Hotel Sofia

19 reviews over Hotel Sofia in het Nederlands

Hotel tijdens rondreis

Patrick&Natascha
21-6-2015

In eerste instantie oogt het hotel mooi en modern maar eenmaal op de kamer zie je dat het hotel een beetje gedateerd is met bijv vloerbedekking in de gehele hotelkamer en verder is het klein zonder balkon met uitkijk op een bouwput. De badkamer is redelijk maar het toiletgedeelte is krap vanwege dat het toilet en bidet tegenover elkaar staan wat dus zorgt voor minimale zitruimte. Het personeel is onvriendelijk en gehaast, voornamelijk bij het diner. Het eten zelf was prima, niet heel bijzonder. Het zwembad niet gebruikt maar het water zag er erg troebel uit en het is zeer klein in vergelijking met de foto's.

Gereisd met vrienden in juni 2015

De kamers zijn klein zonder balkon : uitzicht op een bouwput of dichte bebouwing.

De badkamer is ook klein: redelijk schoon maar toen we wilden douchen kwam er bruin water uit de kraan !!

Diner is goed maar het ontbijt matig.

Het zwembad kun je geen zwembad noemen : héél klein en tussen gebouwen (geen zon dus koud) Kalkaanslag op de wanden waardoor het heel vies lijkt.

Gratis WIFI.

Wij waren hier 1 nacht tijdens een groepsreis maar als je langer in Fez wilt blijven zoek dan een beter hotel; er zijn echt betere hotels in deze stad te vinden !

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Goed voor 2 nachten

givago
26-7-2014

Goede propere kamer en badkamer,de airco en de frigo werken uitstekend.Heel klein zwembad op een afgesloten koer;waar ook het terras van de bar is.In de bar werkte de airco niet, dus's avonds beter op straat iets drinken er zijn terrassen genoeg in de buurt.Het diner kon beter,het ontbijt was redelijk.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Simpel hotel.

Jeannette
13-10-2013

Ligging is goed. Zwembad mag geen naam hebben. Het is allemaal simpel en behoeft renovatie.

Gereisd met vrienden in september 2013

Goed hotel voor enkele dagen

jwkooijmans
16-2-2013

Wij hadden een kamer aan de voorzijde. Twee nachten geslapen. Eerste nacht geen disco, tweede wel. De bassen waren net te horen. S'morgens werden we gewekt door "koerende'duiven. Kamer en badkamer niets mis mee. Echt toeristen hotel met alcohol. Ligging is heel goed, je bent zo onder de stadse Marokanen. Wij vonden de verkopers bij de ingang wel erg opdringerig, was lang niet overal zo. Eten geen hoogstandje maar ook niet slecht. Personeel was zoals het behoord te moeten zijn.

Gereisd met vrienden in februari 2013

Een hotel dat hoognodig aan een ingrijpende opknapbeurt toe is. In het zwembadje troffen wij het koudste water van heel Afrika. Het eten was ronduit slecht. Als je er twee dagen bent krijg je twee keer precies hetzelfde menu voorgeschoteld: Een karig ontbijtbuffet dat die naam niet verdient en een dinerbuffet waar 16 mensen van onze groep van 18 dagenlang ziek van zijn geworden. Ik vrees dat onze smaak-politieman de Geus, “bepaald niet blij zou worden” van de hygiënische toestand van de keuken. Enige (maar dan ook werkelijk het énige) pluspunt is de ligging. Je zit snel op een terras in het centrum. Advies: Probeer hier weg te blijven. Uw maag zal u dankbaar zijn.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Aangenaam hotel

famrijntjes
19-6-2012

Discotheek onder het Hotel dat open is voor gasten van buiten het Hotel. Mensen uit ons gezelschap die op de tweede verdieping sliepen hadden er last van. Wij zaten aanzienlijk hoger en hebben niets gehoord.

Personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Avond eten was goed, eenvoudig ontbijt. Een klein maar aangenaam zwembad op de binnenplaats.

Gereisd met partner in mei 2012

Goed hotel om 1 of 2 nachten te verblijven

de.hanen
29-4-2012

Dit doorgangshotel voldoet over het algemeen aan een kort verblijf. De kamers zijn vrij goed en schoon, zoals dit geldt voor alles in het hotel. Het eten is wat minder in vergelijking met andere bezochte hotels, maar acceptabel. Leg de lat niet te hoog dan valt het reuze mee.

Gereisd met vrienden in april 2012

goed ,voor één nacht

Dekeyzer-Decleer peter en Gina
28-10-2010

Is een hotel voor één a twee nachten. iets verouderd en idd het eten is zacht uitgedrukt eenvoudig. kamers zijn wel proper, gratis internet is een pluspunt alsook de ligging.

Gereisd met partner in oktober 2010

doorgangshotel

Filip en Mia
8-6-2010

wij verbleven hier 2 nachten bij groepsreis. Eten was wel voldoende volgens mij maar het restaurant leek eerder een refter. Kamers ok. Zwembad ultra klein. In de bar het begrip 'happy hour' ingevoerd (enkel voor bier) wat ons ook gelukt is. Ligging is uitstekend, je hoeft maar de boulevard Hassan II over te steken en je bent in het centrum. Langs de boulevard trouwens goed gelegeheden om iets te eten of te drinken.

Gereisd met vrienden in mei 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Sofia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofia in Fez / Fès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.