Hotel Riad Souafine

HotelKleine hotelsWeer vandaag24°14°
Hotel Riad Souafine
2,6

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Souafine voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Riad Souafine in het Nederlands

nooit meer

dederen, 21-4-2015

2 nachten geboekt met ons dochtertje van 3 jaar. De plaats wordt niet onderhouden. Het is er stoffig en vuil en wordt niet meer onderhouden. S'avonds hadden we nog een broodje gegeten op de tafel in de binnenplaats en 2 dagen later lagen de kruimels er nog. Buiten in de tuin (de reden waarom ik geboekt had) waren de zetels van de tuinstoelen beschimmeld. De Ontbijtstelen buiten (ijzer en de verf bladerde af) op vraag kussen gekregen. Toen we bij vertrek de eigenaar hierop aanspraken, vond hij dat de wegenwerken daar de oorzaak van was. even later gingen we de koffers ophalen en begon ons te verwijten dat we op de tafel gekruimeld hadden, in de lavabo de papfles hadden uitgewassen, de pamper in de vuilbak hadden gedeponeerd en dat ons kind met haar "vuile voeten" op haar bed had gestaan. deze arrogantie heb ik nog maar zelden meegemaakt.

Boek een kamer in Jnane Souafine!!

vosdiana, 29-9-2011

Omdat Riad Souafine nogal duur was, hebben we 2 nachten geboekt in Jnane Souafine. Via het Raid hadden we een transfer geregeld vanaf het vliegveld, wat erg handig is omdat je anders het plekje moeilijk kan vinden. We werden opgewacht door iemand van het Riad die ons meenam naar het Riad voor de formaliteiten en het kopje muntthee. Hij liet ons het Riad zien, het prachtige uitzicht en vertelde dat we er altijd konden komen om te genieten van het dakterras, gebruik te maken van de wifi of om er te dineren. Vervolgens bracht hij ons naar Jnane, een karakteristiek, goed gerenoveerd huis een stukje verderop, maar nog steeds middenin de medina. We hadden een prachtige kamer, met een goed bed, een fijne relaxsofa en een prima badkamer. Het ontbijt was geweldig, iedere dag vers fruit, verse jus, heerlijke broodjes en een goede bak koffie. Alleen maar lof!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Souafine in Fez / Fès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Souafine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riad Souafine scoort een 2.6 uit 10 op basis van 2 reviews.