Hotel Assam

1 review over Hotel Assam in het Nederlands

leuk hotel maar ver van alles

peter
2-3-2010

Hotel Assam in Kenitra is een keurig uitziennd hotel met huisjes om het zwembad.

De kamers zijn redelijk ruim, met schuifduren naar zwembad. Er is ook een rij met

appartementen die niet op het zwembad aansluiten. Het restaurant is redelijk goed.

Het ontbijt is eenvoudig zoals in de meeste Marokkaanse hotels. Een beetje op zijn Frans, stokbrood, jam, eitje, sapje, koffie thee.

Nadeel: dit hotel ligt ver van alles af en is dus meer een stop-over hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Assam in Kenitra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Assam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Assam scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.