Hotel Chahellah

Hotel Chahellah

1 review over Hotel Chahellah in het Nederlands

Heerlijke koele rustplek midden in de stad

chantalpluim
8-6-2010

Heerlijk goedkoop hotelletje, met name om de gezellige rustige koele patio met de sinasappelbomen en de zitjes. Hier kan je 's ochtends of smiddags ook even lekker hangen. De receptie heeft blikjes fris die je kunt kopen. Douches op de gang.

Wij hadden een grote 3 persoonskamer, die erg koel was ondanks dat er natuurlijk geen airco was, dat was heel fijn, die natuurlijke koelte! Deze lag aan de patio, dat was dan ook een kleine minpunt; de receptie jongens gingen 's nachts alchol drinken met australische meisjes waardoor erg nogal wat herrie was, na aanspreken van mijn vriend gingen ze wel meteen slapen.

De kamer was zo lekker groot en koel, en de patio zo'n heerlijke plek, dat wij er deze keer met onze kinderen er zeker weer gaan slapen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chahellah in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chahellah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chahellah scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.