Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld)

Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld)sterstersterster

7.8Goed

Marokko, Marokko, Marrakech

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Mirage Club (Splashworld) voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Aqua Mirage Club is ideaal wanneer je met kinderen naar Marrakech wilt. Heel de dag door spetteren in het waterpark van het hotel en eten en drinken halen. Je geniet van Marokkaanse specialiteiten. Een massaal hotel met ruime en schone kamers. Het hotel ligt buiten het drukke centrum van Marrakech. Met de taxi sta je er in 25 minuten.

35 reviews over Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld)

• 2019
    6Marijnissen01-09-2019

Mooi hotel, maar restaurant is een hel!

Personeel is erg vriendelijk. Animatieteam is top. Eten is gevarieerd en redelijk. De kamers zijn netjes maar heel erg gehorig. De minibar is leeg en wordt niet gevuld. Je moet zelf een fles water meenemen naar de kamer.

Maar..... Het restaurant is een hel! Zowel ontbijt, lunch als diner. Het lijkt wel voedertijd in een dierentuin. Lange wachtrijen omdat eten telkens op is en men niet snel genoeg bijvult of vooruit bereid. Borden en bestek zijn ook vaak op waardoor je lang moet wachten voordat je naar het buffet kunt. Rond 21:00 is er bijna geen dessert meer te krijgen. Tafels worden niet afgeruimd en blijven vol staan met borden en afval waardoor nieuwe gasten niet kunnen zitten. Je moet dan zelf gaan afruimen en beatek gaan zoeken (wat er vaak niet is).

Het hotel kan duidelijk het aantal gasten niet aan. Hierdoor is het voor ons een eenmalige belevenis geweest.

Marketing & Communication Manager, Directeur Commercial, 11-09-2019

Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech.

We hope you had, overall, a nice holiday here.

We take good note of your remarks and will try to improve ourselves.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Familie Barten13-08-2019

GEWELDIG!

Voor iedereen genieten met hoofdletter G! Zeer vriendelijk personeel die hun uiterste best doen om alle gasten te plezieren. In het Engels kun je met iedereen communiceren. Geweldig Aqua park. Het animatieteam heeft onze vakantie tot een feest gemaakt. Dit team werkt zich zeker 12 uur per dag met de grootste glimlach in het zweet en organiseren geweldige evenementen. Pool party, schuim party, darts, aquarobics, zumba, volleybal, waterpolo, enz. enz.. Na een volle dag met activiteiten verzorgt het team 's avonds de show. Iedere dag vol overgave en met een grote glimlach. Wij gaan hier zeker nog eens terug!😃 Tip! Vergeet je slippers niet want in de zon worden de tegels heeeeel heet.

Marketing & Communication Manager, Directeur Commercial, 25-08-2019

Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech.

We are truly delighted to know you had a wonderful stay.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Alexander22-07-2019

Zijn zeker Verbeterpuntem.

Eenvoudig hotel lekker gevarieerd eten. Helaas is er door het hotelbeleid zeer regelmatig tekort aan borden bestek glazen en kopjes. Ze hebben meer gasten binnen dan zij aankunnen. Niets ten nadele van het personeel die lopen hun benen uit hun lijf. En doen hun best maar dit neemt niet weg dat dit ondanks dat wij een fijne vakantie hebben gehad hier niet meer terugkeren. Ook de beveiliging kan wat ons betreft beter, een dronken en zeer agressieve Engelse gast stuurde de beveiliging weg, waarop de beveiliger afdroop. Geeft niet bepaald een veilig gevoel als toerist zijnde.

Marketing & Communication Manager, Directeur Commercial, 25-08-2019

Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech.

We hope you had, overall, a nice holiday here.

We take good note of your remarks and will try to improve ourselves.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Brigitte02-06-2019

Geweldig!

Wij hebben een fantastische tijd achter de rug! Het hotel is heel kindvriendelijk en het personeel ontzettend lief en behulpzaam. Dankjewel Khalid! Wij kozen voor de eerste keer voor een zonvakantie i.p.v. een wintervakantie en dat was een schot in de roos! Het buffet was heel uitgebreid met een gevarieerde keuze aan zowel Europees al Marrokaans eten. Ongelooflijk lekker en met liefde bereid. Het personeel was steeds ontzettend vriendelijk naar onze 4 kinderen toe ( 8, 8, 6 en 4 jaar oud). Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen. Het waterpark is een ontzettende troef!

We are truly delighted to know you had a wonderful stay at our hotel.

We hope to have the chance to see you again soon.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Touzani17-01-2019

Geweldige hotel wij gaan zeker terug met ons gezin

Geweldige hotel/resort. Het ligt 20 minuten rijden vanaf de airport. Een taxirit vanuit de airport met 4 personen kost ongeveer 20 dirham (€20). Wij kwamen laat aan en kregen als nog een boterham, drinken en fruit omdanks dat de keuken dicht was. Prachtige kamer. Top personeel. Allemaal aardig. Elke dag genoeg en divers eten. Ondanks dat het winter was konden wij zwemmen in een verwarmde buiten zwembad. Iedere avond was er entertainment, voor de kinderen is dit super leuk. Kids club was goed geregeld. Als je naar het centrum wil dan kun je dagelijks iedere uur mee rijden met de shutlebus voor maar €4 pp retour. Kinderen tot 4 jaar gratis. En als je om 9 uur vertrekt voor iedereen gratis en als je om 18 uur terug komt is het ook gratis. Al met al geweldif geregeld. Ik raad iedereen met kinderen aan om hier naar toe te gaan om een geweldig stuk marokko te zien en dat All-incusief voor niet veel geld.

We are truly delighted to know you had a wonderful stay at our hotel.

We hope to have the chance to see you again soon.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 2018
    9Jaap Wijnsma15-11-2018

Prima Accomodatie!

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel. Ook als rolstoelgebruiker een prima kamer enige nadeel was een drempel van schuimrubber in de douche waardoor de complete kamer volliep tijdens het douchen. Eten was volop aanwezig en is prima qua smaak en warmte. Entertainment was goed geregeld en ook het animatie team was zeer actief. Overal op het terrein zijn lifeguards aanwezig waardoor je een veilig gevoel hebt als je kids bij je hebt. Aquapark is super voor de kinderen en volwassenen! Met de taxi kun je voor een paar Dirham naar Marrakech. Mooie stad met ietwat opdringerige Marokanen en veel tentjes met nepkleding die je relatief goedkoop kunt halen.

Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech.

We are delighted to read that you had a great family holiday at our hotel!

We hope to have the chance to see you another time. Should you want to come back, we suggest that you book through our website to have the best price.

Aqua Mirage Team

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 8Roos08-11-2018

Geweldig!

Super hotel met nette kamers op een heerlijk resort, net buiten Marrakech met een pendelbus naar de stad. Marrakech zelf laat niets te wensen over! Heerlijk eten, super vriendelijk personeel en een ontzettend leuk animatieteam. Wervelende glijbanen, gezellig zwembad, maar ook een heerlijk 'stilte' zwembad waar kids onder de 14 niet welkom zijn! Kortom een heerlijke vakantiebestemming!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 8Faysal13-10-2018

Prettige verblijf

Koelkast in kamer mogen ze best wel vullen met drank. De rest was goed

We are truly delighted to know you had a wonderful stay at our hotel.

Unfortunately, we cannot put drinks in the rooms' fridges, as this is an All Inclusive resort, and not a classical hotel.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Janita11-10-2018

Goed hotel

Goed hotel.netjes schoon en een geweldig animatieteam..Mooie zwembaden en veel keuze met eten prima hotel helemaal prijs en kwaliteit ..1 minpuntje was het drinken uit plastic bekers en weinig tot niets te drinken voor kleine kinderen alleen met prik maar voor een 2jarige is dat niks

We are truly delighted to know you had a wonderful stay at our hotel.

For your information, we are now serving drinks in glasses at the main restaurant and bar, except for children who are still given drinks in plastic cups, for safety reasons.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 7Nanda03-10-2018

Super leuk!

Wat verwacht je van een all-in? Ik vond het prima! Goed te doen! Geen spijt gehad! Zeer leuk voor kinderen! Geen slechte ervaringen gehad.

Dear guest,

Thank you very much for taking time to leave us a review.

We are truly glad to know you had a great stay!

We are looking forward to seeing you another time.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

D-reizen

2 tips over Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld)

• gemma_1, 19-06-2016

Neem waterschoenen mee voor in het aquapark! Geef de schoonmaaksters en obers af en toe een fooi, je ziet dit gelijk terug in hun service. zorg voor voldoende zonnebrand! Wij gebruikten factor 50 en ondanks dat bleven we smeren.

• Erwin, 16-07-2015

Leuke excursies, zoals "Traditioneel Marrakesh" of "Marrakesh by Night". Tijdens laatstgenoemde wordt je in een open koets door Marrakesh geleid en eindigt de tocht op het Djemaa el fna plein. Wel veel opdringerige verkopers op dit plein, maar een must-see wanneer je in Marrakesh bent.

8 vragen over Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld)

• Vincent, 09-12-2019

Krokus 2020 Nederlandse gezinnen?

Wegens gebleken groot succes tijdens de krokus 2019, gaan wij (met kinderen van 8 en 10) in de laatste week van februari er weer naar toe. Alleen waren er weinig Nederlandse gezinnen. Tegen de tijd dat wij de twee andere gezinnen in het restaurant ontdekt hadden, was de vakantie al weer bijna voorbij. Dat kan misschien deze keer sneller: wie gaat er met de krokus 2020 naar toe?

• Elha, 26-08-2019

Veiligheid Marokko

Hallo, Is Marokko een veilig land om naartoe te gaan voor mij, blanke vrouw (30+) met mijn dochterje van 3? Of kan ik het best alleen op het resort blijven?

• Sandra, 09-07-2018

Gezinnen met kids

Zijn er ook gezinnen met kinderen die in de periode van 15 augustus tot 24 augustus gaan?

Peter, 12-08-2018

Wij zijn in die periode met onze zoon van 13 in het hotel!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig