Hotel Al Ksar Riad & Spa Marrakech

Wellness hotel, Pension, Kinderhotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°12°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Al Ksar Riad & Spa Marrakech voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Al Ksar Riad & Spa Marrakech in het Nederlands

Magnifiek

Fam dB,
23-3-2018

Een geweldig mooie stek! Buitengewoon hulpvaardig personeel, fantastische massage en hamam, super mooie rooftopbar en ideale locatie om oude stad per voet te bekijken!

Gereisd met partner in maart 2018

Voor herhaling vatbaar

Opperdushi
15-6-2016

Gastvrij en behulpzaam personeel. Hadden 2 kamers geboekt voor ons en onze 3 puber dochters, maar kregen bij aankomst van Olivier, de eigenaar, 3 aaneensluitende kamers. Top. Ook de Hammam was een fantastische ervaring.

Gereisd met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt de moeite waard!

Erik Christiaen
3-1-2013

Voooral de warme ontvangst en het gevoel dat the personeel alles wil doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, maken de Riad bijzonder. Het is bovendien goed gelegen en had eigenlijk graag langer gebleven. Twee dagen was veel te kort.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch Riad in Marrakech!

susan
15-8-2012

Deze zomer voor de tweede keer naar Riad Al Ksar gegaan. Vorig jaar was ik hier met een vriendin . Nu teruggekomen met mijn gezin, 3 kinderen ( 5,8,15 jaar oud). De ligging van het Riad is perfect, in de medina dichtbij Jemaa el Fnaa en andere bezienswaardigheden. Het Riad ziet er prachtig uit en de kamers zijn ruim en schoon. Ook de badkamers zijn schoon en ruim van opzet en de bedden zijn van goede kwaliteit. De ontvangst is hartelijk en het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij verbleven in drie kamers die naast elkaar lagen en tussendeuren hadden waardoor ze met elkaar verbonden waren, erg handig met kinderen. Daarnaast zijn de eigenaren behulpzaam en kunnen ze je veel advies geven over waar heen te gaan en wat te zien. Kortom; ruime, luxe kamers, prachtig riad, kindvriendelijk, mooi uitzicht vanaf het dakterras...echt aan te raden..of je nou alleen reist of met kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Super!!

Vekemans ann (Leenders)
13-6-2011

Oase van rust in het zo drukke marrakech,super service,niets op aan te merken!!

Gereisd met vrienden in mei 2011

• WaterparkAanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Arabisch, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Autoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Concierge, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKitesurfen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Ksar Riad & Spa Marrakech in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Ksar Riad & Spa Marrakech zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.