Hotel Riad Dar Guennoun

Hotel Riad Dar Guennoun

Kleine hotelsWeer vandaag36°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Dar Guennoun voor je op een rij gezet:

Bebsy
Bebsy

1 review over Hotel Riad Dar Guennoun in het Nederlands

Fantastische Riad met unieke Marokkaanse ervaring

Henk
27-6-2016

Als de deur opengaat waan je je in de 17e eeuw. Met de heerlijke geur van Cederhouten deuren. Alles is, voor zover mogelijk, gerenoveerd in oorspronkelijke stijl. De eigenaresse, Juliet, en haar staf doen alles om je een onvergetelijke ervaring te geven in hun Riad en zijn zeer vriendelijk.

Alles is netjes en schoon.

Je kunt heerlijk op het dakterras je ontbijt, lunch en diner nuttigen. In de hete periode wordt het eten in de salon geserveerd. Je kunt zelf je wensen aangeven wat betreft het eten en het wordt voor je heerlijk vers gemaakt. Ook bijvoorbeeld vegetariërs komen goed aan hun trekken. Ze doen alles om je een onvergetelijke tijd te geven.

De Riad ligt in de oude Medina op loopafstand van de soukhs. Ook pinautomaten zijn op loopafstand beschikbaar.

Op verzoek kunnen ze ook trips, excursies voor je regelen met officiële gidsen. Hier hebben wij goede ervaring mee.

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingVolpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan2

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Dar Guennoun in Fez / Fès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Dar Guennoun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.