Reviews over Ifrane

Simpel hotel, top service!

Gerben,
    6-11-2012

Het hotel ligt erg leuk nabij de Todrakloof. De receptie is klein, maar de eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Alles is erg schoon. De kamer op de verdieping boven de receptie is, jammer genoeg, heel erg eenvoudig maar superschoon. Twee bedden, en vage kastjes. Dadels hangen voor het raam, da's wel weer leuk. De badkamer is al even eenvoudig. Geen TV of airco op de kamer. Het restaurant ligt op de verdieping onder de receptie. Erg groot voor zo'n klein hotel wel gezellig. Het eten is er heerlijk. en een verzoek voor een verse portie frietjes wordt met veel plezier ingewilligd. en achteraf hoefde dat niet eens betaald te worden! Ook een flesje wijn meebrengen is geen probleem, voor glazen en een kurkentrekker werd gezorgd! Het zwembad ligt nog een verdieping lager. Een prachtig terras en rond het zwembad ligstoelen. Het water van het zwembad is ook hier echter ijskoud. Een leuk familiebedrijf en ik kan een verblijf zeker aanraden. Ik zou hier zo naar terug gaan! Zeker doen!

Verademende oase

Aurelia,
    2-8-2011

hotel amazir vind je een paar minuten rijden voor de todra kloof. In het droge en arme stuk na de stad is dit een verademing, een oase. Eten weliswaar eenvoudige kaart (waar niet in dit deel van marokko) wordt vers bereid en is smaakvol. Gehele hotel inclusief werknemers innemend, vriendelijk en gevoel voor sfeer. Kamers prima. Voor gezinnen wordt t prima geregeld met kamers naast elkaar. Zwembad en terras erg mooi aan riviertje. Echt aanrader. Wij waren er met onze drie kindjes van 4, 6 en 9.

Rdelijk hotel

Brenda,
    21-6-2011

Schoon en net, lichtelijk verouderd hotel.

Wel centrale verwarming op de kamer.

Aan het begin van de Todrakloof

Wil,
    13-11-2008

Net buiten Tinerhir aan het begin van de Todrakloof mooie kasbah met zwembad. Om zwembad heen terras met ligstoelen en parasols. Achter het hotel ligt het riviertje. Kamers zijn netjes, sommigen met balkon. Airco kan ook warm blazen en dat is soms nodig want het hotel ligt op 1400 meter. Receptie op 1e verdieping, geen lift. Eetzaal beneden is heel gezellig, niet alles van de menukaart kan besteld worden maar wat er wel is, is erg lekker. Je mag discreet je eigen alcohol meenemen en je betaalt wat "glazengeld". Ontbijt is brood/koffie/thee/jus en een gekookt eitje.

Ifrane scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews