Hotel Golden Tulip Farah Marrakech

Hotel Golden Tulip Farah Marrakech
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Farah Marrakech voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Golden Tulip Farah Marrakech in het Nederlands

Nooit meer

Andrea
15-6-2017

erg verouderd en zeker geen 4 sterren waard. Eten niet ok en dagelijks 2 maal vis of kip, koud en niet eetbaar. onvriendelijk

Oke

Kelly
29-3-2017

De kamers waren goed alleen halaas balkon deur ging niet dicht kamers waren redelijk schoon er word helaas bijna geen Engels gesproken in het hotel 1 super vriendelijke man in bedingen paar kon wel goede morgen van af maar veel niet vrolijk en vriendelijk

Pas je van de kamers werkte elke keer niet waar ze niet heel vriendelijk hielpen het persooneel dus heel wisselend sommig waren wel oké ander wilden je echt niet tegen praten locatie is wel oké 30 min lopen oude stad meisje in ochtend panekoeken bakt hoeft niet op het bord te gooien mag vriendelijker

Oude reviews (archief)

Fijne plek!

Venessa
17-6-2016

Een fijn hotel op een goede locatie.

Wij verbleven hier voor 5 dagen en hebben ons prima vermaakt. Kamers worden elke dag netjes schoongemaakt. Ontbijtbuffet was prima, avond eten vonden wij wat minder maar smaken verschillen! Mooi zwembad wat ook goed onderhouden word.

Ook is de tuin prachtig!

Een fijne plek om terug te komen na alle drukte en chaos op het plein

Wij waren er tijdens de ramadan maar iedereen blijft ondanks het warme weer en niet eten erg vriendelijk.

Heel goed.

Cornelia
9-2-2016

Een prima hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt en diner ( halfpension) prima en volop keus.

Hotel in Marakech

Jongen
28-12-2015

Het Hotel ligt erg centraal alles op loopafstand

Hotel Golden Tulip heeft 4 sterren maar het eten was onder de maat,eten koud, weinig variatie en vaak waren de schotels leeg en werd er niet bijgevuld.

Geen docter of verpleegster aanwezig,

De kamer werd naar 5 uur avond opgeruimd en niet genoog handdoeken,

En Kamer die we hebben betaald krijgen wij eerst niet direct,

Super ligging voor een stedentrip

Marinus
10-11-2015

Perfect hotel voor een stedentripje aan Marrakech.

Bijna alles is ongeveer 20 minuten lopen en de taxi naar het vliegveld kost je maximaal 15 euro

Ontbijt is goed, niet erg uitgebreid maar wel lekker!

Kamers zijn schoon. Verder niks bijzonders.

Het zwembad is erg fijn, je hebt het tussen 12:00 en 15:00 snel benauwd in Marrakech en het zwembad biedt een lekkere verfrissing.

Pas op met het internet, dit is alleen in de lobby beschikbaar maar ik hem door dit netwerk malware op mijn telefoon (Android) gekregen..

Prima hotel

Kim
18-6-2015

Weinig voor betaald dus kun je er eigenlijk ook niet heel veel van verwachten. 20 minuten lopen naar het centrum. We hadden alleen ontbijt in het hotel en dat was echt heel karig, nog niet een een gebakken ei s morgens. Kamer was netjes. Zwembad is goed alleen veel te weinig bedjes, gelukkig kun je in het gras liggen. Hele hotel kan wel een opknap beurt gebruiken.

leuk te doen

van der Berg
2-6-2015

Het hotel is schoon, vriendelijk personeel en ligt vlakbij het centrum(Is lopend prima te doen)

Het is eten is eetbaar, maar daar houdt het mee op. Maar goed, het was ook niet duur. Biertje is niet goedkoop in verhouding, maar beter duur dan niet te krijgen.

Verder is de stad leuk om te zien, maar ze zien je als een wandelende pot goud en laten je geen minuut met rust. Gewoon doorlopen als je niets wilt....

Heel wisselend

Minke
22-9-2013

Wisselend. Zit leuk personeel tussen maar ook minder enthousiast personeel. Eten is veelal het zelfde en lauw en als je mazzel hebt os het warm. Drukte kunnen ze niet aan. Eerste kamer was vies en douche deed het niet. Nieuwe kamer gekregen en die was WEL een beetje schoon en werkende douche ;) maar dit pas na dag drie voor elkaar gekregen. Zwembad is oke maar kan hier en daar wel een opknap beurt gebruiken. Ligging is goed wel een taxi nodig of je moet van wandelen en een uitdaging houden. Je kan pinnen in het hotel wat wel fijn is. Vaak vraag je om iets bij de receptie bv.wc papier en dat wordt vervolgens nooit naar je kamer gebracht. Verder is het leuk dat we dit gezien hebben maar eigenlijk is het gewoon een heel vies land.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Farah Marrakech in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Farah Marrakech zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Farah Marrakech scoort een 7.29 uit 10 op basis van 70 reviews.