Hotel Golden Tulip Farah Marrakech

Hotel Golden Tulip Farah Marrakech
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Farah Marrakech voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Golden Tulip Farah Marrakech in het Nederlands

Rustig hotel, goede ligging, vriendelijk pers.

Marloes van der Linden
27-9-2018

Klantvriendelijk

Verouderd hotel

Prijs/kwaliteit voor ons zeker een aanrader!

A. Fase
22-7-2018

Wij hadden een bungalow met zijn drieën. Grote bungalow met twee badkamers. Boven is een tweepersoonsbed, beneden twee slaapbanken. Bungalow is wel wat verouderd, maar wel schoon. Heeft zowel boven als beneden airco. Eten in het hotel is wel wat eentonig, maar smaakt wel goed. Personeel doet zijn uiterste best en is vriendelijk. Kosten kun je wegboeken op je hotelkamer zodat je aan het einde van je vakantie pas hoeft te betalen. Zwembad is best groot en schoon. Genoeg ligbedden. Je kunt in dit hotel communiceren in het Frans, Arabisch of in het Engels. En voor velen misschien een pluspunt: wifi over het gehele terrein en niet alleen in de lobby. Uiteraard is het internet, zoals in heel Marokko, niet zo stabiel en snel als in Nederland. Je moet altijd kijken naar wat je betaald, wat je ervoor krijgt en wat je eigen verwachtingen er van zijn. In ons geval zeker een aanrader!

Nooit meer

Andrea
15-6-2017

erg verouderd en zeker geen 4 sterren waard. Eten niet ok en dagelijks 2 maal vis of kip, koud en niet eetbaar. onvriendelijk

Oke

Kelly
29-3-2017

De kamers waren goed alleen halaas balkon deur ging niet dicht kamers waren redelijk schoon er word helaas bijna geen Engels gesproken in het hotel 1 super vriendelijke man in bedingen paar kon wel goede morgen van af maar veel niet vrolijk en vriendelijk

Pas je van de kamers werkte elke keer niet waar ze niet heel vriendelijk hielpen het persooneel dus heel wisselend sommig waren wel oké ander wilden je echt niet tegen praten locatie is wel oké 30 min lopen oude stad meisje in ochtend panekoeken bakt hoeft niet op het bord te gooien mag vriendelijker

Fijne plek!

Venessa
17-6-2016

Een fijn hotel op een goede locatie.

Wij verbleven hier voor 5 dagen en hebben ons prima vermaakt. Kamers worden elke dag netjes schoongemaakt. Ontbijtbuffet was prima, avond eten vonden wij wat minder maar smaken verschillen! Mooi zwembad wat ook goed onderhouden word.

Ook is de tuin prachtig!

Een fijne plek om terug te komen na alle drukte en chaos op het plein

Wij waren er tijdens de ramadan maar iedereen blijft ondanks het warme weer en niet eten erg vriendelijk.

Heel goed.

Cornelia
9-2-2016

Een prima hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt en diner ( halfpension) prima en volop keus.

Hotel in Marakech

Jongen
28-12-2015

Het Hotel ligt erg centraal alles op loopafstand

Hotel Golden Tulip heeft 4 sterren maar het eten was onder de maat,eten koud, weinig variatie en vaak waren de schotels leeg en werd er niet bijgevuld.

Geen docter of verpleegster aanwezig,

De kamer werd naar 5 uur avond opgeruimd en niet genoog handdoeken,

En Kamer die we hebben betaald krijgen wij eerst niet direct,

Super ligging voor een stedentrip

Marinus
10-11-2015

Perfect hotel voor een stedentripje aan Marrakech.

Bijna alles is ongeveer 20 minuten lopen en de taxi naar het vliegveld kost je maximaal 15 euro

Ontbijt is goed, niet erg uitgebreid maar wel lekker!

Kamers zijn schoon. Verder niks bijzonders.

Het zwembad is erg fijn, je hebt het tussen 12:00 en 15:00 snel benauwd in Marrakech en het zwembad biedt een lekkere verfrissing.

Pas op met het internet, dit is alleen in de lobby beschikbaar maar ik hem door dit netwerk malware op mijn telefoon (Android) gekregen..

Prima hotel

Kim
18-6-2015

Weinig voor betaald dus kun je er eigenlijk ook niet heel veel van verwachten. 20 minuten lopen naar het centrum. We hadden alleen ontbijt in het hotel en dat was echt heel karig, nog niet een een gebakken ei s morgens. Kamer was netjes. Zwembad is goed alleen veel te weinig bedjes, gelukkig kun je in het gras liggen. Hele hotel kan wel een opknap beurt gebruiken.

leuk te doen

van der Berg
2-6-2015

Het hotel is schoon, vriendelijk personeel en ligt vlakbij het centrum(Is lopend prima te doen)

Het is eten is eetbaar, maar daar houdt het mee op. Maar goed, het was ook niet duur. Biertje is niet goedkoop in verhouding, maar beter duur dan niet te krijgen.

Verder is de stad leuk om te zien, maar ze zien je als een wandelende pot goud en laten je geen minuut met rust. Gewoon doorlopen als je niets wilt....

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Farah Marrakech in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Farah Marrakech zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.