Hotel Wassim

6 reviews over Hotel Wassim in het Nederlands

Oudbollig hotel

Cees
28-10-2013

Oud hotel welke opgeknapt dient te worden. Ontbijt hield niet over.

Geen 4 sterren waard.

Gereisd met partner in september 2013

Zeer basic hotel

Angelique
7-5-2012

Zeer standaard en uiterst eenvoudig hotel. Verwacht geen luxe en al zéker geen 4 sterrenniveau. Prima voor een aantal nachten. Eenvoudige, wat verouderde en kleine kamer met nette badkamer. In het 'nieuwe centrum', wel wat ver van de medina. Ontbijt ok, niet erg uitgebreid. Vreemd dat overal in de lobby en de gangen het licht uit is, je moet op een knopje drukken om het aan te doen en het springt dan vanzelf weer uit (op de kamers uiteraard niet). Een beetje een hostel-gevoel.

Gereisd met vrienden in januari 2012

eenvoudig maar goed hotel

tr braam
24-3-2011

Het was ons eerste hotel van onze reis naar Marokko. Het ligt om de hoek van de boulevard. hier zijn vele terrasjes, en wat levensmiddelenwinkeltjes. Ook vele banken met pinautomaten. De ontvangst en de behulpzaamheid was goed.

De kamers zijn gedateerd, maar schoon. Het ontbijt is eenvoudig. verwacht geen uitgebreid buffet. Wij waren er begin juni. De nachtclub was gesloten.

Met een petit-taxi ben je zo in de Medina.

Gereisd met partner in maart 2011

Prima hotel

Hans en Beppie
18-2-2010

Wij hebben in februari 2010 een week in Hotel Wassim gelogeerd, een prima hotel. Ruime nete kamer met koelkast (leeg) en overige "standaard" uitrusting, zeer simpel ontbijt (elke dag hetzelfde).

De ligging is perfect, het "Nieuwe" centrum op een paar honderd meter waar goede restaurants te vinden zijn.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Prima prijs / kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in februari 2010
2008

Super ligging en uitermate comfortabel

Mostafa
20-10-2008

In december 2007 en mei 2008 gebruik gemaakt van Hotel Wassim. Een volgende keer dat ik in Fes kom zal ik dit hotel als eerste optie gebruiken.

De kamers zijn van alle 'standaard' gemakken voorzien. Het ontbijt is simpel. Het personeel is vriendelijk. De ligging is gewoonweg super, het ligt aan de hoofdstraat en alles is in de buurt.

Voor de liefhebbers van de McDonald's. Die ligt op 400 meter lopen ofzo.

Super hotel en mij zien ze zeker nog terug.

Gereisd met partner in oktober 2008

Nooit naar toe gaan.

Johan
10-8-2008

Het hotel heeft een eigen nachtclub, en dat is te horen in het hele hotel. Tussen 11 en 4 is slapen dus niet mogelijk. Ik ben in de 2e nacht naar het Ibis gegaan, hoewel ik voor 5 nachten had geboekt (en betaald).

Gereisd alleenreizend in juni 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Wassim voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wassim in Fez / Fès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wassim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.