Hotel Club Sangho Privilege

Hotel Club Sangho Privilege

4.7Matig

Marokko, Marokko, Marrakech

4.7Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Club Sangho Privilege voor je op een rij gezet:

• Animatie

38 reviews over Hotel Club Sangho Privilege

• 2019
    1Marieke01-10-2019

Niet doen.

NIET DOEN. Eten? Als je gegarandeerd een voedselvergiftiging wilt oplopen? Gaan! Wil je als uitschot worden behandeld? Gaan! Minimaal 30min reizen naar supermarkt en 20eu voor taxi betalen? Gaan! Kamers met kakkerlakken, kapot douche, koelkast, airco? Gaan! Verspil je geld ergens anders! Don’t say i didn’t warn you!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 3Dusty van dam10-09-2019

Nooit meer !!!!!!

Dit hotel was geen 4 sterren waard naar eerder 1 ster . Hotel was verschrikkelijk vies , slecht eten, kakkerlakken en muizen. Kamers vies ook de badkamer was vies bedden lagen niet lekker en werden alleen opgemaakt maar in 6 dagen niet 1 keer verschoond 😨 Eten mocht alleen in een zaal aan ronde tafels met vreemde mensen , geen airco was bloedheet. Ik kan wel doorgaan maar ik raad deze hotel af , boek een Riad is veeellll beter .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2Naomi10-09-2019

Nooit meer, kakkerlakken vanaf het eerste moment.

Ik vond dit hotel alles behalve goed. Personeel sprak amper engels. Het was erg vies. Gelijk de eerste seconde dat ik binnen kwam was er al gelijk een kakkerlak. De medewerker vond het heel grappig en zei dat het een klein beestje is. Het eten was echt super koud en niet lekker. Ik ben hierna nog ziek geweest. en de hele week last gehad van kakkerlakken. Soms 5 tegelijk. Ze verschuilden zich in onze badkuip die kapot was. Daarna heb ik een “betere” kamer gekregen en zelfs daar was er een kakkerlak. Er zaten vieze vlekken in de handdoeken maar gelukkig neem ik altijd mijn eigen mee. Zwembad water was ijskoud, ik heb de hele vakantie niet kunnen zwemmen. Glijbaan was kapot. Dachten wij, ze zetten de glijbaan altijd uit.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Hans09-09-2019

prima verblijf voor een week

Ook al is het complex gedateerd; het verblijf is ons prima bevallen. Het eten is ons eveneens goed bevallen. Er was voldoende afwisseling in het aangebodene. Het zwembad is uitstekend en er waren altijd meer dan voldoende ligbedden beschikbaar. Het personeel is uitermate vriendelijk en veel van hen spreken minimaal enkele woorden engels zodat er goed te communiceren is.

Gereisd met partner in september 2019

• 2Lis van der wijst22-08-2019

Nooit meer - afschuwelijk.

Ik vond het erg vervelend dat de recensies zeker niet gelijk staan aan de werkelijkheid... het eten was slechter dan slecht. Mijn vriend en ik hebben wel 4 keer moeten overgeven van het of koude of niet gare eten. Het personeel achter de barren kon ook aardiger. Was nogal kortaf en niet sociaal. Het animatieteam daarintegen was enorm vriendelijk. Onze hotel kamer was ook niet wat we hadden verwacht. De airco lekte als een megool. Stromende straal water kwam eruit. Dit tot 4 keer toe gemeld bij de receptie en mw gaf aan dat er iemand kwam maar tot de 4e keer nooit iemand gezien. Al onze handoeken op de grond moeten gebruiken omdat het gewoon poodje baden was sochtends. Mijn vriend is een keer ook enorm hard onderuitgegaan door de plas water die er lag. Dit gemeld bij de receptie dat hij was gevallen en vol op zijn rug.. ( hij had zo zn nek kunnen breken) hier gaven ze niks om en ze zeiden dat het wel ‘ opgelost werd’ nou sangho club doei

• 6Laura19-08-2019

Beetje jammer dat het eten zo slecht was.

De animatie en het zwembad zijn top! De kamer wat ouder maar wel gewoon prima en worden elke dag schoongemaakt. Hotel personeel spreekt amper Engels, alleen de animatie kan redelijk wat Engels. We hebben 15 dagen in het hotel gezeten. Het enige jammer vonden wij het eten. Weinig keus, de eerste dagen was het koud en vond ik veel ook gewoon echt niet lekker. Bij thuiskomst bleken we allebei een infectie te hebben opgelopen. Voor het zwembad, animatie en vriendelijke personeel zou ik zo weer gaan. Maar voor het eten zou ik toch verder kijken.

• 5Ashley15-08-2019

Nooit meer

Bij onze aankomst werden we in een hotelkamer geplaatst waarbij de badkamer onder de zwarte schimmel zat en de stenen van het bad waren kapot en ingedeukt. Uiteindelijk een nieuwe kamer gekregen die prima was gelukkig. Wij hebben hier 15 dagen gezeten en hebben niks anders gezien dan rijst, pasta, salade en kip, ook ben ik erg ziek geworden van het eten. Bij de zwembadbar moet je alles betalen ook al heb je all in. De bar voor de gratis drankjes zit 50 meter verder. Hotel is heel oud en er zijn veel dingen kapot. Marrakech is verder wel heel mooi, jammer dat je alleen nog 20 min moet lopen in de snikhitte vanaf de plek waar de bus je afzet. Enigste positieve is het animatie team en het zwembad. Nooit meer!!!

• 1gezin bestaande uit oma, moeder en twee tieners10-08-2019

Vreselijk vies hotel en nooit meer!

Als je op zoek bent naar een hotel waar je ziek wilt worden, personeel niet vriendelijk is, oud is en niet schoon dan moet je hier heen gaan! We zijn juist terug gekomen van een vakantie in dit hotel en het was vreselijk! Direct na thuiskomst naar de SEH en opgenomen en geopereerd aan een bacterie infectie. We zijn allemaal heel ziek geweest in dit hotel. Het eten was vreselijk. Het was koud, rauw, smaakloos en niets lekkers. De laatste dagen hebben we brood, rijst en watermeloen gegeten. Zelfs het ontbijt was niet lekker. Van All inclusief kon je niet spreken want het drinken tijdens het avondeten moesten we betalen. Het hotel is oud en aan een renovatie toe. In een van de kamers zat een grote kakkerlak. Rondom het hotel vind je niets, entertainment is niet veel bijzonders. Wat een blamage dit hotel! nooit meer.....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Anne06-08-2019

Mooi hotel, de rest is matig

Een mooi hotel met een leuke marokkaanse sfeer. Kamers zijn wat ouderwets maar worden elke dag goed schoongemaakt. Ook krijg je elke dag een grote fles water voor op de kamer, wat erg fijn is. Het animatieteam zorgt elke dag voor leuke activiteiten. Ook kan je bij hun terecht als je een probleem hebt. De kwaliteit van het eten is slecht: niet altijd warm en weinig smaak. Ook ziet het er niet smakelijk/hygiënisch uit. (neem diarreeremmers mee) Er is binnen een grote eetzaal wat er niet gezellig uitziet. Het is erg druk in het hotel, dus kom hier niet als je rust wilt. Er zijn veel bedjes aan het zwembad maar om 09:00 is alles geclaimd. Het hotel ligt ongeveer 25 minuten van de stad af maar er staat altijd wel een taxi klaar bij het hotel (100 dh) en er is ook een goedkopere shuttleservice die op bepaalde tijden gaat. Natuurlijk kan je niet al te veel verwachten voor de prijs maar het is zonde dat het zo matig is op zo’n mooi pand.

Gereisd met partner in juli 2019

• 3Nicole05-08-2019

NOOIT MEER!

Nooit meer!!! Afgelopen week hier geweest samen met mijn zus. Toen we aankwamen werden we in eerste instantie niet geholpen en het personeel kan amper Engels. De kamer was prima in orde. Het eten was echt verschrikkelijk, bijna alleen maar vis en geen internationaal eten. Mijn zus en ik zijn de hele week hier ziek van geweest tot we op een gegeven moment alleen nog maar onze eigen crackers konden eten. De schoonmaakster werd erg boos omdat we een handdoek mistte en we zouden geld moeten betalen. Proberen uit te leggen dat de badmeester van het hotel de handdoek bij het zwembad had weggehaald en wij hier niks aan konden doen. Hier moet je zeker niet naartoe gaan!

Gereisd met vrienden in juli 2019

Hotel Club Sangho Privilege info