Hotel Dar Rhizlane

MarokkoMarokkoMarrakech

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Dar Rhizlane voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 5 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 5 reviews

0Tonen op kaart

5 Reviews over Dar Rhizlane

• 9Eva17-07-2013

Fantastisch.

Iedereen zou dit Marokkaans sprookje moeten meemaken!

• 9Richard05-07-2011

Unique, calm

endroit ideal pour se relaxer après un grand de stress du boulot..., restauration de palace rien à dire, chambres spacieuse et très bien équipés, décoration, l'odeure bref une fois y aller ona envie de revenir tellement on se sent chez soi.

• 10Constance11-04-2008

Werkelijk een sprookje! Ik heb zelf een woonadviesburo met showroom en verkopen kalkverven in dezelfde sfeer. Volop inspiratie opgedaan! Een oase van rust en schoonheid op loopafstand van het centrum. Aardig personeel, goed engels pratend. Overheerlijk eten. Bij de lunch allemaal kleine hapjes. Prachtig restaurant voor het diner. Verwennerij ten top. Als we terug gaan, dan beslist weer hier naar toe.

• 8M.E.I. Goudsblom-Oestreicher16-03-2008

De tuin is heel mooi. De kamer was goed, maar voor lezen te donker, dat kon wel buiten op eigen terras overdag. Voor lezen binnen is het overal te donker. Bediening heel vriendelijk. Het ontbijt heel lekker, het diner ook, maar wij wisten niet dat we niet het hele diner moesten nemen.

• 10evydevos19-12-2006

Wat een fantastisch duizend-en-één-nacht-sprookjes riad. Erg luxueus,enorm gezellig (overal zithoekjes,kaarsjes,rustig) en romantisch.Het personeel is behulpzaam en hartelijk. Je kan een vastgestelde menu eten 's avonds (dit is echter veel te veel) of je kan ook één gerecht bestellen (marrokkaanse specialiteit). Een klein paradijs waar je tot rust komt na een hectische ontdekkingstocht in de medina. Zwembadwater is wel koud (begin november).

Hotel Dar Rhizlane info

Veilig betalen met