MarokkoMarokkoMarrakechHotels MarrakechHotel Club Med Marrakech La Palmeraie

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

26 Reviews over Club Med Marrakech La Palmeraie

• 8Harry25-06-2016

Leuk familievekantiedorp

Waren juni best warm de meeste dagen, maar niet onaangenaam Veel activiteiten, zeker voor kinderen - bij ons 9 en 12 jaar. Golfbaan(tje) gratis, ook de lessen, trapeze met les( vonden de kinderen heel leuk) gymastiek in het zwembad, joga lessen e.d. tennisbanen -ook met lessen-. Extra Stilte zwembad voor als het allemaal te veel wordt. Veel Frans gesproken, maar waar wij één woord nodig hebben doen zij er tien. Lekker gegeten, zeer gevarieerd, wij waardeerden b.v. de salade gemaakt met je zelf uitgezochte ingredienten heerlijk. bij de lunch. Al het personeel is vriendelijk en groet je steeds, ze doen ook hun best je naam te onthouden. Wij hadden met kinderen en kleinkinderen( gedeeltelijk frans sprekend) een leuke week .

• 10Simone Groeneweg09-08-2015

Fantastisch, relaxed en mooi!

Hebben geweldig genoten in een mooi prachtig resort met heerlijk eten, goede appartementen en geweldig personeel en leuke animatie. Was een heerlijke vakantie!!!!!!

• 10Else13-07-2014

Zalige familieclub voor jong en oud

Club Med La Palmeraie was prachtig, een zeer mooi verzorgd domein met veel groen, een echte oase te midden van een droog land. Op een een kwartiertje brengt de hotelbus je naar het stadscentrum en dit op zeer regelmatige tijdstippen doorheen de dag. Wie wil kan voor vijf a tien euro een taxi nemen. De kamers zijn al wat ouder maar niettemin blijven ze erg charmant en gezellig. Elke dag prima gereinigd en voorzien van frisse handdoeken wanneer gewenst. Het eten is super lekker met dagelijks nieuwe lekkere specialiteiten, basiszaken zoals pasta en fritjes zijn er alle dagen ook te vinden voor wie tussen al die verschillende zaken toch nog zijn smaak niet zou vinden. Onze tweeling van drie jaar heeft genoten van de miniclub, wat een attent lief team, ongelooflijk!! Een van onze kids had op de eerste dag uitslag gekregen en onmiddellijk is de verpleegster erbij gehaald, wij werden opgebeld en een arts was onderweg. Super professionele mensen met een gouden hart! Team is hier top!

• 8Netje21-12-2012

Geweldig genoten!

Het complex is een oase van rust vlakbij de drukte van Marrakech. De Club Med bus (gratis voor gasten) brengt je in ca. 10 minuten naar het Djem el Fna Plein... Het eten was voortreffelijk, heel de dag door lekkere tussendoortjes, en een enerverende liveshow in de avond: daarna lekkere cocktails aan de gezellige bar.. Ik kom graag een keer terug!

• 9bram beurskens19-09-2011

super

fantastische atmosfeer, goed eten, zowel faciliteiten als personeel (van g.o. tot tuinman) super kindvriendelijk. mooie tuinen, groot waardoor je rust krijgt en nabij het zwembad redelijk privaat kunt zitten. gratis shuttle. ultra all inclusive betreft tijden en drankkaart. verbeterpunten; stoffering van de stoelen in de bar alsmede de bordjes daar om de snacks te pakken zijn aan vervanging toe. voor wat het waard is; het park is 85% frans georiënteerd, er wordt wel engels gesproken maar door een beperkt aantal medewerkers. veel activiteiten voor jong en oud en vaak behorend tot het all inclusive arrangement. aanrader

• 2mia_degrave27-08-2011

Nooit meer

5 jaar terug zijn we al eens in la palmerai geweest toen was het super en zeker zijn 4 tand waard.zijn nu net terug en een ware metamorfose niet te doen is zeker maar een drie tand meer waard. kamers zijn aan vernieuwing toe restaurant vuil en vies ,vuile glazen, warme wijn en vers fruitsap aangelengt met water.pas op als je een kamer op de gelijksvloer boekt let dan maar goed op voor diefstallen ze breken gewoon in langs achterdeur ,steek je waardevolle spullen zeker in de kluis. Dit hebben we in een club med nog nooit meegemaakt . En we gaan normaal 2 tot 3 keer in het jaar op reis met club med . Jammer van ons geld we hadden beter thuisgebleven .

• 8Rianne05-09-2010

Mooi...

Dit is zonder meer het mooiste resort waar ik ooit geweest ben. De kamers, die allemaal gelegen zijn in bungalows verspreidt over het terrein zijn prachtig en ruim. De tuin, het zwembad, de gebouwen.. Overal is goed over nagedacht, en het ziet eruit als een paradijsje.

Alles is tot in de puntjes verzorgd, het enige nadeel is de belachelijk hoge prijs die je voor dit resort moet betalen. Het enige waarin dit hotel zich onderscheidt van andere luxe hotels is hoe het resort eruit ziet. Verder is het qua verzorging nagenoeg hetzelfde, maar dan twee keer zo duur. En dat moet je er wel voor over hebben.

• 10ASLLN21-06-2010

A wonderful place !!!

We stayed for a week at the club med "La medina" (in the center of Marrakech) but it's possible - and totaly free - to go to "La palmeraie" every day if you want. A wonderful and beautiful club and an incredibly great marocan food ! A great pool and a very great team !

• 9Sandra01-03-2010

Heerlijk rustig

Deze club med is ideaal voor wie wel Marrakech wil bezoeken, maar geen zin heeft om in de drukke stad te verblijven. De kamers zijn ruim en in Marokkaanse stijl ingericht. Heel schoon en je wordt regelmatig verrast met rozenblaadjes op het bed of zelfs in de wc!!! Het eten is heerlijk en er is ontzettend veel keusl. In de club zijn verschillende sporten te doen (golf, tennis) en er is een zwembad. Wat echt super is, is de gratis bus naar het centrum van Marrakech. Deze bus stopt bij de club med midden in het centrum (la Medina), het is heel handig om na een bezoek aan de stad in deze club med (waar je gratis naar binnen mag) even een drankje te doen of te gaan lunchen.

• 10francis delplanque23-11-2009

fantastisch!

Mijn vriendin en ik zijn naar dit hotel geweest eind augustus. We hebben er een ongelooflijk tijd gehad (7dagen). Qua activiteiten waren er mogelijkheden te over. zwemmen, tennis, golf, fitness, aquagym, mtb,... altijd mensen GO's aanwezig om je te helpen op een heel natuurlijke manier. Nooit het gevoel gehad dat we fooien moesten geven. Qua eten was het hemel op aarde, grote variatie, met voor ieder wat wils. Ook elke avond nieuw thema, (marrokaans, italiaans,...) Indien ik een minpunt zou moeten geven zou ik zeggen let op wanneer U een vakantie naar Marrakech boekt. Doordat deze stad zich niet aan de zee bevindt, kan het er szomers heel warm zijjn. temperaturen van 45 graden en meer.

Al bij al proficiat club med voor deze fantastische week...

Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie info

• Animatie programmaAanwezig