Hotel Golden Tulip Farah Marrakech

Hotel Golden Tulip Farah Marrakechsterstersterster

6.7Voldoende

Marokko, Marokko, Marrakech

6.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Farah Marrakech voor je op een rij gezet:

• Animatie

84 reviews over Hotel Golden Tulip Farah Marrakech

• 2019
    8Fatima22-09-2019

Matig

Super fijne hotel, personeel zeer behulpzaam en vriendelijk dit is de 4de keer dat ik er ben geweest, het eten was deze keer echt gewoon niks zeer slecht ,is zwaar achteruit gegaan . Van een 4 sterren hotel verwacht je toch veel beter , eten was een grote teleurstelling heel jammer

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4Patrick12-09-2019

Marrakech was fantastisch hotel geen aanrader

Bij aankomst een kamer gekregen met een aantal mankementen. De dag erna netjes een nieuwe gekregen. Buffet in ochtend, middag en avond is slecht. Geen oplegbestek, kapotte borden en bakjes, oud brood, weinig keuze en variatie, van de 6 shavingdishes 3 lege, en ga zo maar door. Vieze tafelkleden, niet opgedekte tafels, en niet altijd vriendelijk personeel. Dit hotel pretendeert onderdeel te zijn van een keten maar voldoet aan geen van de standaards die gelden bij deze keten. Ik weet dit uit ervaring.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Mirjam06-09-2019

Super vakantie

Goed hotel, oud maar zeer netjes, vriendelijke personeel. Eten mag gevarieerder. En dames van de receptie niet al te vriendelijk. Neckermann perfecte reis organisatie. Hostess zeer goed.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Netter05-09-2019

Redelijk

Wij hadden 10 dagen geboekt half pension. Het hotel zelf is niet slecht, maar hij is wel aan een renovatie toe. Eerder las ik de recensies over het eten en ik dacht misschien piekert deze mensen wel. Maar ik had me vergis, had ik maar geluisterd. Het eten was echt slecht. Koud en zonder smaak. Ontbijt was redelijk, niet veel keuze. Maar middag en avond eten is slecht. Met veel moeite mogen wij wat frietjes erbij krijgen, want onze kinderen konden het eten van het buffet niet eten. Elke dag kip, vis en spaghetti saus. Ik raad een ieder aan om te boeken zonder eten. Op loop afstand is een fastfoodrestaurant en andere kant ook loopafstand een supermarkt. Eten op straat is lekkerder en niet duur, Maar wel opletten op hygiëne.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7FEddini13-07-2019

De stad Marakkech is een soort van paradijs op aarde met al zijn tuinen, een aanrader is de sity bus te nemen. En Naar de oude souls te gaan.

Alleen gereisd in juli 2019

• 8Gabriëlla12-07-2019

Geweldig

Het krijgt van ons een dikke prima! We hadden een bungalow geboekt en deze was heel netjes en zag er zo uit als op de foto's. Kamer was heel schoon en werd grondig iedere dag schoongemaakt. Het zwembad had altijd wel bedjes beschikbaar en er hing hier altijd een rustige sfeer (lees: geen krijsende kinderen). Het personeel was erg vriendelijk, zolang jij hen ook vriendelijk benadert. Maar dat geldt eigenlijk voor heel Marrakech. Wij hebben ons (twee meiden van 22 en 23) nooit onveilig of onprettig in het hotel gevoeld en vonden het een fijne plek om ons terug te trekken na een bezoek aan de drukke stad. Het buffet was lekker. Niet veel variatie maar voor ieder wel wat wils. Wij vonden het prettig een volpension te hebben omdat we dan niet voor iedere maaltijd naar de stad hoefdrn te gaan (waar ze natuurlijk ook heel lekker eten hebben). Tot slot is de ligging van het hotel geweldig. 5-10 min met de taxi (20 dhr ongeveer, 2 euro).

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 3Tang18-06-2019

Nooit meer.

Hotel is oud , personeel was niet aardig tegen gasten, 4 keer om een föhn gevraagd, na 1 week nog niet gebracht, eten is elke dag zelfde en niet warm , dus niet echt lekker te noemen,dit hotel is voor ons eerste keer , maar tevens ook de laatste keer, hier echt nooit meer.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Zaar15-06-2019

Top!!

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Upgrade hotelkamer gekregen naar een duplex (2 verdiepingen en tuin) dit was natuurlijk een mooi cadeau. Lekker zwembad met genoeg ligstoelen en gratis te verkrijgen handdoeken. Ontbijt viel wat tegen, vooral veel zoet maar in de basis prima. Het centrum (plein) ligt op ongeveer 1km afstand maar aan de overkant van het hotel is er taxi standplaats dus voor €5,- ben je met de taxi in het centrum. Menara mall zit om de hoek. Kortom de perfecte uitvalbasis voor een weekend Marrakesh.

Gereisd met partner in mei 2019

• 6Mylene14-06-2019

Marrakech GO hotel een NO!

5 juni zijn wij 5 dagen naar Hotel Farah geweest. Ligging van het hotel vonden wij een +, buiten de drukke stad, maar enorm goed te doen met de taxi (+- 40/50Dh) Wij als 2 blonde meiden waren vooraf een klein beetje beïnvloed door opmerkingen dat wij hier niet veilig zouden zijn, maar zowel overdag als savonds hebben wij ons geen moment onveilig gevoeld. Al om al een hele leuke trip gehad! let alleen wel op dat in de stad pinnen +- een koers heeft van 17 euro meer dan in het hotel zelf.

Paar puntjes: Volpension voor 4* was zijn naam echt niet waard, normaal gesproken ben ik enorm makkelijk met eten maar dit sloeg alles. Koud, weinig (heel weinig), geen fruit/groente, geen variatie persoonlijk kon ik dit geen buffet noemen, en het drinken was heel erg duur (250Dh voor een cola light). Ik raad dus aan om alleen het ontbijt erbij te nemen, Eten in de stad kost geen drol. Daarnaast extreem weinig bedjes bij het zwembad en slecht hygiëne.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Bert01-02-2019

Goed, betaalbaar hotel op prima locatie.

Het hotel ligt op loopafstand van het oude centrum. Voor 30 a 40 dh kun je een taxi nemen. De bedden zijn goed en de handdoeken iedere dag gewisseld. Het eten is lekker en gevarieerd maar kan wat warmer zo nu en dan. De drankjes zijn vrij prijzig.

Gereisd met partner in januari 2019

4 tips over Hotel Golden Tulip Farah Marrakech

• contactme, 30-03-2013

Eten in 1 van de openlucht restaurantjes op het Djamaa el Fna plein. 14 en 97 zijn in ieder geval goed. Wij zijn er niet ziek van geworden. Ook kun je op het plein voor 4dh een heerlijk glas sinaasappelsap krijgen. Wij hadden nr 13 en ook hier niet ziek van geworden.

• marcel, 04-03-2013

Ga buiten in de zon op het terras ontbijten. Dat kan zelfs in januari.

• Jeroen de Zeeuw, 28-07-2013

Neem eens de gratis bus shuttle ( vanaf de bank tegenover de Macdonalds - zo'n 20 minuten lopen vanaf het hotel ) naar het zwemparadijs Oasiria. Is een dag genieten van allerlei glijbanen, wild-waterstromen, groene grasvelden met tropische bomen en heerlijke summer-time cocktails. Vooral met kinderen/pubers erg leuk !

1 vraag over Hotel Golden Tulip Farah Marrakech

• JJ, 11-03-2017

Drinken?

Is er een supermarkt in de buurt waar je drinken kan kopen voor op de kamer en bij het zwembad? Want als ik de hele dag mijn drinken nog bij moet betalen in het hotel wordt het nog erg duur.

kaylee, 19-04-2017

ja, als je naast het hotel naar rechts gaat en bij een van de eerste straatjes weer rechts is er vrijwel meteen een hele kleine supermarkt, als je die straat uitloopt kom je ook een grote tegen

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Afstand tot strand< 100 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats