Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld)

KinderhotelWeer vandaag27°17°
Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld)

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Mirage Club (Splashworld) voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super leuk!

Nanda
3-10-2018

Wat verwacht je van een all-in? Ik vond het prima! Goed te doen! Geen spijt gehad! Zeer leuk voor kinderen! Geen slechte ervaringen gehad.

Heerlijk genoten

Hülya
5-9-2018

Na het lezen van een aantal slechte reviews getwijfeld in de vakantie om te laten boeken wat zijn wij blij dat we dat niet hebben gedaan super lief personeel heerlijk eten super leuke animatie....wij hebben volop genoten

Prima hotel

Sandra Steur
1-9-2018

Na het lezen van de reviews gingen we met knikkende knieën er naar toe maar alles is reuze meegevallen. Receptie, personeel en schoonmakers waren aardig en als je ze iets vraagt doen ze alles voor je. Fooien geven doet wonderen. Eten volop keus. Wel veel van hetzelfde maar als je zelf varieert dan is het genoeg. Leuke animatie. De hele dag. Geen gezeur met bedjes reserveren. Wij gingen rond half negen a negen uur in de ochtend. Altijd bedjes. Veel Fransen en Engelsen. Nl kinderen zochten elkaar wel op. Aqua park geweldig voor de kids. Denk aan waterschoenen. Genoeg badmeester die alles in de gaten houden. Wij hebben onze excursies via Nl geboekt omdat wij een Nl reisgids wilden Alles was top geregeld. Familiekamer waren mooi. Wij zaten in blok 3. Ik begreep dat het bij ons iets ruimer en luxer was dan in blok 1. Minibar kan je zelf vullen. Kortom een prima vakantie. Merk wel een verschil met 5 ☆

D-reizen

Management moet meer ingrijpen..nooit meer.

3 keer geweest en ook de laatste keer
27-6-2018

Zwembad voor de kinderen is geweldig, kamers zijn wel ok.

Het eten is divers maar jeetje wat een puinhoop. De fransen/marokkanen nemen volle borden mee en eten niet eens de helft. Jammer dat het management niet ingrijpt..kinderen die van alles pakken(eten) zonder toezicht, de kinderen tappen frisdranken zonder toezicht waardoor het een vieze boel werd.Het was een zooitje. Veel asociaal gedrag in het restaurant. Ik ga er niet meer heen.

Prima ondanks wat tegenvallend weer

Andre
5-6-2018

Het weer

Wij hadden redelijk veel bewolking waardoor het fris was. De avonden en nachten zijn sowieso koel. Als de zon schijnt dan is het heerlijk.

De kamers

De bedden zijn hard maar het went. De gordijnen verduisteren uitstekend. Het koelkastje/minibar maakt redelijk veel geluid. Het koelkastje is trouwens leeg maar wat je kan het zelf vullen met flesjes water die je bij elke bar kan halen. Kamers zijn schoon.

Zwembaden

Wij zijn alleen naar het aquapark geweest. Leuke glijbanen en een golfslagbad. Onze kinderen van 3 en 5 mochten niet van alle glijbanen. De minimum lengte is 120 cm. Hierdoor vielen o.a. alle glijbanen met banden af.

Marrakesh

Met de bus van het hotel ben je er zo. De bus rijdt meerdere keren per dag naar en van Marrakesh. 's-Ochtends om 9 uur en 's-avonds om 6 uur gratis. Voor andere tijden betaal je 20 dirham per persoon. Je wordt net buiten de stadsmuur uitgezet.

Eten

Vaak wat koud maar redelijk veel keuze. Wel druk

Zeker nogmaals

Jaap
26-12-2017

Enorm vriendelijk personeel en supergoed eten.

leuk gehad met een heerlijk zonnetje erbij!

gezin
30-10-2017

Groot complex maar daar merk je alleen bij het eten wat van. Kamers ruim en werden goed schoon gehouden. Zwembaden prima, bij het zwembad is ook een apart kinderbadje zonder glijbanen. Het aquapark ligt apart, er zijn daar geen zwembaden alleen glijbanen. Onze kinderen van 6 en 2 vonden het super, zelf vonden wij het te groot en massaal. Veel herrie op de gangen 's avonds, muziek dreunt ook nog een tijdje door. Geen wespen gezien, wel bijen maar die doen niks als je rustig blijft. Te veel eten naar onze smaak. Van ons reis gezelschap (7 personen) zijn er 3 goed ziek geweest. Toch ergens een serieus hygiene probleem terwijl het niet eens hoogseizoen was. Eerst denk je wow veel keuze in het eten, later komt dat letterlijk je strot uit 😉 Fooien geven en ze doen veel voor je. Toch voor degene die van luxe en all inclusieve houdt wel een aanrader ondanks een dag en nacht ziekte. Gewoon goed opletten wat je eet en drinkt.

Super hotel

Aernout Magda
29-7-2017

Dit is een super hotel,wij hebben dat nog nooit meegemaakt zo een service.Het personeel is super vriendelijk ze doen echt alles voor je niets is hen teveel.Wij zouden dit hotel aan iedereen aanraden.

Top vakantie

Bente
19-7-2017

Waanzinnig hotel voor ieder wat wils. Je hebt een rustig zwembad voor volwassenen maar je hebt ook 2 grote zwembaden met entertainment en muziek. Incl klein kinderbad. En een waanzinnig glijbanen park. Mijn zoontje van 3 heeft zich geweldig vermaakt en wij ook. Eten was perfect je kon gezond, ongezond en toetjes in overvloed. Wel druk tijdens het eten maar werd continue opgeruimd, bijgevuld en tafels weer klaar gemaakt. Kamers zijn schoon en worden elke dag schoongemaakt. Je kan alles vragen zijn heel vriendelijk. Echt top vakantie..

Toch wel een aanrader...

Inez
15-6-2017

Mensen in het hotel zijn heel erg vriendelijk en je ziet ook dagelijks dat ze bezig zijn met het onderhoud van de gebouwen en de tuinen. Het eten is vrij uitgebreid maar je moet wel houden van de Marokkaanse keuken, anders is het aanbod misschien wat beperkter.

Kamer is ruim en proper en je krijgt dagelijks nieuwe handdoeken.

Er zijn 2 zwembaden en het aquapark. Wij hebben altijd aan het grote zwembad gelegen omdat hier gratis wifi was... Aquapark is trouwens super om te doen, voor groot en klein! Redders zijn ook heel behulpzaam en vriendelijk!

Er zijn 2 minpuntjes. Het eerste is dat het water van het zwembad toch wel echt nog aan de koude kant was. Het andere was dat ik vond dat de avondshows ondermaats waren. 1 avond was er een show over aladin, deze was ok. De rest waren maar wat snel snel in mekaar gestoken.

Ik zou zeker terug gaan naar dit hotel, maar niet in het hoogseizoen. Ik denk dat het dan te druk is in het restaurant en aan het zwembad maar in deze periode => top!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld) in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Mirage Club (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.