Hotel Barcelo Palmeraie

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

49 reviews over Hotel Barcelo Palmeraie

• 2019
    8Zeeshan Muhammad18-09-2019

Geweldig hotel

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Dit is een van de beste plaatsen in Marrakech om vakantie door te brengen. Dit hotel is uitgerust met uitstekende faciliteiten en zeer vriendelijk en proactief personeel.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Peter Ermers20-01-2019

Onze grote favoriet in de Palmeraie

Een van onze favoriete hotel bij een langer verblijf in Marrakech Ze gaan verder onder de naam Barcelo Palmeraie. Bij een kort verblijf in een Riad is The Bohemian Jungle onze absolute favoriet. Klein maar fijn en midden in de stad beheerd door de Nederlandse eigenaresse Anne_Marie

Gereisd met partner in maart 2018

• 2018
    8Eef18-09-2018

Luxe met een prijskaartje ;)

Het is er schoon, luxe en ruim opgezet. Daarentegen zijn de kamers wat aan de kleine kant(wat voor ons geen enkel probleem was) en de prijzen van eten en drinken extreem extreem hoog. Zelfs de prijzen binnen een hotel in Europa liggen lager. Dit heeft wel een beetje onze vakantie beïnvloed. Over het algemeen is het beeld positief en willen we ook afsluiten met het ongelofelijk chille zen zwembad!

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10M196324-07-2018

Geen hotel, een belevenis

Vooreerst : dit hotel werd in 2017 verkozen tot beste familie hotel van het Afrikaanse continent. Het is ook reuze, op enkele km van Marrakesh, gratis shuttle. De maaltijden zijn uitstekend : elke dag lam en/of biefstuk, eend, rosbief rosé gebakken, enfin het kon niet op. ( we hadden wel een all-inn). En geef die obers af en toe een fooi, en je wordt op handen gedragen. Het hotel zeer rustig gelegen, met het uitmuntende parfum van jasmijn in de lobby, annex bar. mensen allemaal zeer vriendelijk. Verwacht echter geen marktjes of souvenirwinkels in de buurt. Eens uit het hotel ben je in de brousse maar zoals gezegd : Marrakesh is vlakbij. Nog dit : het is een relax hotel : diegene die 24/24, 7/7 een animatieprogramma willen zullen ontgoocheld zijn. Er is wel een - bescheiden- kinderclub.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Roy13-01-2018

Super relaxed en zeer luxe.

Eten iederedag ander eten bereid door top koks. Altijd vers en heel vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

9Hilde Haerens10-06-2017

Sprookje: 1001 nacht

Op dit hotel is werkelijk niets aan te merken.

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

• 10Marc Martens05-05-2017

Subliem

Perfect: Ligging. Accomodatie. Maaltijden.

Gereisd met partner in april 2017

• 10Marc&yvette27-09-2016

Top hotel

We verbleven 1weekje in dit super resort bij aankomst kregen we een lekker thee aangeboden , onze koffers werden naar de bungalow gebracht en onze vakantie kon beginnen ,prachtige zwembaden waaronder 1 zen zwembad vanaf 16j het was er heerlijk genieten !!! ,veel variatie in het buffet elke dag wel iets anders en een super vriendelijke bediening van ober tot manager had je iets nodig gewoon vragen en het staat er. De kamers waren netjes badjas slippers alles wat je nodig had was aanwezig . Al veel gereisd maar zelden zo vriendelijke bediening gehad. Het is een rustig hotel en daar houden wij van ,de spa moet je zeker eens doen dit is uiteraard te betalen .. Wij komen zeker terug - puntje kleerkast te klein

Gereisd met partner in september 2016

• 10Lpd422-08-2016

Uitmuntend hotel

Wij hebben twee weken doorgebracht in dit fantastische hotel en hebben daar erg van genoten. Het is een rustig gelegen hotel, dat zeer mooi verzorgd is met prachtige tuinen en beschikt over een zeer ruime oppervlakte! Het eten was overheerlijk, elke dag van zeer goede kwaliteit en er was heel veel variatie! We zijn twee weken gebleven en hebben telkens 's middags en 's avonds verschillend gegeten, bovendien hebben we ook geen enkel dag hetzelfde eten gehad! Gewoon super!

De service is uitmuntend, je wordt bij aankomst met elektrische wagentjes naar de kamer gereden en het personeel is uiterst vriendelijk! Tuinen mooi verzorgd, lekkere hapjes aan het zwembad, verse zelfgemaakte cocktails met bijvoorbeeld verse munt, bij aankomst koud washandje om jezelf op te frissen,... Kamers ook altijd goed gepoetst en opgemaakt!

Kortom, dit hotel is een aanrader voor iedereen die een gezonde combinatie van ontspanning en citytrip verlangt, aangezien er een gratis shuttle is. Een aanrader is ook de excursie naar het Atlasgebergte , zo zie je de echte mooie natuur van Marokko en het dagelijkse leven! Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Sarah21-06-2016

Rustig hotel om er even tussenuit te zijn

Het was een aangenaam hotel om een week platte rust te hebben. We hadden net iets meer variatie van eten verwacht, maar hetgeen wat er lag, was van superkwaliteit! We hebben nergens zo goed gegeten als in dit hotel. Alsook heel goede cocktails (all-in)! geen siroopjes gelijk in andere hotels. Eveneens merk frisdranken zoals cola, fanta, sprite enz... Minpuntje was dat het erg lang duurde aan de bar.

Onze kamer was in orde, werd elke dag netjes gekuist. Het enige wat we mistte voor een all in hotel met 5 sterren, is een gevulde minibar. Voor de rest was het zeker in orde.

We mistten wel een vorm van animatie 's avonds. Na het avondeten was er niets meer voorzien buiten wat muziek dat gedraaid werd en voor ons niets voorstelde. Misschien lag dit aan het feit dat we niet in het hoogseizoen zijn gegaan.

De gratis shuttle van en naar Marrakech is heel handig! Alleen was de laatste al om 19u en ben je verplicht met de taxi terug te gaan als je Marrakech 's avonds wil bezichtigen.

Verder was het voor ons een aangenaam verblijf!

Gereisd met partner in juni 2016

Hotel Barcelo Palmeraie info