KinderhotelWeer vandaag18°7°

Omschrijving
Aqua Mirage Club is ideaal wanneer je met kinderen naar Marrakech wilt. Heel de dag door spetteren in het waterpark van het hotel en eten en drinken halen. Je geniet van Marokkaanse specialiteiten. Een massaal hotel met ruime en schone kamers. Het hotel ligt buiten het drukke centrum van Marrakech. Met de taxi sta je er in 25 minuten.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Mirage Club (Splashworld) voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld) in het Nederlands

Geweldige hotel/resort. Het ligt 20 minuten rijden vanaf de airport. Een taxirit vanuit de airport met 4 personen kost ongeveer 20 dirham (€20). Wij kwamen laat aan en kregen als nog een boterham, drinken en fruit omdanks dat de keuken dicht was. Prachtige kamer. Top personeel. Allemaal aardig. Elke dag genoeg en divers eten. Ondanks dat het winter was konden wij zwemmen in een verwarmde buiten zwembad. Iedere avond was er entertainment, voor de kinderen is dit super leuk. Kids club was goed geregeld. Als je naar het centrum wil dan kun je dagelijks iedere uur mee rijden met de shutlebus voor maar €4 pp retour. Kinderen tot 4 jaar gratis. En als je om 9 uur vertrekt voor iedereen gratis en als je om 18 uur terug komt is het ook gratis. Al met al geweldif geregeld. Ik raad iedereen met kinderen aan om hier naar toe te gaan om een geweldig stuk marokko te zien en dat All-incusief voor niet veel geld.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Prima Accomodatie!

Jaap Wijnsma,
15-11-2018

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel.

Ook als rolstoelgebruiker een prima kamer enige nadeel was een drempel van schuimrubber in de douche waardoor de complete kamer volliep tijdens het douchen.

Eten was volop aanwezig en is prima qua smaak en warmte.

Entertainment was goed geregeld en ook het animatie team was zeer actief.

Overal op het terrein zijn lifeguards aanwezig waardoor je een veilig gevoel hebt als je kids bij je hebt.

Aquapark is super voor de kinderen en volwassenen!

Met de taxi kun je voor een paar Dirham naar Marrakech.

Mooie stad met ietwat opdringerige Marokanen en veel tentjes met nepkleding die je relatief goedkoop kunt halen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Geweldig!

Roos,
8-11-2018

Super hotel met nette kamers op een heerlijk resort, net buiten Marrakech met een pendelbus naar de stad. Marrakech zelf laat niets te wensen over!

Heerlijk eten, super vriendelijk personeel en een ontzettend leuk animatieteam.

Wervelende glijbanen, gezellig zwembad, maar ook een heerlijk 'stilte' zwembad waar kids onder de 14 niet welkom zijn! Kortom een heerlijke vakantiebestemming!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Prettige verblijf

Faysal,
13-10-2018

Koelkast in kamer mogen ze best wel vullen met drank. De rest was goed

Gereisd met partner in september 2018

Goed hotel

Janita,
11-10-2018

Goed hotel.netjes schoon en een geweldig animatieteam..Mooie zwembaden en veel keuze met eten prima hotel helemaal prijs en kwaliteit ..1 minpuntje was het drinken uit plastic bekers en weinig tot niets te drinken voor kleine kinderen alleen met prik maar voor een 2jarige is dat niks

Gereisd met vrienden in september 2018

Super leuk!

Nanda,
3-10-2018

Wat verwacht je van een all-in? Ik vond het prima! Goed te doen! Geen spijt gehad! Zeer leuk voor kinderen! Geen slechte ervaringen gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Heerlijk genoten

Hülya,
5-9-2018

Na het lezen van een aantal slechte reviews getwijfeld in de vakantie om te laten boeken wat zijn wij blij dat we dat niet hebben gedaan super lief personeel heerlijk eten super leuke animatie....wij hebben volop genoten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima hotel

Sandra Steur,
1-9-2018

Na het lezen van de reviews gingen we met knikkende knieën er naar toe maar alles is reuze meegevallen. Receptie, personeel en schoonmakers waren aardig en als je ze iets vraagt doen ze alles voor je. Fooien geven doet wonderen. Eten volop keus. Wel veel van hetzelfde maar als je zelf varieert dan is het genoeg. Leuke animatie. De hele dag. Geen gezeur met bedjes reserveren. Wij gingen rond half negen a negen uur in de ochtend. Altijd bedjes. Veel Fransen en Engelsen. Nl kinderen zochten elkaar wel op. Aqua park geweldig voor de kids. Denk aan waterschoenen. Genoeg badmeester die alles in de gaten houden. Wij hebben onze excursies via Nl geboekt omdat wij een Nl reisgids wilden Alles was top geregeld. Familiekamer waren mooi. Wij zaten in blok 3. Ik begreep dat het bij ons iets ruimer en luxer was dan in blok 1. Minibar kan je zelf vullen. Kortom een prima vakantie. Merk wel een verschil met 5 ☆

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Management moet meer ingrijpen..nooit meer.

3 keer geweest en ook de laatste keer,
27-6-2018

Zwembad voor de kinderen is geweldig, kamers zijn wel ok.

Het eten is divers maar jeetje wat een puinhoop. De fransen/marokkanen nemen volle borden mee en eten niet eens de helft. Jammer dat het management niet ingrijpt..kinderen die van alles pakken(eten) zonder toezicht, de kinderen tappen frisdranken zonder toezicht waardoor het een vieze boel werd.Het was een zooitje. Veel asociaal gedrag in het restaurant. Ik ga er niet meer heen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Prima ondanks wat tegenvallend weer

Andre,
5-6-2018

Het weer

Wij hadden redelijk veel bewolking waardoor het fris was. De avonden en nachten zijn sowieso koel. Als de zon schijnt dan is het heerlijk.

De kamers

De bedden zijn hard maar het went. De gordijnen verduisteren uitstekend. Het koelkastje/minibar maakt redelijk veel geluid. Het koelkastje is trouwens leeg maar wat je kan het zelf vullen met flesjes water die je bij elke bar kan halen. Kamers zijn schoon.

Zwembaden

Wij zijn alleen naar het aquapark geweest. Leuke glijbanen en een golfslagbad. Onze kinderen van 3 en 5 mochten niet van alle glijbanen. De minimum lengte is 120 cm. Hierdoor vielen o.a. alle glijbanen met banden af.

Marrakesh

Met de bus van het hotel ben je er zo. De bus rijdt meerdere keren per dag naar en van Marrakesh. 's-Ochtends om 9 uur en 's-avonds om 6 uur gratis. Voor andere tijden betaal je 20 dirham per persoon. Je wordt net buiten de stadsmuur uitgezet.

Eten

Vaak wat koud maar redelijk veel keuze. Wel druk

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld) in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.