Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Be Live Collection Marrakech

• 10Andrea18-10-2022

Het was geweldig.

Bij Be Live Marrakech hebben ze begrepen wat service en genieten is. Alles klopt, er is veel aandacht aan het eten besteed voor ieder wat wils. De wijnen zijn ook erg smaakvol. De bediening is ontzettend vriendelijk vooral de volgende mensen in de bediening: Hicham, Bikih, Soufiane, Rajaa, Azdine en Osama (zwembad) zorgen dat je verblijf daar geweldig is. De kamers zijn netjes en schoon evenals het hele hotel en de omliggende tuin. Wij gaan snel nog een keer naar Be Live, het was geweldig.

• 5Marsman14-10-2019

Nooit meer

Hotel was netjes eten zat geen smaak aan heel veel vis en als je daar niet van houd heb je probleem

• 6Linda25-09-2019

Middelmatig hotel

Geen 5 sterren waardig slechte service de maaltijden waren in buffervorm en waren snel leeg geroofd. Tafels werden niet opgeruimd te weinig personeel. Personeel achter receptie was niet echt dienstverlenend. In het zwembad waren gasten die daar hun alcoholgebruik nuttigden en er werd ook gerookt. De kamers waren prachtig maar waren aan het eind van de middag nog niet schoongemaakt.

• 7V. Westerveld22-09-2019

Alleen boeken als last-minute aanbieding.

Gelukkig hadden wij een sterke last-minute aanbieding, want het normale tarief dat ze rekenen is het in mijn opinie niet waard.
    + Hotel en kamers zien er netjes uit
    + Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam
    + Het eten en drinken op bestelling is erg lekker, maar... - ...het standaard buffet is ondermaats; vrij smaakloos, weinig variatie, vaak al flink afgekoeld. - De mensen van de receptie beloven vanalles, maar doen vrij weinig. - Alles is constant volgeboekt, vooral het restaurant en de gratis shuttle naar en van het centrum. - De minibar is bij aankomst leeg en roomservice is ontzettend duur (zo'n 30 euro voor 3 lauwe blikjes frisdrank en 3 kleine flesjes alcohol).

• 9Emelie01-09-2019

Ongelooflijke ervaring! Dit is een aanrader!

Wanneer ik sommige (negatieve) reacties over dit hotel lees, stel ik mij serieus de vraag of wij wel hetzelfde hotel bezocht hebben.

Alles was PRIMA, tot in de puntjes in orde. Elke dag lekker gevarieerd eten, alles was super proper en bediening was top! De kamers zijn ruim en praktisch ingericht. De Hammam is ook zeker een aanrader! Wij namen die van 900 DH / p.p = 90 € / p.p Je komt helemaal relax terug buiten! Voor ons was dit de eerste adults-only ervaring... En dit is gewoon top! Op deze manier kom je helemaal tot rust. Iedereen loopt hier ontspannen rond.

Kortom... Ons zien ze hier zéker terug! Wat een aanrader!!

• 10Simonne25-08-2019

The Best!!

Wij verbleven er in juni 2018 en waren zo tevreden dat we opnieuw gaan in oktober dit jaar. De eerste keer dat wij 2x naar hetzelfde hotel gaan. Dit betekent hoe fantastisch het we daar gehad hebben.

• 10Lia Landman26-07-2019

Fantastisch Place

Perfect service and staff. Special compliments to Mourad from the evening crew.

• 9Harold Groen19-06-2019

Leuk hotel met kleine puntjes om te verbeteren.

goed hotel met fantastisch vriendelijk personeel! Verblijf van ons was 22 dagen en dit was met veel plezier ,het hotel is erg schoon en het buffet zeer goed. Er zijn in het restaurant nog wat verbeterpuntjes zoals de lepels die in de saus staan deze zijn te klein zodat de lepels in de saus vallen ( niet al te hygiënisch) het koelkasten zouden Ze wat blikjes frisdrank kunnen zetten. Bij het zwembad voor de activiteiten moeten ze echt de muziek aanpassen het geluid staat veel te hoog . Maar dit zijn wat kleine puntjes die aangepast kunnen worden het hotel is nog niet zo oud. Verder een fantastische vakantie gehad. Met veel leuke excursies geboekt in het hotel.

• 10Decraemer08-06-2019

Super

Wij bedanken Adil Restaurant manager en guest relation Marwa. Van de kuisploeg & groendienst tot aan aan de balie Iedereen is super vriendelijk , Lekker eten , goede wijnen Echt proper Heb een mooi 30 ste huwelijks verjaardag gekregen Door naar hier te mogen komen . Bedankt ❤️ We gaan zeker nog terug komen Xxx Éérste marrakech Niet de laatste keer 😜👍 Gewoon van A & Z top

Decraemer - Defour kamer 6005

• 9mia26-04-2019

mix van cultuur en ontspanning

Het be.live hotel is een prachtig resort. Het ligt op een half uurtje rijden van het centrum van Marrakesh maar het hotel biedt een gratis shuttle aan. Hierdoor heb je een perfecte mix van cultuur en ontspanning. Marrakesh is een prachtige stad met heel veel bezienswaardigheden en met een speciale sfeer. Zowel stad als het resort is een anrader.

Hotel Be Live Collection Marrakech info

• MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)