, stom van ons want het zag er prachtig uit).

Het is dus zeker een aanrader. Het hotel ligt ook erg gunstig. Aan de rand van de Medina, en de Jemaa el Fna enzo zijn prima lopend te doen.

goede uitvalbasis

van veluw
15-11-2008

wij zijn voor 4 dagen in dit hotel geweest,

goede bedden (een beetje hard) en fantastische kussens,

ligbad een beetje klein voor ons hollanders

kamers goed schoon en personeel vriendelijk,het ontbijt is geweldig er is werkelijk alles en het restaurant is erg goed.

portiers (kleerkasten)geven een veilig gevoel

een minpunt is dat bij het uitschrijven dingen zijn gerekend van de minibar die niet gebruikt zijn,opletten dus!!!

door de picolo geregelde paard en wagen ,

(wagen N°102)

een voerman zeer correct !!

hij praat een beetje engels en frans,brengt en haalt je waar je zelf heen wilt ,zelfs naar de luchthaven.(200 dirham per uur)

een aanrader om een groot gedeelte van marrakech te verkennen

al met al een goed hotel waar je na een vermoeiende dag tot rust kan komen

super hotel

rotsaert natascha
17-10-2008

Zeer goed hotel , 10 min wandelen van het centrum , zeer mooie kamers , super goed ontbijt , en zeer vriendelijk en behulpzaam peroneel .

Het is een hotel waar je tot rust kan komen , maar niets voor met kinderen.

Natascha en Ingrid

Super!!!

Mandy
26-7-2008

Wij zijn nu enkele dagen terug van onze vakantie in Marrakech. We hebben een heerlijke tijd gehad! Personeel hier is erg servicegericht, zeer vriendelijk! De kamer, v.v. alle luxe, had een heerlijk bed (wij vinden namelijk de bedden in hotels altijd tegenvallen) Zelfs de kussens waren heerlijk om op te slapen (geen platte slappe flut kussens zoals de meeste, zelfs 5* hotels, hebben).

Ontbijt was zeer uitgebreid. Heerlijke verse broodjes, vers fruit, div sapjes en smoothies, op verzoek een omelet of uitsmijter met toevoeging van ui, champignon, tomaat ed naar keus.

In 't restaurant zeer vriendelijk personeel, keuken is Frans-gericht. We hebben er heerlijk gegeten! Er is tevens een brasserie waar je heerlijk kunt lunchen, ook heel erg divers!

Het hotel is erg goed verzorgd en wordt door de dag heen perfect schoongehouden. Zelfs overdag lopen er mensen rond die de openbare toiletten voorzien van verse rozenblaadjes! Spa was ook prima!

Tip: boek een excursie bij de receptie!

We hebben een aantal aanbieders voor Hivernage & Spa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hivernage & Spa in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hivernage & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hivernage & Spa scoort een 8.09 uit 10 op basis van 15 reviews.