Hotel Ryad Mabrouka

4 reviews over Hotel Ryad Mabrouka in het Nederlands

Fijn verblijf.

Irma en Peter
16-4-2018

Heerlijk rustig. Prettige ontvangst. Ontbijt en diner was goed. Restaurant serveert wijn. Bed was goed. Badkamer slecht verlicht. Water voor de douche was wisselend qua temperatuur en weinig water. Mooie tuin met klein zwembadje dat te koud was om te zwemmen. Bediende Fatima was echt heel gedienstig.

Adembenemend mooi en viendelijk

Irma Sicco Smit
25-10-2014

Met 4 vriendinnen , 2 nachten in Riad Mabrouk gelogeerd; prachtige Riad , met sfeervolle binnentuin in historisch pand. Hoewel het midden in de medina is, is het een oase van rust. Het personeel is zeer vriendelijk en de eigenaars echtpaar onthaalde ons zeer gastvrij.

zeer mooie riad, prettig personeel en behulpzaam

Ellen Pover
16-10-2014

goed ontbijt en indien gewenst kun je er dineren wat een voortreffelijke maaltijd was

Sprookjesachtige stijlvolle Ryad

annelies de bruin
16-10-2014

De kamers zijn zeer ruim en met veel gevoel voor smaak ingericht. De accommodatie ligt aan de rand van de Medina en is daardoor goed te bereiken met de auto en je bent heel snel lopend in de Medina. Het uitzicht is redelijk mooi op de eerste etage. Beneden kijk je op de prachtige tuin met zwembad en fontein.

Het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam.

We hebben een aantal aanbieders voor Ryad Mabrouka voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ryad Mabrouka in Fez / Fès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ryad Mabrouka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ryad Mabrouka scoort een 8.56 uit 10 op basis van 4 reviews.