Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld)

Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Mirage Club (Splashworld) voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld) in het Nederlands

Management moet meer ingrijpen..nooit meer.

3 keer geweest en ook de laatste keer
27-6-2018

Zwembad voor de kinderen is geweldig, kamers zijn wel ok.

Het eten is divers maar jeetje wat een puinhoop. De fransen/marokkanen nemen volle borden mee en eten niet eens de helft. Jammer dat het management niet ingrijpt..kinderen die van alles pakken(eten) zonder toezicht, de kinderen tappen frisdranken zonder toezicht waardoor het een vieze boel werd.Het was een zooitje. Veel asociaal gedrag in het restaurant. Ik ga er niet meer heen.

Prima ondanks wat tegenvallend weer

Andre
5-6-2018

Het weer

Wij hadden redelijk veel bewolking waardoor het fris was. De avonden en nachten zijn sowieso koel. Als de zon schijnt dan is het heerlijk.

De kamers

De bedden zijn hard maar het went. De gordijnen verduisteren uitstekend. Het koelkastje/minibar maakt redelijk veel geluid. Het koelkastje is trouwens leeg maar wat je kan het zelf vullen met flesjes water die je bij elke bar kan halen. Kamers zijn schoon.

Zwembaden

Wij zijn alleen naar het aquapark geweest. Leuke glijbanen en een golfslagbad. Onze kinderen van 3 en 5 mochten niet van alle glijbanen. De minimum lengte is 120 cm. Hierdoor vielen o.a. alle glijbanen met banden af.

Marrakesh

Met de bus van het hotel ben je er zo. De bus rijdt meerdere keren per dag naar en van Marrakesh. 's-Ochtends om 9 uur en 's-avonds om 6 uur gratis. Voor andere tijden betaal je 20 dirham per persoon. Je wordt net buiten de stadsmuur uitgezet.

Eten

Vaak wat koud maar redelijk veel keuze. Wel druk

Zeker nogmaals

Jaap
26-12-2017

Enorm vriendelijk personeel en supergoed eten.

D-reizen

leuk gehad met een heerlijk zonnetje erbij!

gezin
30-10-2017

Groot complex maar daar merk je alleen bij het eten wat van. Kamers ruim en werden goed schoon gehouden. Zwembaden prima, bij het zwembad is ook een apart kinderbadje zonder glijbanen. Het aquapark ligt apart, er zijn daar geen zwembaden alleen glijbanen. Onze kinderen van 6 en 2 vonden het super, zelf vonden wij het te groot en massaal. Veel herrie op de gangen 's avonds, muziek dreunt ook nog een tijdje door. Geen wespen gezien, wel bijen maar die doen niks als je rustig blijft. Te veel eten naar onze smaak. Van ons reis gezelschap (7 personen) zijn er 3 goed ziek geweest. Toch ergens een serieus hygiene probleem terwijl het niet eens hoogseizoen was. Eerst denk je wow veel keuze in het eten, later komt dat letterlijk je strot uit 😉 Fooien geven en ze doen veel voor je. Toch voor degene die van luxe en all inclusieve houdt wel een aanrader ondanks een dag en nacht ziekte. Gewoon goed opletten wat je eet en drinkt.

Super hotel

Aernout Magda
29-7-2017

Dit is een super hotel,wij hebben dat nog nooit meegemaakt zo een service.Het personeel is super vriendelijk ze doen echt alles voor je niets is hen teveel.Wij zouden dit hotel aan iedereen aanraden.

Top vakantie

Bente
19-7-2017

Waanzinnig hotel voor ieder wat wils. Je hebt een rustig zwembad voor volwassenen maar je hebt ook 2 grote zwembaden met entertainment en muziek. Incl klein kinderbad. En een waanzinnig glijbanen park. Mijn zoontje van 3 heeft zich geweldig vermaakt en wij ook. Eten was perfect je kon gezond, ongezond en toetjes in overvloed. Wel druk tijdens het eten maar werd continue opgeruimd, bijgevuld en tafels weer klaar gemaakt. Kamers zijn schoon en worden elke dag schoongemaakt. Je kan alles vragen zijn heel vriendelijk. Echt top vakantie..

Toch wel een aanrader...

Inez
15-6-2017

Mensen in het hotel zijn heel erg vriendelijk en je ziet ook dagelijks dat ze bezig zijn met het onderhoud van de gebouwen en de tuinen. Het eten is vrij uitgebreid maar je moet wel houden van de Marokkaanse keuken, anders is het aanbod misschien wat beperkter.

Kamer is ruim en proper en je krijgt dagelijks nieuwe handdoeken.

Er zijn 2 zwembaden en het aquapark. Wij hebben altijd aan het grote zwembad gelegen omdat hier gratis wifi was... Aquapark is trouwens super om te doen, voor groot en klein! Redders zijn ook heel behulpzaam en vriendelijk!

Er zijn 2 minpuntjes. Het eerste is dat het water van het zwembad toch wel echt nog aan de koude kant was. Het andere was dat ik vond dat de avondshows ondermaats waren. 1 avond was er een show over aladin, deze was ok. De rest waren maar wat snel snel in mekaar gestoken.

Ik zou zeker terug gaan naar dit hotel, maar niet in het hoogseizoen. Ik denk dat het dan te druk is in het restaurant en aan het zwembad maar in deze periode => top!

Weekje uitrusten

Pors
30-5-2017

Net terug van een weekje Aqua Mirage (Splashworld). Ruim opgezet complex, goed onderhouden. Geweldig aquapark met veel badmeesters, ruim voldoende ligbedden en parasols. Gratis zwemhanddoeken service. Redelijke Wifi (gratis) bij activiteiten zwembad. Echt rust bij de relaxpool. Ook bij laatst genoemde baden ruim voldoende ligbedden en parasols. Personeel aardig, behulpzaam. Schoonmaak goed, elke dag kamers gepoetst en schonen handdoeken (2pp). Pinautomaat bij de receptie. Miniwinkeltje. Taxi's voor de deur, afdingen is hier lastig. Wij betaalden voor een enkele rit centrum 120 MDA (ongeveer 12 euro).

Familiekamer was dubbele (grote) kamer met verbindingsdeur. Dubbel toilet en dubbele douche dus. Soms lawaaierige gasten op de gangen.

Blok 3 en 4 liggen rustiger wat betreft herrie van het avondentertainment en hebben wat grotere balkons.

Eten in restaurant is lekker, voldoende keus, ontbijt iets minder keus. Restaurant wel te druk en lawaaierig. Ons verbaasd over gestreste en onbeschofte Engelsen en Fransen die rustig een hele pizza opladen of uit hun stekker gaan als de watermeloen even op is.

Airco op de kamer en in andere ruimtes (restaurant/receptie ed) prima. Mooi voetbalveld met kunstgras en fatsoenlijke doelen. Basketbalveldje en tafeltennistafels.

In omgeving van hotel niets te beleven. Centrum Marrakech op 15 taxi minuten. Luchthaven 15 minuten.

Marrakech centrum vond ik persoonlijk tegenvallen. Alles gericht op zoveel mogelijk verdienen aan toeristen. Weinig authentiek. Soukh is wel leuk.

Wat hotel betreft, waar voor je geld als je uit gaat van de 3,5 tot 4 sterren. Vergelijk het niet met 5***** all-in Turkije. Dat is echt een niveau hoger. Maar naar dit hotel kun je met een gerust hart heen gaan, zeker als je je weinig aantrekt van wat onbeschofte mede-europeanen...

Aanrader!

Diana en masja
21-10-2016

Mooie locatie. Dicht bij Marrakech. Is goed te bezichtigen vanaf hier. Er rijdt ook een busje naar het centrum. Resort wordt goed schoongehouden. Vriendelijk personeel die ook Engels spreken. Hammam en massage was kort. Wellicht een idee om dat in Marrakech zelf te regelen, dus niet hier op deze locatie. Mooie kamers en goed buffet. Mooie glijbanen. Wel wat weinig banden om te glijden. Al met al een aanrader!.

Nooit maar dan ook echt nooit meer

Liesbeth
3-8-2016

Hoge verwachtingen van het hotel met een beoordeling op Zoover van een 8,9! De hoge beoordeling komt doordat deze beoordelingen zijn gemaakt in voor of naseizoen. Een hotel met 700 kamers, dat helemaal vol zat. Een restaurant waar het eten goed is, maar waar nooit plek is. Er is nooit een schone gedekte tafel te vinden. Meestal kan je de vuile tafel van de voorganger leeghalen en anders heb je helemaal geen tafel. Fooien geven maakt het iets makkelijker in het restaurant.

Bij de receptie wordt je afgescheept. Ze zeggen maar wat. We sturen nu iemand naar je toe en je kan wachten tot je een ons weegt.

In de eerste kamer teveel geluid van de entertainment 's avonds. Onze zoon kon niet slapen met het gedreun. We hebben hier 2 nachten moeten blijven voor dat we naar een andere kamer overgeplaatst konden worden. Op de tweede kamer deden beide airco's het niet en een douche onder de schimmel. We zijn van 17.00 - 23.30 uur bezig geweest om de airco's werkend te krijgen. Door bemiddeling van touroperator zijn de monteurs gekomen en om 23.30 uur deden de airco's het pas. Heel kindvriendelijk!

Op de laatste dag hebben we 35 minuten lang getracht de receptie te bellen voor het ophalen van de koffers. Uiteindelijk maar zelf naar de receptie gegaan.

De enige plus die wij kunnen verzinnen is het aqua park. Ondanks dat het hotel helemaal volgeboekt was, konden we met gemak stoelen en parasol krijgen bij het aqua park. En tot 2x aan toe lifequards in actie gezien in het golfslagbad. Heel plezierig werd je geholpen op de banden bij de glijbanen. Fantastisch.

Boek een ander hotel en kom als gast naar het aqua park is mijn advies.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld) in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld) scoort een 8.08 uit 10 op basis van 24 reviews.