Hotel Club Marmara Dar Atlas

Hotel Club Marmara Dar Atlas

8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Club Marmara Dar Atlas voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Club Marmara Dar Atlas in het Nederlands

rustig gelegen, fantastisch hotel

Don
21-5-2019

Receptie en ontvangst was prima! Goed Engels sprekend personeel. In de receptie staat ook een pin automaat. 2 zwembaden zijn aanwezig met voldoende bedjes en parasols. Entertainment is er genoeg. Om het uur is er wel weer een nieuwe activiteit waar je aan kan mee doen. Die zijn meestal wel met vooral Frans sprekende mensen, maar dat ligt waarschijnlijk ook aan de tijd van de vakantie. De hotelkamers zijn in een soort van Riad's en de schoonmaak is prima. Heel gevarieerd buffet, 's morgens, 's middags en in de avond! een fles water voor op de kamer kan je zonder problemen halen bij de bar. de makkelijke cocktails zijn all-in.. de wat duurdere zijn evt d.m.v. een polsbandje te betalen. na 23u is de all-in niet meer geldig, dan moet je voor alles betalen.

Entertainment 's avonds ook gezellig, wel voornamelijk in het Frans

Je bent met de pendelbusjes voor 40 Dirham heen en weer naar centrum. deze gaan wel op gereserveerde tijden. toeristenbelasting is ongeveer 20 Dirham p.p. per nacht

Gereisd Met partner in mei 2019

een sprookje uit duizend-en-één-nacht!

Marjo Bazuin
26-4-2018

Na een rondreis langs de Koningssteden met touroperator, sloten wij deze fantastische ervaring af met een relax week in Club Dar Atlas in Marrakech. Het was een prachtig resort, een echte oase waar veel aandacht besteed wordt aan het groen rondom de Riad's. Ons appartement was ruim, schoon en lag direct aan de tuin. Er is een zwembad met animatie en een zwembad wat wat rustiger gelegen is. Nadeel bij de laatste was, dat het all inclusive systeem daar niet werkte. Wij moesten naar de bar bij het eerste zwembad om drankjes te halen. Het eten was ontzettend goed! ik heb nog nooit zo'n gevarieerd aanbod meegemaakt. 3x per dag warm en koud buffet, volop visgerechten, vleesgerechten, groenten, fruit en een toetjes buffet. Elke avond een ander thema met daarbij passende gerechten. Het mooiste vond ik het uitzicht op het besneeuwde Atlas gebergte met palmbomen op de voorgrond!

Gereisd Met vrienden in april 2018

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Marmara Dar Atlas in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Marmara Dar Atlas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.