Hotel Diwane

Hotel Diwane
8,3

56 reviews over Hotel Diwane in het Nederlands

Heel goed hotel, aanrader!

Angela
4-6-2018

Prima hotel met goede prijs-kwaliteitsverhouding. Het ligt in het nieuwe centrum. Half uurtje lopen naar het oude centrum met de souks (markten) of met taxi of met bus heel goedkoop te doen. Wij hadden een fietstour geboekt, erg leuk om te doen met Nederlandse gids. Via het hotel excursie geboekt naar Atlas gebergte (Ourika). Imlil schijnt leuker te zijn. Er worden gratis handdoeken uitgereikt voor op de ligbedjes bij het zwembad! Heel goed ontbijtbuffet en ook prima lunch en dinerkaart. 'S avonds livemuziek met 2 muzikanten. Personeel aan receptie heel vriendelijk. Transfer boeken van luchthaven naar hotel en omgekeerd niet nodig; er staan overal taxi's klaar die je voor weinig vervoeren.

Prima hotel

christel holt
15-3-2018

Prima hotel midden in de stad

fantastisch

Diana Vissers
3-10-2017

Super hotel in hartje Marrakech. Midden in het nieuwe centrum, groot winkelcentrum om de hoek. Mooi zwembad. We hadden kamer met ontbijt geboekt. Dat was prima erg goed ontbijt. Veel leuke restaurantjes in de buurt, waar je heel goed en goedkoop kunt eten. Ook 2 avonden in het hotel gegeten dat was ook prima. Vanuit het hotel leuke excursies geboekt. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gewoon geweldig

Mark
7-6-2016

Fantastisch verbllijf 20 minuten van medina in semi moderne wijk van Marrakech. Fijn personeel, aardige kamers, rust aan zwembad, goed eten(met name Marokkaanse dagschotels) en zeer schoon.

Neem je boodschapjes mee in handtas, want dit zien ze liever niet. Carre four om de hoek waar ook alcohol verkrijgbaar is.

Fijne sfeer in een zeer net hotel

bb
2-5-2016

Hotel Diwane kent een nostalgische "1001-nacht-sfeer" en ligt in een van de modernere delen van de stad.

Het personeel is uiterst gastvrij en behulpzaam. De kamers zijn keurig en opvallend schoon.

Het hotel ligt op loopafstand van diverse winkels en eetgelegenheden. Maar ook het hotel zelf beschikt over prima koks die heerlijke maaltijden serveren.

Het hotel is prachtig, kamers zijn goed en het eten is prima! Ook de ligging is goed, je stapt voor de deur op de bus naar het centrum. De rit duurt ong. 15 minuten. Zwembad is wat weggestopt tussen hoge muren maar toch prima als verkoeling aan het einde van de dag.

Fantastische, genoten

Bea
30-1-2016

Authentiek hotel in nieuwe gedeelte van Marrakesh; zeer proper, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ; zeer lekker uitgebreid buffet waarbij er ook rekening gehouden werd met vegetariërs ( dikke duim voor de kok ).

Hadden geluk met het weer (tussen 24 en 27 graden) dus ook af en toe aan zwembad gelegen . Water zwembad voorlopig te koud om te zwemmen voor mij maar niet voor mijn vriendin 😀.Heel dichtbij bushalte die u in paar minuten goedkoop naar centrum brengt.

een toffe ervaring

trees weyn
6-1-2016

vriendelijk personeel ! authentiek hotel, mooi!

proper

Relaxed hotel in nieuwe stad

Henk
25-7-2015

Het hotel heeft een goede ligging in de nieuwe stad. De bushalte naar het centrum ligt om de hoek. Met lijn 1 ben je voor 4 Dirham binnen 10 minuten in het oude centrum. De kamers zijn redelijk ruim en netjes en worden goed schoon gemaakt. Het hotel is goed verzorgd. Vriendelijk personeel bij de receptie. Bij het ontbijt werden de tafels niet gedekt. De gasten moeten zelf ook hun bestek halen etc. De obers in het restaurant waren niet vriendelijk. Misschien had de Ramadan daar ook een negatief invloed op.

Voor een stadshotel heeft het hotel een behoorlijk groot zwembad met ligbedden erom heen. Heerlijk om in de hitte even daar af te koelen. Je merkt niks van de drukte buiten het hotel.

Kortom een prima hotel om in te verblijven.

Aanrader!

stefanie van krugten
30-5-2015

Van 20 t/m 25 mei in hotel Diwane verbleven.

Dit is ons erg goed bevallen.

Mooi en schoon hotel in Marrokaanse sfeer.

Wij hadden alleen ontbijt bijgeboekt wat prima was. ruime keus.

Een keer gebruik gemaakt van het avondbuffet. Dit was toen traditioneel Marrokaans, erg lekker.

Hotel ligt op een centrale locatie in het nieuwe gedeelte van Marrakech.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diwane in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diwane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.