Marrakech

Reviews over Marrakech

Boven verwachtingen

Elisabeth,
    21-1-2019

Top! We zullen zeker terug komen. Het animatie team was boven verwachtingen in Januari. Ongelofelijk hoe enthousiast en sociaal het team is! Het overige personeel is ook meer dan vriendelijk en behulpzaam.

Het eten is zoals je van een goed buffet in een resort kunt verwachten.

Voor het binnen zwembad heb ik 400 dirham betaald voor een week, of je betaald 100dirham voor een dag. Maar zelfs bij een lage temperatuur is het heerlijk vertoeven in het buitenzwembad.

Ook waren wij meer dan blij met de perfect functionerende Wi-Fi! Ik heb vaak anders gezien en zelfs op onze hotel kamer werkte het perfect.

Al met al willen we zeker terug komen

Merci

Gereisd met vrienden in januari 2019

Onze grote favoriet in de Palmeraie

Peter Ermers,
    20-1-2019

Een van onze favoriete hotel bij een langer verblijf in Marrakech Ze gaan verder onder de naam Barcelo Palmeraie. Bij een kort verblijf in een Riad is The Bohemian Jungle onze absolute favoriet. Klein maar fijn en midden in de stad beheerd door de Nederlandse eigenaresse Anne_Marie

Gereisd met partner in maart 2018

Leuke vakantie

Marc,
    18-1-2019

Het was een schitterende locatie, goed eten, leuke faciliteiten zoals het zwembad, wellnes* (apart betalen), winkeltjes en een pendelbusvoorziening, animatieteam en uitstekende service door de vele personeelsleden.

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldige hotel wij gaan zeker terug met ons gezin

Touzani,
    17-1-2019

Geweldige hotel/resort. Het ligt 20 minuten rijden vanaf de airport. Een taxirit vanuit de airport met 4 personen kost ongeveer 20 dirham (€20). Wij kwamen laat aan en kregen als nog een boterham, drinken en fruit omdanks dat de keuken dicht was. Prachtige kamer. Top personeel. Allemaal aardig. Elke dag genoeg en divers eten. Ondanks dat het winter was konden wij zwemmen in een verwarmde buiten zwembad. Iedere avond was er entertainment, voor de kinderen is dit super leuk. Kids club was goed geregeld. Als je naar het centrum wil dan kun je dagelijks iedere uur mee rijden met de shutlebus voor maar €4 pp retour. Kinderen tot 4 jaar gratis. En als je om 9 uur vertrekt voor iedereen gratis en als je om 18 uur terug komt is het ook gratis. Al met al geweldif geregeld. Ik raad iedereen met kinderen aan om hier naar toe te gaan om een geweldig stuk marokko te zien en dat All-incusief voor niet veel geld.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Nadia,
    1-1-2019

ontzettend vriendelijk en professioneel personeel.De kamer was netjes,schoon met een fijn balkom met uitzicht op het zwembad.

Gereisd alleenreizend in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl