Hotel Dar Sholmes

Kleine hotelsWeer vandaag26°14°
Hotel Dar Sholmes

We hebben een aantal aanbieders voor Dar Sholmes voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Dar Sholmes in het Nederlands

Rustig gelegen, op loopafstand van het centrum

stelletje
18-2-2012

Bedden zijn basic. Geen tv, koelkastje, koffiezetfaciliteit op de kamer. Geen sauna of zwembad. Wel persoonlijke aandacht. Kamer is voldoende van grootte. Mooi dakterras. Ontbijt is vrij basic. Wifi reikt niet tot in de kamer. Meer contact met andere gasten, omdat dit er maar een paar zijn. Laat je gratis ophalen van het vliegveld, want het Riad vind je de eerste keer nooit zelf. Maar als je eenmaal weet waar het zit, dan wel. Kijk uit dat de retour-transfer niet gratis is, ook al wordt dat wel beloofd. Voor 50 dirham (na afdingen) = 5 euro kan je met de taxi terug naar het vliegveld in 10 minuten. Marrakech is een heksenketel. Je wordt overal aangeklampt. Het viel ons tegen.

Perfecte ligging en dito service

Erwin
26-12-2009

Dar Sholmes is een recent (3 jaar) bestaand kleinschalig hotel (6 kamers) met zeer persoonlijke service. In karakteristieke Marokkaanse stijl opgezet, op 20 minuten loopafstand van het Djemaa el Fna plein. De Franse patron en marokkaanse staf staan dag en nacht met raad en daad paraat. Enige kennis van de franse taal is wel handig; het engels van de patron is beperkt. Marrakech is een echte aanrader; amper 3,5 uur vliegen voor een verblijf in een totaal andere wereld. Wat echt opvalt is de vriendelijkheid van de mensen; geen moment hebben we ons bedreigt gevoeld. De stad heeft voldoende te bieden voor een meerdaags verblijf, hoewel een uitstapje naar het Atlas-gebergte ook een leuke afwisseling vormt. Kortom: echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dar Sholmes in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dar Sholmes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.