Hotel Ibis Moussafir Fnideq

Hotel Ibis Moussafir Fnideq

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Moussafir Fnideq voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Moussafir Fnideq

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Ce qu'il y'a de meiux à Fnideq

med SH
25-12-2010

Les Chambres coté mer ont des vues splendides sur la méditerranée et Ceuta;

Pour la restauration du soir privilégier le poisson, le chef en prépare des délicieux. Si vous avez la possibilité de choisir, n'hésitez pas à prendre les chambres avec balcon et donnant sur la mer (coin Nord-Est), plus c'est haut mieux c'est pour la vue.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Moussafir Fnideq in Fnideq, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Moussafir Fnideq zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Moussafir Fnideq scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.