Hotel Golden Tulip Farah Marrakech

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Farah Marrakech voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Golden Tulip Farah Marrakech in het Nederlands

Prima betaalbaar hotel.

Brigitte,
11-11-2018

De kamer had een goed bed en dat is erg belangrijk. Er was ook een balkon waar je na een dag in de stad lekker kon relaxen. Het zwembad was prachtig en het personeel was erg vriendelijk. Het avondeten vonden we iets te beperkt voor wat betreft de keuze van het vlees. We hadden een keer draadjesvlees en voor de rest vlees met veel botjes erin. Ook het ontbijt zou wat meer afwisseling mogen hebben. Een gebakken ei bijvoorbeeld in plaats van elke dag een hard gekookt ei. De ligging is op ongeveer 30 minuten lopen naar de Medina. Voor een taxi betaal je in de ochtend 20DH en in de middag 30DH (€2,-/€3,-). Als je dit niet wil, dan moet je kiezen voor een verblijf in een Riad in de Medina. De mensen van de receptie staan voor je klaar en helpen je wanneer dat nodig is. Het hotel heeft verder een gezellig bar waar men naar muziek kan luisteren of naar voetbal kan kijken onder het genot van een drankje of een kopje koffie.

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Prima!

Joy,
4-11-2018

Prima hotel voor een stedentrip. De deur kon niet op slot en kregen gelijk een nieuwe kamer. De kamers zijn schoon maar wat gedateerd. Ontbijt is eenvoudig maar ook prima. Het hotel is op loopafstand van nieuw marrakech en oud marrakech. De taxi is ook goedkoop!

Gereisd met partner in oktober 2018

Rustig hotel, goede ligging, vriendelijk pers.

Marloes van der Linden,
27-9-2018

Klantvriendelijk

Verouderd hotel

Gereisd met vrienden in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl

D-reizen

Prijs/kwaliteit voor ons zeker een aanrader!

A. Fase,
22-7-2018

Wij hadden een bungalow met zijn drieën. Grote bungalow met twee badkamers. Boven is een tweepersoonsbed, beneden twee slaapbanken. Bungalow is wel wat verouderd, maar wel schoon. Heeft zowel boven als beneden airco. Eten in het hotel is wel wat eentonig, maar smaakt wel goed. Personeel doet zijn uiterste best en is vriendelijk. Kosten kun je wegboeken op je hotelkamer zodat je aan het einde van je vakantie pas hoeft te betalen. Zwembad is best groot en schoon. Genoeg ligbedden. Je kunt in dit hotel communiceren in het Frans, Arabisch of in het Engels. En voor velen misschien een pluspunt: wifi over het gehele terrein en niet alleen in de lobby. Uiteraard is het internet, zoals in heel Marokko, niet zo stabiel en snel als in Nederland. Je moet altijd kijken naar wat je betaald, wat je ervoor krijgt en wat je eigen verwachtingen er van zijn. In ons geval zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

Andrea,
15-6-2017

erg verouderd en zeker geen 4 sterren waard. Eten niet ok en dagelijks 2 maal vis of kip, koud en niet eetbaar. onvriendelijk

Gereisd met vrienden in juni 2017

Oke

Kelly,
29-3-2017

De kamers waren goed alleen halaas balkon deur ging niet dicht kamers waren redelijk schoon er word helaas bijna geen Engels gesproken in het hotel 1 super vriendelijke man in bedingen paar kon wel goede morgen van af maar veel niet vrolijk en vriendelijk

Pas je van de kamers werkte elke keer niet waar ze niet heel vriendelijk hielpen het persooneel dus heel wisselend sommig waren wel oké ander wilden je echt niet tegen praten locatie is wel oké 30 min lopen oude stad meisje in ochtend panekoeken bakt hoeft niet op het bord te gooien mag vriendelijker

Gereisd anders in januari 2017

Fijne plek!

Venessa
17-6-2016

Een fijn hotel op een goede locatie.

Wij verbleven hier voor 5 dagen en hebben ons prima vermaakt. Kamers worden elke dag netjes schoongemaakt. Ontbijtbuffet was prima, avond eten vonden wij wat minder maar smaken verschillen! Mooi zwembad wat ook goed onderhouden word.

Ook is de tuin prachtig!

Een fijne plek om terug te komen na alle drukte en chaos op het plein

Wij waren er tijdens de ramadan maar iedereen blijft ondanks het warme weer en niet eten erg vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2016

Heel goed.

Cornelia
9-2-2016

Een prima hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt en diner ( halfpension) prima en volop keus.

Gereisd met partner in februari 2016

Hotel in Marakech

Jongen
28-12-2015

Het Hotel ligt erg centraal alles op loopafstand

Hotel Golden Tulip heeft 4 sterren maar het eten was onder de maat,eten koud, weinig variatie en vaak waren de schotels leeg en werd er niet bijgevuld.

Geen docter of verpleegster aanwezig,

De kamer werd naar 5 uur avond opgeruimd en niet genoog handdoeken,

En Kamer die we hebben betaald krijgen wij eerst niet direct,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Super ligging voor een stedentrip

Marinus
10-11-2015

Perfect hotel voor een stedentripje aan Marrakech.

Bijna alles is ongeveer 20 minuten lopen en de taxi naar het vliegveld kost je maximaal 15 euro

Ontbijt is goed, niet erg uitgebreid maar wel lekker!

Kamers zijn schoon. Verder niks bijzonders.

Het zwembad is erg fijn, je hebt het tussen 12:00 en 15:00 snel benauwd in Marrakech en het zwembad biedt een lekkere verfrissing.

Pas op met het internet, dit is alleen in de lobby beschikbaar maar ik hem door dit netwerk malware op mijn telefoon (Android) gekregen..

Gereisd met partner in november 2015

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Farah Marrakech in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Farah Marrakech zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.